عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در این است که این عکس‌ها، جنبه تبلیغاتی بیشتری دارند و دارای اطلاعات بیشتری هستند، به طوری که بیننده با دیدن عکس‌های تبلیغاتی، داستانی را در ذهن خود شکل می‌دهد. اما عکس‌های صنعتی ، بیشتر به جزئیات محصول می‌پردازند و سعی می‌کنند به بهترین نحو، ویژگی‌ها و جزئیات کالا یا خدمات را به تصویر بکشند.

set-up-studio-shoot_53876-144951

انواع عکاسی

عکاسی صنعتی 

عکاسی صنعتی به شاخه ای از عکاسی گفته می شود که وظیفه آن به نمایش گذاردن دقیق و کامل و باکیفیت محصول می باشد ، در این شاخه از عکاسی ،عکاس با استفاده از تجهیزات مناسب و انتخاب نورهای دقیق و کامل تلاش می کند تا حد امکان تصوری با کیفیت و دقیق از کالا ثبت کند که در آن تمامی خصوصیات ظاهری کالا به نمایش گذارده شود. به بیان ساده تر عکاس صنعتی وظیفه اش این است که نمای کاملی را از کالا برداشت کرده و جهت ارائه به مشتری یا کارفرما ارائه دهد.

عکاسی صنعتی الو کاتالوگ
عکاسی تبلیغاتی الو کاتالوگ

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی یک شاخه از عکاسی است که در آن عکس‌ها برای استفاده در تبلیغات تجاری گرفته می‌شوند. در این نوع عکاسی، هدف اصلی ایجاد تصاویری است که بتوانند محصولات، خدمات یا ایده‌های مرتبط با یک برند را به طور جذاب و مؤثر به مخاطبان انتقال دهند.عکاسی باید توانایی‌های خاصی داشته باشد که شامل ترکیب استعداد هنری و دانش فنی است.

ما در این صفحه به خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی که برای طراحی هر نوع کاتالوگ مورد نیاز است ، پرداخته ایم . این خدمات که توسط تیم جوان و متخصص الو کاتالوگ ، مدیریت و اجرا می شود با هدف کمک به صاحبان کسب و کار ها ، استارت آپ ها، شرکت های میانه و بزرگ می باشد تا فعالیت خود را بصورت آنلاین معرفی کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر وسفارش با ما تماس بگیرید .

همین حالا سفارش بده