آموزش جامع طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی

آموزش جامع طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی


 

AI and catalogues

هوش مصنوعی فرآیند ساخت کاتالوگ را بصورت خودکار سازماندهی و به روز رسانی می کند. سرعت عمل و عملکرد هوش مصنوعی به مراتب بیشتر از اتوماسیون ها می باشد.AI ها با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ، به تجزیه و تحلیل، طبقه‌بندی و افزایش اطلاعات محصول نیز کمک می‌کند.

لینک کاتالوگ محصول

کاتالوگ محصولات فعلی شما به آسانی به URL جدید برای آپلود یک فایل، یا اتصال مستقیم به فروشگاه تازه انتقال پیدا می کند.

راه اندازی قالب ها

از بین طیف گسترده ای از قالب های خلاقانه انتخاب کنید و آنها را مطابق میل خود سفارشی کنید. ویژگی‌های قدرتمند هوش مصنوعی بصری مانند حذف پس‌زمینه، تطبیق رنگ، سایه‌های هوشمند و موارد دیگر را برای بهبود طرح‌های خود انتخاب کنید.

از فید خلاقانه جدید خود استفاده کنید

به سادگی از  feed URLایجاد شده جدید را کپی کنید و از آن در کانال های تبلیغاتی دلخواه خود از جمله فیس بوک، اینستاگرام، گوگل و غیره استفاده کنید.

مزایای طراحی با AI

1.اتوماتیک بهترین تصویر را از بین همه تصاویر برای محصول انتخاب می کند.

2.انتخاب خودکار تصاویر مناسب و مدل عکس برای استفاده در فید کاتالوگ

3.اضافه کردن آیتم هایی مانند : محصولات پرفروش ، محصولات جدید ، محصولات پر طرفدار و غیره

4.افزودن قاب های یکرنگ در پس زمینه های مختلف

5.افزودن پس زمینه های پویا ایجاد شده توسط هوش مصنوعی

6.افزودن جزئیات قیمت و تخفیف

7.افزودن کپی درون تصویر با پیام های فصلی، کپی برند و جزئیات محصول

8.محبوبیت بین مشتریان بررسی و رتبه بندی آنها

9.ارتقاء تصاویر با وضوح پایین

کاربرد هوش مصنوعی در طراحی 

زمینه دیگری که در آن طراحی گرافیکی هوش مصنوعی مفید است، طراحی لوگو است. بسیاری از ابزارهای رایگان طراحی لوگو به صورت آنلاین وجود دارند که از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی برای ایجاد طرح های لوگوی منحصر به فرد بر اساس داده های وارد شده توسط کاربر استفاده می کنند.

طراحی گرافیک هوش مصنوعی به چه معناست؟

طراحی با هوش مصنوعی به معنای استفاده از هوش مصنوعی برای اطلاع رسانی به طراحی است. وقتی به صورت دستی طراحی می کنید، یک عمر تجربه را در فرآیند طراحی برای ایجاد محصول، وب سایت، محتوا یا بسته بندی به کار می برید. طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی به شما این امکان را می دهد که تجزیه و تحلیل کمی را وارد فرآیند کنید و این را با شهود انسانی خود ترکیب کنید تا اثربخشی طراحی خود را ثابت کنید.

هوش مصنوعی می تواند طراحی را به دو روش کلیدی هدایت کند: با استفاده از طراحی الگوریتم محور برای ایجاد یک طرح به طور خودکار، یا با استفاده از طراحی مبتنی بر داده برای ورود به فرآیند طراحی دستی.

فرآیند خلاقیت چیست؟

یکی از محبوب‌ترین نظریه‌ها را می‌توان در کتاب «هنر اندیشه» نوشته گراهام والاس روان‌شناس بریتانیایی یافت. این فرآیند از آن زمان به روز شده و با یک فرآیند چند مرحله ای سازگار شده است.

مراحل کلیدی عبارتند از:

1.آماده سازی

مرحله آماده سازی شامل غوطه ور شدن در اطلاعات است. این می تواند شامل تحقیق یا نگاه کردن یا گوش دادن به ایده ها باشد. برای مثال، یک طراح ممکن است در این مرحله تحقیقات بازار و تحلیل رقبا را انجام دهد.

2.طوفان فکری

این مرحله یک مرحله متفکرانه است که در آن اطلاعاتی که در مرحله آماده سازی دریافت شده اند به آرامی توسط ضمیر ناخودآگاه هضم می شوند. این مرحله می تواند زمان زیادی را به طول بینجامد، از ساعت ها تا ماه ها. شاید دوری از این ایده برای مدتی معکوس به نظر برسد، اما اینجاست که جادو اتفاق می افتد.

3.ارزیابی

مرحله سوم فرآیند خلاقیت، مرحله ارزشیابی است. اینجاست که شما اعتبار ایده خود را در نظر می گیرید و از منحصر به فرد بودن آن اطمینان حاصل می کنید. شما در مورد آماده سازی اولیه ای که انجام دادید فکر می کنید و اطمینان حاصل می کنید که ایده شما با این تحقیق مطابقت دارد. این مرحله همچنین ممکن است شامل انجام تحقیقات بازار برای اثبات اعتبار مفهوم شما باشد.

4.بررسی

مرحله نهایی شرح و بسط است، اگرچه گاهی اوقات از این مرحله به عنوان مرحله اعتبار سنجی یاد می شود. این مرحله جایی است که کار سخت انجام می شود، از جمله آزمایش مفهوم، ایجاد یک نمونه اولیه، و آزمایش و تنظیم قطعه نهایی کار.

هوش مصنوعی در حال حاضر در بسیاری از زمینه های مختلف صنعت از جمله بازاریابی دیجیتال و طراحی گرافیک استفاده می شود. در اینجا برخی از روش هایی که هوش مصنوعی در صنایع خلاق استفاده می شود، آورده شده است.

هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال

تعداد روزافزونی از کسب و کارها هوش مصنوعی را در بازاریابی دیجیتال خود پیاده سازی می کنند. فناوری هوش مصنوعی به بازاریابان کمک می‌کند تا در زمان خود صرفه‌جویی کنند و هوشمندانه‌تر کار کنند، در حالی که تبلیغات خود را بیشتر از هر زمان دیگری برای کاربران شخصی تنظیم می‌کنند.

تبلیغات شخصی با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی به بازاریابان دیجیتال اجازه می دهد تا پیام ها و طرح های تبلیغاتی خود را متناسب با هر کاربر شخصی سازی کنند.فناوری هوش مصنوعی ابتدا مخاطب را با استفاده از داده های جمع آوری شده برای شناسایی اهداف و نیازهای فردی آنها تجزیه و تحلیل می کند. سپس این سیستم از تولید زبان طبیعی (NLG) و پردازش زبان طبیعی (NLP) برای ایجاد یک تبلیغ شخصی که برای هر کاربر مناسب است استفاده می‌کند و هم توجه و هم نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد.

تحقیقات بازار با استفاده از هوش مصنوعی

در بازاریابی دیجیتال، اطمینان از اینکه مخاطب مناسب را هدف قرار می دهید ضروری است و فناوری هوش مصنوعی در این زمینه بسیار ارزشمند است.هوش مصنوعی می تواند مشتریان گذشته و حال و همچنین عملکرد تبلیغات را برای مقایسه با شاخص های عملکرد کلیدی از پیش تعریف شده (KPI) تجزیه و تحلیل کند. سپس بر اساس داده های تجزیه و تحلیل شده، بهترین مخاطب را برای تبلیغات آینده شناسایی می کند.

استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی عملکرد

در بازاریابی دیجیتال، نظارت مداوم بر پیشرفت کمپین‌ها، شناسایی و اجرای بهبودها در هر کجا که نیاز است، مهم است. فناوری هوش مصنوعی نظارت و بهینه سازی عملکرد کمپین های بازاریابی را ساده می کند.الگوریتم‌های یادگیری ماشینی می‌توانند نحوه عملکرد کمپین‌ها را تجزیه و تحلیل کنند و توصیه‌هایی برای بهبود برای بهینه‌سازی عملکرد و تجربه کاربر ایجاد کنند. هوش مصنوعی حتی قادر به شناسایی مسائل مربوط به عملکرد است که ممکن است بازاریاب حتی متوجه وجود آنها نشده باشد.

هوش مصنوعی در طراحی گرافیک

فناوری هوش مصنوعی به طراحان گرافیک اجازه می‌دهد تا طرح‌های جدید را به سرعت و کارآمد ایجاد کنند، با توانایی ایجاد انواع مختلفی از طرح‌هایی که دارای شخصی‌سازی پویا هستند. استفاده از هوش مصنوعی به طراحان گرافیک این امکان را می دهد که کارآمدتر از همیشه کار کنند و طیف وسیعی از تکنیک های شخصی سازی را در اختیار دارند.

 
 

نویسنده : تیم تولید محتوای الو کاتالوگ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *