هدف عکاسی صنعتی این است که ماهیت یک محصول را به بهترین شکل ممکن ثبت کند. در مقابل، هدف از عکاسی تبلیغاتی این است که بیننده را متقاعد کند که آن محصول را در خانه خود بخواهد.

هدف عکاسی صنعتی این است که ماهیت یک محصول را به بهترین شکل ممکن ثبت کند. در مقابل، هدف از عکاسی تبلیغاتی این است که بیننده را متقاعد کند که آن محصول را در خانه خود بخواهد.


تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی :

در عکاسی صنعتی ، شما از یک محصول عکس می گیرید و می گویید: “اینجاست!” به عنوان یک عکاس تبلیغاتی، شما همچنان محصول یا خدماتی را می فروشید، اما از تصاویر خود برای بیان داستانی استفاده می کنید که به آن محصول یا خدمات جذابیت بیشتری می بخشد. در حالی که عکاسی تبلیغاتی شما را انسانی تر و قابل دسترس تر می کند، عکاسی صنعتی باعث می شود محصولات یا خدمات شما جذاب تر به نظر برسند. عکاسی صنعتی به اثربخشی تبلیغات کمک می کند.

عکاسی صنعتی چیست؟

عکاسان صنعتی از محصولات، ماشین آلات، تجهیزات و کارکنان عکس می گیرند. این عکس‌ها سپس در وب‌سایت‌ها و در وثیقه‌های بازاریابی مانند مجلات، بروشورها، تبلیغات و پست‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌شوند.

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

عکاسی تبلیغاتی هنر تخصصی عکاسی تصاویر برای استفاده در کمپین های تبلیغاتی شماست. عکاسی تبلیغاتی هنر عکاسی تخصصی عکاسی تصاویر برای استفاده در کمپین های تبلیغاتی شما و برای استفاده مجدد در انواع دیگر ارتباطات مورد نیاز سازمان شما است.

در عکاسی تبلیغاتی از چه تکنیک هایی استفاده می شود؟

ترکیب قانع کننده / نورپردازی عالی / استعداد طبیعی / استراتژی رنگ / تکنیک های مدرن

4 نوع اصلی عکاسی

  • سبک زندگی : عکاسی سبک زندگی دقیقاً همان چیزی است که می گوید.
  • مستند : عکاسی به سبک مستند معمولاً با مجموعه ای از رویدادها همراه است.
  • سنتی یا حالت دار : عکاسی سنتی یا ژست یک سبک رایج پرتره است.
  • هنری  : عکاسی است که هدف اصلی آن ابراز دیدگاه‌های خلاق و الهام هنری عکاس می‌باشد.

منظور از عکاسی تبلیغاتی چیست؟

عکاسی تبلیغاتی نوعی عکاسی است که بر عکس گرفتن برای تبلیغات پر تاثیر، مانند آنچه در یک مجله می بینید، تمرکز دارد. این تصاویر معمولاً با کیفیت بالا، کنترل شده و دارای عناصری هستند که برای تعامل با مخاطبان طراحی شده اند.

صنعت عکاسی چیست؟

صنعت عکاسی شرکت ها و افرادی را در بر می گیرد که طیف وسیعی از خدمات عکاسی از جمله عکاسی ثابت و فیلمبرداری برای رویدادهای خصوصی را ارائه می دهند. آتلیه های عکاسی تجاری و پرتره نیز در این صنعت قرار دارند.

عکس های تبلیغاتی چه نام دارند؟

عکاسی تجاری به عکاسی گفته می شود که برای فروش یا تبلیغ یک محصول یا خدمات یا حمایت از یک کسب و کار یا سازمان در کسب درآمد بیشتر استفاده می شود که بسته به مشتری و محصول می تواند به عکاسی محصول، عکاسی سبک زندگی و حتی عکاسی مد اشاره کند. یا خدمات در حال فروش

نقش یک عکاس تبلیغاتی چیست؟

به عنوان یک عکاس تبلیغاتی، از موضوعات مختلف برای مواد تبلیغاتی عکس می گیرید. کار شما ممکن است روی بیلبوردها یا بسته بندی محصولات یا تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغات مجلات ختم شود. شما با فیلم یا رسانه دیجیتال کار خواهید کرد و باید در پردازش هر دو مهارت داشته باشید.

عکاسی تبلیغاتی بسیار بیشتر از عکاسی صنعتی ، در تبلیغات موثر هستند. عکاسی تبلیغاتی داستانی را بیان می کند که به محصولات کمک می کند تا برای مخاطب جذاب تر شوند. برای این کار می‌توانید از تکنیک‌های مختلفی در زمینه نور، پس‌زمینه و لوازم جانبی برای ایجاد یک چیدمان شیک استفاده کنید.

تعریفی دیگر:

برخلاف عکاسی صنعتی، عکاسی تبلیغاتی آزادی خلاقانه تری برای تفسیر نحوه ارائه محصولات دارد. این نوع عکاسی بیشتر در مجلات و بروشورها با بیان داستانی در مورد محصول یا خدمات نمایش داده می شود. عکس های تبلیغاتی بیشتر در مورد نشان دادن سبک زندگی ناشی از خرید یک محصول است تا خود محصول.

عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

عکاسی تبلیغاتی و صنعتی متنوع و چالش برانگیز است، از معمولی تا هیجان انگیز و گاهی عجیب و غریب، گاهی اوقات خطرناک.

به عنوان یک عکاس در زمینه عکاسی تجاری و صنعتی به مشتریان کمک می کنید تا محصولات و خدمات خود را در بهترین نور ممکن تبلیغ کنند. شما در گزارش های سالانه و سایر ادبیات شرکتی برخی از بزرگترین و بهترین شرکت های شناخته شده در کشور در واقع جهان مشارکت خواهید داشت. و ممکن است از شما انتظار داشته باشد که سفرهای زیادی داشته باشید. اغلب متخصصان در عکاسی شرکتی و صنعتی فقط اطلاعات کلی در مورد موضوعی که قرار است عکاسی کنند دارند و باید یک عکس “در حال پرواز” ایجاد کنند. این رشته به مهارت در عکاسی پرتره، طبیعت بی جان، معماری و تصویرسازی نیاز دارد.

عکاسی شرکتی بر روی پرتره های اجرایی متمرکز است، در حالی که عکاسی صنعتی حول محور عکسبرداری از محصولات و امکانات یک شرکت است. شرکت‌ها به دلایل زیادی به عکس‌های مدیران و امکانات شرکتی خود نیاز دارند: گزارش‌های سالانه، خبرنامه‌های داخلی، بروشورها یا گاهی اوقات برای نمایش.

از سوی دیگر، در عکاسی صنعتی، عکس‌ها از طبیعت‌های بی‌جان کوچک گرفته تا عکس‌های معماری عظیم با مردم هستند. عکاسان صنعتی اغلب از تجهیزات، ماشین آلات، محصولات، کارگران و مقامات شرکت عکس می گیرند. سپس تصاویر برای تجزیه و تحلیل پروژه های مهندسی، تبلیغات، یا به عنوان سوابق توسعه یا استقرار تجهیزات، مانند قرار دادن یک دکل دریایی استفاده می شود. این عکاسی اغلب در محل انجام می شود. منابع نوری متعددی وجود دارد که می‌توان با آن‌ها مبارزه کرد و موانع متعددی برای غلبه بر آنها وجود دارد.

برخی از شرکت های بزرگ عکاسان داخلی خود را استخدام می کنند، اما آنها در اقلیت هستند. بخش عظیمی از عکاسی برای تبلیغات و تبلیغات شرکتی توسط عکاسان مستقلی که برای این منظور استخدام شده اند انجام می شود. حتی شرکت‌هایی که کارکنان داخلی دارند از استودیوهای بیرونی برای برخی از عکاسی‌های خود استفاده می‌کنند. همچنین نیاز مطلق وجود دارد که خود را به شیوه ای کاملاً حرفه ای و تجاری معرفی کنید و با افراد پرمشغله در بالاترین سطوح مدیریت شرکت ارتباط برقرار کنید.

به طور خلاصه، مهارت های کسب و کار درجه یک به اندازه استعداد با دوربین، پیش نیازهای ضروری برای هر کسی است که می خواهد به تنهایی یک عکاس تجاری و صنعتی مستقل شود.

عکاسان تجاری و صنعتی، چه مستقل باشد و چه در یک شرکت بزرگ یا به عنوان دستیار در یک استودیو مستقل، باید با مدیران هنری و سایر کارکنان آژانس های تبلیغاتی، با طراحان گرافیک، با چاپگرها و با خانه های تولید مثل بنابراین، کسب درک درستی از نقش های مربوطه و حداقل درک شرایط فنی و مشکلات آنها ضروری خواهد بود. و مشتریان خود از طیف گسترده ای از رشته ها می آیند: آنها ممکن است مدیران مالی، متخصصان بازاریابی، مدیر مطبوعات، طراحان، مهندسان، دانشمندان در واقع از هر یک از وظایف در هر شرکت مدرن باشند.

یک عکاس یا استودیو صنعتی و تجاری ممکن است در یکی از جنبه‌های عکاسی شرکتی تخصص داشته باشد، به عنوان مثال عکس‌های استودیویی از اتومبیل‌های موتوری، یا عکاسی از غذا، یا به احتمال زیاد، خدمات گسترده و گسترده‌ای را برای جذب و تامین هرچه بیشتر آن‌ها ارائه دهد. یک پایگاه مشتری . بنابراین، کسب و کار عکاسی تجاری تاسیس شده احتمالاً در عکاسی صنعتی در محل، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی کاتالوگ و بروشور، عکاسی مطبوعاتی و روابط عمومی، پرتره اجرایی، و شاید تصویربرداری الکترونیکی و دستکاری عکس دخالت دارد. همچنین ممکن است از عکاس خواسته شود که فیلم های ویدئویی شرکتی و تولیدات صوتی بصری تولید کند یا در مورد آنها مشاوره دهد.

برخلاف عکاسی تبلیغاتی، تصاویر تجاری خنثی هستند تا از منحرف کردن توجه بینندگان از خود محصول جلوگیری کنند. اینها اغلب از پس زمینه ساده و نورپردازی ساده استفاده می کنند. در درجه اول تمرکز بر جزئیات فنی محصول است.

چگونه عکاسی خوب باعث افزایش فروش می شود؟

عکاسی نقش مهمی در صحنه فروش و بازاریابی هر کسب و کاری ایفا می کند. عکس های عالی می توانند رشد برند، رتبه بندی سئو و بازاریابی بصری شرکت را افزایش دهند، به همین دلیل است که هر کسب و کاری باید مجموعه ای از تصاویر جذاب داشته باشد. مردم عموماً مجذوب تصاویر می شوند و عکاسی با کیفیت فرصتی را برای ایجاد بهترین تأثیر فراهم می کند. چیزی به سادگی تصویر محصول می تواند به میزان قابل توجهی بر تعداد فروش شما در یک روز تأثیر بگذارد و رضایت مشتری را پس از فروش افزایش دهد. این مقاله همه چیزهایی را که باید در مورد تاثیر عکاسی خوب محصول بر فروش خود بدانید و اینکه چرا برای نیازهای عکاسی خود استخدام یک متخصص حرفه ای است، بحث خواهد کرد.

تصاویر تقویت اعتماد

مشتریان با تصاویر واقعی محصول متقاعد می شوند، به خصوص زمانی که خریدهای عمدی انجام می دهند. این به این دلیل است که عکاسی چشم انداز محصولاتی را نشان می دهد که خریداران علاقه مند به دیدن و دانستن آن هستند. یک عکس واقعی از محصولات شما بهتر از یک عکس استوک فروش خواهد داشت. هنگام ارسال ایمیل به مشتریان وفادار و بالقوه خود، باید با استفاده از عکاسی از محصولات تجاری، آنها را جذاب تر کنید. مشتریان تمایل دارند زمان بیشتری را صرف ایمیل هایی با عکس های با کیفیت نسبت به ایمیل های بدون عکس کنند. این به طور بالقوه به افزایش نرخ کلیک و فروش بیشتر ترجمه می شود.

هویت برند پیشرفته

هنگام نمایش محصولات در وب سایت خود، یکپارچگی در تصاویر و سبک های عکاسی شما ضروری است. چنین تصاویری تصوری از یک تجارت متفکرانه و سازمان یافته ایجاد می کند. در نتیجه، با شناسایی مشتریان بیشتر با محصولات و سبک کسب و کار شما، هویت برند شما قوی تر می شود.

ارتباطات بهبود یافته

تصاویر محصول با کیفیت بالا هر اطلاعاتی را که شما منتقل می‌کنید تبلیغ می‌کنند و مشتریان می‌توانند هر آنچه را که باید در مورد یک محصول بدانند درک کنند. اکثر فروشندگان بر این باورند که سخت ترین بخش کارشان متقاعد کردن مشتریان برای انتخاب محصولاتشان است و «به من اعتماد کن» به اندازه کافی خوب نیست. از عکاسی درجه یک استفاده کنید و اجازه دهید تصاویر داستان شما را بازگو کنند. اکثر مشتریان بالقوه می خواهند بدانند که یک محصول چگونه کار می کند. یک عکس تمام چیزی است که برای توضیح جامع محصول نیاز دارید.

تصمیمات خرید اجرایی

مطالعات اخیر نشان می دهد که بیش از 80 درصد از مشتریان آنلاین برای تصمیم گیری در مورد خرید به تصاویر محصول متکی هستند. از آنجایی که مشتریان آنلاین نمی توانند یک محصول را مانند یک فروشگاه سنتی انتخاب و ارزیابی کنند، تصاویر محصول تنها چیزی است که برای تصمیم گیری نیاز دارند. برای این مشتریان، یک عکس با کیفیت، چشم انداز دقیق یک محصول را با برجسته کردن قوی ترین ویژگی های کالا به تصویر می کشد. بنابراین، تصاویر محصول شما باید بدون توجه به نقاط تماس آنها با مشتریان، برای مخاطبان شما عالی به نظر برسد. هر چه مشتریان بالقوه سریعتر تصمیم خرید بگیرند، نرخ تبدیل و فروش پیش بینی شده بالاتر خواهد بود.

دلیل استخدام عکاسان حرفه ایی برای عکاسی تبلیغاتی

شکی نیست که تصاویر با کیفیت بالا با ارائه تقویت بصری لازم برای محصولات آن، به موفقیت هر برند کمک می کند. در اینجا این است که چرا باید به جای خرید تصاویر استوک، افراد حرفه ای را استخدام کنید.

1-مهارت ها، دانش و تجهیزات تضمین شده

عکاسان حرفه‌ای متوجه می‌شوند که چه نوع تصاویری با برند و سبک کسب‌وکار شما مناسب‌تر است. آنها با سالها تجربه در عکاسی، مجموعه مهارت مناسبی برای ارائه جلوه دلخواه دارند. علاوه بر این، عکاسان حرفه ای در مورد نورپردازی عالی، مکان های عکاسی ایده آل، کمد لباس و مدل های بازیگران آگاهی دارند. آنها همچنین دارای تجهیزات و تجهیزات پیشرفته برای ایجاد تصاویری هستند که احساسات مشتریان شما را برمی انگیزد.

2-تصاویر با کیفیت بالا

عکاسان حرفه ای بیشتر به خاطر ارائه تصاویر محصول با کیفیت بالا شهرت دارند. در حالی که گوشی های هوشمند برای ثبت تصاویر خوب هستند، تنظیمات عکاسی آنها کاملاً محدود است. حرفه ای ها با دوربین های درجه یک کار می کنند که عناصر برجسته محصولات شما را برجسته می کند. یک عکاس حرفه ای از خلاقیت و مهارت های خود استفاده می کند تا آنچه را که در محصولات شما منحصر به فرد است ثبت کند. همانطور که ضرب المثل قدیمی می گوید، “محتوا پادشاه است” و تصاویر محصول محتوای شما هستند. بنابراین بسیار مهم است که تصاویر باکیفیت باشند و عکاسی حرفه ای وسیله مناسبی برای اطراف آن است.

3-حرفه ای ها چشم خلاق دارند

اکثر عکاسان حرفه ای این توانایی را دارند که یک محصول یا آیتم را در زوایای متفاوتی فراتر از چیزی که یک فرد معمولی می تواند ثبت کند، ببینند. داشتن چنین چشم خلاقی آنها را قادر می‌سازد تا تصاویری از محصول بگیرند که نسبت به تصاویری که مستقیماً از آنها گرفته می‌شود برتر به نظر می‌رسند. بنابراین، استخدام یک عکاس برای وب سایت شما به شما کمک می کند تا محصولات خود را از بهترین منظر ممکن به نمایش بگذارید. تصاویر خلاقانه محصول، اعتبار برند شما را نشان می‌دهد و مشتریان می‌توانند برای خریدهای مداوم به برند شما اعتماد کنند.

4-مزایای ویرایش

استخدام یک عکاس حرفه ای فقط عکس گرفتن نیست. شما همچنین هزینه خدمات ویرایش آن عکس ها را پرداخت خواهید کرد. تصاویری که به درستی ویرایش شده اند، محصولات شما را به معنای جذاب تری نسبت به تصاویر ویرایش نشده منتقل می کنند. ماهیت ویرایش عکس افزایش کیفیت یک تصویر است و عکاسان حرفه ای از لمس کامل این مفهوم برخوردار هستند. ویرایش ارائه شده توسط یک حرفه ای بسیار پیشرفته تر از آن چیزی است که می توانید با گوشی هوشمند و نرم افزار ویرایش خود انجام دهید.

نکته : 

عکاسی محصول یکی از جنبه های مهم فروش آنلاین است. تأثیر قابل توجهی بر نرخ تبدیل محصول شما دارد. بنابراین، هر زمان که به عکاسی محصول فکر می کنید، به آن به عنوان یک دارایی ضروری برای کسب و کار آنلاین خود نگاه کنید. برای عکاسی محصول با کیفیت که به دستیابی به اهداف فروش شما کمک می کند، خدمات یک عکاس حرفه ای را استخدام کنید. این متخصصان با تخصص و تجهیزات مناسب، بهترین عکس‌ها را تضمین می‌کنند که نشان‌دهنده برند شما باشد.

 

نویسنده : تیم تولید محتوای الو کاتالوگ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *