طراحی موشن گرافیک

موشن گرافیک به زبان ساده، به معنای حرکت دادن طرح های گرافیکی و نقاشی ها است. بطور کلی می توان گفت که هر چیز گرافیکی که حرکت کند، یک موشن گرافیک است. استفاده از موشن گرافیک در سال های گذشته در فیلم ها روایج پیدا کرد. پس از مدتی استفاده از آن ادامه پیدا کرد تا اینکه امروزه شاهد اهمیت زیاد آن در تبلیغات و رسانه ها هستیم.

طراحی موشن گرافیک الو کاتالوگ

موشن گرافیک

موشن گرافیک همانطور که از اسمش پیداست از ترکیب دو کلمه، موشن / motion ( به معنی حرکت یا جنبش ) و گرافیک /  graphic  ( به معنی ترسیم یا تصویرسازی) تشکیل شده است و در واقع به معنای تصویر سازی متحرک است.دپارتمان تولیدات رسانه ایی الو کاتالوگ با توجه به هر نوع کسب و کار خاص ، می تواند 12 نوع موشن گرافیک را طراحی و اجرا کند .یک موشن گرافیک استاندارد می بایست علاوه بر تصویر سازی جذاب، سناریو خلاقانه و صداگذاری (نریشن)، دارای کارکتر های تاثیر گذار نیز باشد.

طراحی موشن گرافیک الو کاتالوگ

ما در این صفحه به خدمات طراحی موشن گرافیک که برای طراحی هر نوع کاتالوگ مورد نیاز است ، پرداخته ایم . این خدمات که توسط تیم جوان و متخصص الو کاتالوگ ، مدیریت و اجرا می شود با هدف کمک به صاحبان کسب و کار ها ، استارت آپ ها، شرکت های میانه و بزرگ می باشد تا فعالیت خود را بصورت آنلاین معرفی کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر وسفارش با ما تماس بگیرید .

همین حالا سفارش بده