کاتالوگ هوشمند شرکت اکسون مبین

شرکت ساختمان هوشمند اکسون مبین فعالیت خود را به منظور مشاوره، طراحی، تامین و اجرای سیستم های هوشمند سازی ساختمان از سال 1388 آغاز نموده است. این شرکت با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و مطابق با استانداردهای بین المللی و نیاز پروژه های ساختمانی و یا هتلی اقدام به هوشمندسازی می نماید و از آنجایی که تنوع محصولات و نمونه پروژه های این شرکت بسیار گستره می باشد نیاز به داشتن کاتالوگ هوشمند با قابلیت بروزرسانی محصولات یکی از نیاز های این شرکت بود. الو کاتالوگ با مشاوره های دیجیتال مارکتینگ توانست کاتالوگ هوشمند کاربردی و مخاطب پسند طراحی و اجراء نماید.

مشتریشرکت ساختمان هوشمند اکسون مبین
سازندهالو کاتالوگ
تاریخ اتمام15 خرداد 1401
مهارت هاتولید محتوا / طراحی / عکاسی
وبسایتwww.exonsmart.com
کاتالوگ هوشمند شرکت اکسون مبین

کاتالوگ هوشمند شرکت اکسون مبین جزو پروژه هایی محسوب می شود که با توجه به نیازها و جنبه های مختلف سفارش دهنده به یک چالش جذاب تبدیل می شود.

چالش های کاتالوگ هوشمند اکسون مبین

کاتالوگ هوشمند شرکت اکسون مبین،  کاتالوگی بود که نه تماماٌ محصول محور بود و نه تماماٌ پروژه محور. ساختارها و امکانات پیچیده‌ ی این شرکت می بایست به مخاطب ارائه می شد، یکی از چالش ها اولیه این سفارش همین موضوع بود و باعث پیچیدگی درختواره معرفی آن می شد.

گروه الو کاتالوگ تصمیم گرفت برای برطرف کردن این چالش خدمات و پروژه ها را در دو گروه اصلی تقسیم نماید: راه کارهای هوشمندسازی  /  کنترل کننده ها
با توجه به فضای تکنولوژی محور راهکارها استفاده ار المان های گرافیکی به صورتی انجام شد تا القا کننده این فضا باشد.

مزیت های کاتالوگ هوشمند شرکت اکسون مبین

کاتالوگ دیجیتال اکسون مبین (Exonsmart) که یک کاتالوگ 79 صفحه ای است، توانست 5 برند هوشمندسازی به همراه 3 سطح پروژه های انجام شده این مجموعه را به مخاطبان معرفی نماید. این کاتالوگ تک زبانه درباره ی مزیت های استفاده از فرآیند هوشمندسازی به مخاطبان خود اطلاعات می داد و این موضوع باعث انتخاب هایی خاص در سر فصل های آن می شد.

کاتالوگ هوشمند اکسون مبین در ارتباطات خارجی خود علاوه بر وب سایت و اکانت اینستاگرام، به مشاوره آنلاین نیز مجهز شد تا مخاطبان این برند به راحتی سوال های خود با واحد فنی تهران به اشتراک بگذارند.

مجموعه ی اکسون مبین علاوه بر راه های عمومی ارسال و انتشار کاتالوگ دیجیتال با ضمیمه کردن کاتالوگ خود توسط بارکد هوشمند ( Qr Code ) به سربرگ های خود همیشه در مکاتبات اداری و مالی خود، کاتالوگ دیجیتالی خود را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

در ادامه تصاویری از کاتالوگ هوشمند اکسون مبین را مشاهده کرده و می توانید از قسمت مشاهده کاتالوگ آن را دانلود نمایید.

کاتالوگ هوشمند شرکت اکسون مبین
کاتالوگ هوشمند شرکت اکسون مبین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *