کاتالوگ هوشمند امپایر

کاتالوگ هوشمند شرکت امپایر که به رسمیت ثبت شده EMPIRE در قبرس با کادری مجرب و با بیش از ۸ سال سابقه درخشان، آماده ی ارائه بهترین خدمات در راستای خرید ملک،سرمایه گذاری، اخذ اقامت دائم، ثبت شرکت، پذیرش دانشجویی و کلیه خدمات به همراه ارایه گشت های محلی با بکار گیری راهنمایان فارسی زبان بصورت گروهی و اختصاصی برای افراد و آژانسهای مسافرتی٬ سازمانها و … میباشد. در راستای معرفی خدمات خود اقدام به طراحی کاتالوگ هوشمند بصورت تک زبانه توسط الو کاتالوگ نموده است.

مشتریشرکت مهاجرتی امپایر
سازندهالو کاتالوگ
تاریخ اتمام19 بهمن 1400
مهارت هاطراحی و گرافیک/ تولید محتوا
وبسایتwww.empcy.com
کاتالوگ هوشمند امپایر

بخش های کاتالوگ هوشمند امپایر

شرکت EMPIRE با کادری مجرب و سابقه ای درخشان در امر خدمات در راستای خرید ملک، سرمایه گذاری، اخذ اقامت دائم، ثبت شرکت، پذیرش دانشجویی و کلیه خدمات مهاجرتی و توریستی ازجمله ترانسفر فرودگاهی و ارایه گشت های محلی با بکار گیری راهنمایان فارسی زبان بصورت گروهی و اختصاصی برای افراد و آژانسهای مسافرتی٬ سازمانها می باشد. در این راستا به دلیل احساس نیاز شرکت امپایر در جهت معرفی خدمات به مخاطبین خود به شرکت الو کاتالوگ مراجعه نموده و طبق مشاوره های انجام شده، اقدام به طراحی کاتالوگ هوشمند با امکانات ویژه و نمایش نمونه پروژه ها انجام نموده است.

مشخصات کاتالوگ هوشمند امپایر

این کاتالوگ هوشمند 480 صفحه ای است که به صورت تک زبانه طراحی و اجرا شده است. کاتالوگ هوشمند توانسته بخش مهم محورهای مورد نیاز جهت معرفی پروژه های این شرکت را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد و طبق آمار و ارقام ها این کاتالوگ بسیار موثر برای امپایر به حساب بیاید. جهت دانلود و مشاهده کاتالوگ از دکمه مشاهده کاتالوگ استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *