تولید محتوای متنی و گرافیکی

تولید محتوا شامل تولید محتوا ویدیویی (تصویری)، تولید محتوای گرافیکی، پادکست (تولید محتوای صوتی) و تولید محتوا متنی در وب میباشد. هرکدام از این محتواها دارای استانداردهایی هستند که برای تولید آن باید یک استراتژی تدوین شود. حتما از متخصصین تولید محتوا برای کسب و کارتان استفاده کنید.تولید محتوا باید بصورت کاملا انحصاری برای آن هر کسب و کار تهیه و تولید بشود.

تولید محتوای متنی و گرافیکی الو کاتالوگ

انواع تولید محتوا

تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی را می‌توان پایه‌ای‌ترین شکل تولید محتوا معرفی کرد . همانطور که می دانید متن به معنای قرار گرفتن یکسری کلمات در کنار هم می‌باشد اما تولید محتوا متنی به این مفهوم است، متنی که می‌نویسید باید شامل یک پیام باشد تا به مخاطبان منتقل شود. این متن زمانی می‌تواند باارزش شود که علاوه بر اینکه پیام را به درستی منتقل کند باید کاملا اختصاصی نوشته شود.

تولید محتوای متنی الو کاتالوگ
تولید محتوای گرافیکی الو کاتالوگ

تولید محتوای گرافیکی

یک محتوای گرافیکی ابزاری است که ما به وسیله‌ی آن منظورمان را به‌صورت تصویری درمی‌آوریم و پیام‌مان را به شکلی ساده، خلاصه و قابل فهم به مخاطب منتقل می‌کنیم.محتوای گرافیکی در واقع پیامی است که توسط متخصصان طراحی گرافیک به صورت بصری درآمده و با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند. به این ترتیب طولانی‌ترین پیام‌ها و محتواهای متنی با تبدیل شدن به تصاویر گرافیکی به خلاصه‌ترین و جذاب‌ترین شکل ممکن ارائه می‌شوند.

ما در این صفحه به خدمات  تولید محتوای متنی و گرافیکی که برای طراحی هر نوع کاتالوگ مورد نیاز است ، پرداخته ایم . این خدمات که توسط تیم جوان و متخصص الو کاتالوگ ، مدیریت و اجرا می شود با هدف کمک به صاحبان کسب و کار ها ، استارت آپ ها، شرکت های میانه و بزرگ می باشد تا فعالیت خود را بصورت آنلاین معرفی کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر وسفارش با ما تماس بگیرید .

همین حالا سفارش بده