خدمات ما برای خلق کاتالوگ دیجیتال

مشاوره مارکتینگ

تمام کسب و کارها برای رشد و توسعه بیشتر خود نیاز به راهکارهایی متنوع و تضمین شده ای دارند. دپارتمان مشاوره مارکتینگ ما با تیمی مجرب و خلاق در هر لحظه برای موفقیت بیشتر شما در کنارتان است.

طراحی گرافیک

پس از مشاوره و بررسی حوزه فعالیت شما دپارتمان طراحی گرافیک شروع به طراحی یکی از انواع کاتالوگ های دیجیتال برای معرفی هرچه بهتر محصولات و خدمات شما به خلاقانه ترین و جذاب ترین شکل ممکن می نماید.

برخی از ویژگی های کاتالوگ دیجیتال

صرفه جویی در زمان

با کاتالوگ دیجیتالی فرآیند ها با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت. در عرض چند ثانیه از هر طریقی که تمایل داشته باشید، کاتالوگ را به دست مخاطبتان می رسانید. مهم نیست شما کجا هستید، مهم نیست مخاطب شما کجا است، مهم نیست که در چه ساعتی از شبانه روز هستید. هر جا، در هر زمان که بخواهید می توانید کاتالوگ دیجیتال خود را ارسال و منتشر کنید.

افزایش تعداد مخاطب

وقتی از کاتالوگ دیجیتالی با تیراژ واقعی بی نهایت صحبت می کنیم، یکی از بزرگترین مزیت های کاتالوگ هوشمند دیجیتال برایتان رقم می خورد. تیراژ بی نهایت به چه معنا؟! به این معنا که بدون هیچ هزینه ای، می توانید بی نهایت بار کاتالوگ خود را منتشر و برای بی نهایت مخاطب ارسال کنید. برخلاف کاتالوگ های چاپی که همیشه محدود به تیراژ مشخصی هستند.

ارتباط مستقیم با مخاطب

برخلاف کاتالوگ های چاپی که هیچ ارتباطی بین شما به عنوان مالک کاتالوگ و مخاطب شما برقرار نمی کنند، کاتالوگ های دیجیتال امکاناتی دارند که این دسترسی را به مخاطب می دهند که ارتباط مستقیم با شما و برند شما برقرار کند. این ارتباط که یکی از بزرگترین مزیت های کاتالوگ دیجیتال به حساب می آید این امکان را می دهد تا به سوالات مخاطبان ارتباط برقرار کنید.

بررسی و مانیتورنیگ عملکرد

برخلاف کاتالوگ های چاپی که پس از انتشار هیچ آماری از عملکرد آن ها در جهت اهداف مارکتینگ نمی توان در اختیار داشت، امکان بررسی و مانیتور عملکرد کاتالوگ دیجیتال از دیگر مزیت های کاتالوگ هوشمند می باشد می توانید به صورت زنده آمارهای مربوط به انتشار و بازدید کاتالوگ خود را بررسی و از آن ها تحلیل آماری بدست آورید.

جذب مخاطب برای دیگر رسانه ها

دنیای بازاریابی و معرفی کسب و کار شما توسط رسانه های مختلفی در فضای مجازی شکل می گیرد. وبسایت و صفحات شما در فضای وب، شبکه های اجتماعی همه رسانه هایی هستند که برای بازاریابی دیجیتال موثر خواهند بود. دیگر مزیت کاتالوگ دیجیتال برای کسب و کار شما دسترسی مخاطب به کلیه رسانه های شماست.

صرفه جوی در هزینه

مهمترین مزیت های کاتالوگ دیجیتال کاهش چشم گیر هزینه های چاپ کاتالوگ می باشد. اگر بخواهیم در یک جمله صرفه های اقتصادی کاتالوگ دیجیتال را بررسی کنیم باید بگوئیم: تنها کاتالوگ کاربردی که بابت آن فقط یکبار هزینه می کنید!

مشاوره تبلیغات

با تکمیل شدن کاتالوگ دیجیتال دیگر زمان تبلیغات فرا رسیده است، تیم مشاوره تبلیغات الو کاتالوگ با استفاده از دانش بروز و علمی تبلیغات در کنار شماست تا با استفاده از ابزار رایج کاتالوگ های هوشمند شما را به دست مخاطبانتان برسانند. 

دیگر خدمات ما در الو کاتالوگ

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در این است که این عکس‌ها، جنبه تبلیغاتی بیشتری دارند و دارای اطلاعات بیشتری هستند، به طوری که بیننده با دیدن عکس‌های تبلیغاتی، داستانی را در ذهن خود شکل می‌دهد. اما عکس‌های صنعتی ، بیشتر به جزئیات محصول می‌پردازند و سعی می‌کنند به بهترین نحو، ویژگی‌ها و جزئیات کالا یا خدمات را به تصویر بکشند. 

تولید محتوای متنی و گرافیکی

تولید محتوا شامل تولید محتوا ویدیویی (تصویری)، تولید محتوای گرافیکی، پادکست (تولید محتوای صوتی) و تولید محتوا متنی در وب میباشد. هرکدام از این محتواها دارای استانداردهایی هستند که برای تولید آن باید یک استراتژی تدوین شود. حتما از متخصصین تولید محتوا برای کسب و کارتان استفاده کنید.تولید محتوا باید بصورت کاملا انحصاری برای آن هر کسب و کار تهیه و تولید بشود.

طراحی موشن گرافیک

موشن گرافیک به زبان ساده، به معنای حرکت دادن طرح های گرافیکی و نقاشی ها است. بطور کلی می توان گفت که هر چیز گرافیکی که حرکت کند، یک موشن گرافیک است. استفاده از موشن گرافیک در سال های گذشته در فیلم ها روایج پیدا کرد. پس از مدتی استفاده از آن ادامه پیدا کرد تا اینکه امروزه شاهد اهمیت زیاد آن در تبلیغات و رسانه ها هستیم.

ساخت تیزر تبلیغاتی

 اصطلاح تیزر در علم تبلیغات شامل تکنیک های ارائه انواع آگهی شامل تلویزیونی ، رادیویی ، محیطی چاپی و غیره می باشد که با ایجاد حس کنجکاوی در ذهن مخاطبان توجه آن ها به مقوله مورد نظر جلب می نماید . با توجه به اهمیت تبلیغات در دنیای پر رقابت امروز ، علم تبلیغات به یکی از پر کاربرد ترین علوم قرن حاضر تبدیل شده است. و با روند رو به رشد شرکت های تبلیغاتی مواجه شده ایم . 

در قسمت بالا برخی از ویژگی هایی که توسط تیم جوان و متخصص الو کاتالوگ ، مدیریت و اجرا می شود گرد هم آورده ایم . هدف ما با ارائه این خدمات کمک به صاحبان کسب و کار ها ، استارت آپ ها، شرکت های میانه و بزرگ می باشد تا فعالیت خود را بصورت آنلاین معرفی کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید .

همین حالا شروع کن

برای دیدن نمونه کاتالوگ های نسل جدید آماده ای؟