ساخت تیزر تبلیغاتی

اصطلاح تیزر در علم تبلیغات شامل تکنیک های ارائه انواع آگهی شامل تلویزیونی ، رادیویی ، محیطی چاپی و غیره می باشد که با ایجاد حس کنجکاوی در ذهن مخاطبان توجه آن ها به مقوله مورد نظر جلب می نماید . با توجه به اهمیت تبلیغات در دنیای پر رقابت امروز ، علم تبلیغات به یکی از پر کاربرد ترین علوم قرن حاضر تبدیل شده است. و با روند رو به رشد شرکت های تبلیغاتی مواجه شده ایم .

ساخت تیزر تبلیغاتی الو کاتالوگ

تیزر تبلیغاتی

تیزرهای تبلیغاتی یکی از راه‌های موثر بازاریابی است. تیزرهای تبلیغاتی را می‌توان از لحاظ فرم و محتوا به چند دسته تقسیم کرد که شامل : تیزر تبلیغاتی رئال ، تیزر تبلیغاتی انیمیشن ،تیزر تبلیغاتی رئال و انمیشن (ترکیبی) و تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک می باشد . دپارتمان تولیدات رسانه ایی الو کاتالوگ با در نظر گرفتن نوع محصول و معرفی برند مخاطبان ، بهترین و کارآمد ترین نوع تیزر را طراحی و اجرا می کنند.

ساخت تیزر تبلیغاتی الو کاتالوگ
تیزر رئال الو کاتالوگ

تیزر رئال

رئال به معنای واقعی است و به این ترتیب می‌توان گفت تیزر تبلیغاتی رئال هم همان تیزر واقعی است. به این معنا که تمامی شخصیت‌ها و عوامل موجود در تیزر واقعی بوده و به عبارتی از طراحی‌ها و شخصیت‌های گرافیکی یا انیمیشنی استفاده نشده است.برای ساخت این نوع تیزر در ابتدا نویسنده یا کارگردان سناریویی خاص با هدف ترغیب مشتری به خرید یا دریافت خدمات می‌نویسد و سپس افراد یا بازیگرانی که از قبل انتخاب شده‌اند، بر اساس این سناریو عمل می‌کنند. پس می‌توان گفت در واقع تیزر تبلیغاتی رئال یک فیلم کوتاه محسوب می‌شود.

ما در این صفحه به خدمات ساخت تیزر تبلیغاتی که برای طراحی هر نوع کاتالوگ مورد نیاز است ، پرداخته ایم . این خدمات که توسط تیم جوان و متخصص الو کاتالوگ ، مدیریت و اجرا می شود با هدف کمک به صاحبان کسب و کار ها ، استارت آپ ها، شرکت های میانه و بزرگ می باشد تا فعالیت خود را بصورت آنلاین معرفی کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر وسفارش با ما تماس بگیرید .

همین حالا سفارش بده