نرم افزار کاتالوگ یک جزء ضروری در مدیریت مجموعه تصاویر است. به شما امکان می دهد بدانید در مجموعه تصاویر شما چه چیزی وجود دارد و به شما امکان می دهد تصاویر را به روش های مفید گروه بندی کنید.

نرم افزار کاتالوگ یک جزء ضروری در مدیریت مجموعه تصاویر است. به شما امکان می دهد بدانید در مجموعه تصاویر شما چه چیزی وجود دارد و به شما امکان می دهد تصاویر را به روش های مفید گروه بندی کنید.


بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ

بدون شک، Adobe Creative Cloud یکی از قابل تنظیم ترین راه حل های نرم افزاری خلاقانه است که می توان از آن برای ایجاد کاتالوگ های خود استفاده کرد. با Adobe InDesign، یک ابزار طراحی و چیدمان صفحه دریافت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد بروشورها، پوسترها، آگهی‌ها، مجلات و کاتالوگ‌های خیره‌کننده محصول ایجاد کنید.

نرم افزار کاتالوگ چیست؟

نرم‌افزار مدیریت کاتالوگ یا نرم‌افزار مدیریت کاتالوگ محصول، داده‌های محصول تجارت الکترونیک را در یک نقطه مرجع واحد دیجیتال (معروف به کاتالوگ) برای تاجر و خریدار سازمان‌دهی و ادغام می‌کند. این نرم افزار اطلاعات محصول را برای یک تجارت الکترونیکی نگهداری و ذخیره می کند.

بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ 

نرم افزار کاتالوگ ساز برای شخصی سازی و شخصی سازی مجلات تجاری شما ایده آل است.

ما لیستی از بهترین نرم افزارهای کاتالوگ ساز که به کسب و کار شما کمک می کند، تشکیل داده ایم.

Adobe InDesign، FlipBuilder، و بسیاری دیگر از لیست ما، فروشگاه شما را منحصر به فردتر خواهند کرد.

با استفاده از سازندگان کاتالوگ قابل چاپ رایگان منتخب ما، محصولات خود را با ویژگی های جالب غنی کنید.

Creative Cloud تمام چیزی است که برای زنده کردن تخیل خود نیاز دارید. از همه برنامه های Adobe استفاده کنید و آنها را برای نتایج شگفت انگیز ترکیب کنید. با استفاده از Creative Cloud می‌توانید در قالب‌های مختلف ایجاد، ویرایش و رندر کنید:

این روزها همه مشاغل به یک کاتالوگ تعاملی نیاز دارند. اگر سازمان شما کاتالوگ تعاملی را به مشتریان تحویل می دهد یا اگر تصمیم دارید آن را به صورت آنلاین منتشر کنید، قطعاً به شما کمک می کند تا محصولات خود را به صورت جامع تر و گسترده تر معرفی کنید. این یکی از موثرترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار شما در زمان کمتر و با هزینه کمتر است. هفت گزینه ای را که برای شما گردآوری کرده ایم بررسی کنید تا به شما در انتخاب آسان تر کمک کنیم.

بهترین ابزارهای ایجاد کاتالوگ 

Adobe InDesign -1

اگر نرم افزار انتشار دسکتاپ می خواهید که تقریباً از پس هر کاری برآید، حتماً باید Adobe InDesign را امتحان کنید. این برنامه نه تنها کاتالوگ، بلکه پوستر، بروشور، مجلات، روزنامه، ارائه، کتاب و کتاب الکترونیکی را نیز کاملاً قادر است. فرآیند تبدیل نیز بسیار ساده است، زیرا تنها چیزی که نیاز دارید کمی متن و چند تصویر است و رابط کاربری ساده Adobe InDesign تقریبا بقیه کارها را برای شما انجام خواهد داد.

نکته جالب در مورد این ابزار این است که کاملاً با سایر برنامه های خانواده Adobe ادغام می شود. این باعث می شود که وارد کردن محتوا از ایلاستریتور یا فتوشاپ به یک تکه کیک تبدیل شود.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید از Adobe InDesign انتظار داشته باشید:

  • پیشرفت های دسترسی به PDF
  • پشتیبانی از یادداشت های پایانی را ارائه می دهد
  •  HTML
  • می تواند از سبک های مختلف پشتیبانی کند
  • پشتیبانی کامل از مدیریت متن در Creative Cloud Libraries

Flipbuilde – 2

اکثر کسب و کارها انتخاب می کنند که کاتالوگ های خود را در فایل های PDF ساده ایجاد کنند که می توانید آنها را دانلود کنید، یا حتی بدتر از آن، یک سند متنی است. در حالی که هیچ اشکالی در قالب وجود ندارد، اما نسبتاً عادی شده است و قطعاً به هیچ وجه به برند شما کمک نمی کند. با این حال، این همه با Flipbuilder تغییر می‌کند، زیرا به شما کمک می‌کند مجلات، بروشورها و کاتالوگ‌های PDF ثابت را به کتاب‌های الکترونیکی تعاملی و غنی از رسانه تبدیل کنید.

علاوه بر آن، می‌توانید به راحتی آن‌ها را در اینترنت، وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی و حتی پلتفرم‌های موبایل مشاهده، ویرایش و به اشتراک بگذارید.فرآیند تبدیل بسیار ساده است و نتیجه نهایی به طور مثبت شگفت انگیز است. هیچ افتی در کیفیت تصویر یا متن وجود ندارد، اما مدیریت کاتالوگ شما بسیار جالب تر می شود.فقط روی لبه صفحه کلیک کنید یا با انگشت خود انگشت خود را بکشید و با یک جلوه سه بعدی صفحه ورق زدن عالی به صفحه بعدی تبدیل می شود. علاوه بر این، کاتالوگ‌های شما اکنون می‌توانند شامل ویدیوهای داخلی، صدا، یا لینک‌هایی به وب‌سایت‌های دیگر نیز باشند.

امکانات:

  • به راحتی کتاب‌های الکترونیکی ورق‌خورده مانند واقعی ایجاد کنید
  • انتشارات خود را با ویدئو، صدا، پیوندها و غیره کامل کنید
  • قالب ها و پس زمینه های پیش طراحی فراوان در دسترس دارید
  • سازگار با موبایل – در همه دستگاه ها به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید
  • خواندن تعاملی – بلافاصله خوانندگان را درگیر کنید
  • آنلاین آپلود کنید و در وب سایت خود جاسازی کنید

3- Flip PDF

می توانید از Flip PDF استفاده کنید تا مخاطبان خود را با رسانه های تعاملی درگیر کنید و بهترین ظاهر را داشته باشید. اگر تصمیم به دریافت Flip PDF داشته باشید، مهم ترین ویژگی هایی را که می توانید از آنها لذت ببرید، بررسی کنید:

  • این ابزار مجموعه ای شگفت انگیز از تم ها، قالب ها، صحنه ها و پس زمینه ها را ارائه می دهد.
  • شما از عناصر تعاملی مانند پیوندها و همچنین رسانه های غنی پشتیبانی خواهید کرد.
  • Flip Pdf خروجی HTML و Flash و امکان اشتراک گذاری آنلاین و آفلاین را نیز ارائه می دهد.
  • در صورت تمایل می توانید کاتالوگ را در وب سایت خود قرار دهید.

شما می توانید ظاهری عالی را برای کاتالوگ خود سفارشی کنید و می توانید با فیلم ها، صداها، نمایش های اسلاید تصویر و موارد دیگر زندگی را به محتوای دیجیتال خود تزریق کنید. Flip PDF یک کاتالوگ ساز دیجیتال حرفه ای اما در عین حال با استفاده آسان است. این اطمینان حاصل می کند که همه کاربران توانایی طراحی کاتالوگ تعاملی خود را دارند که در نهایت مشتریان را مجذوب مطالعه می کند.

4- MyBusinessCatalog

یک نرم افزار عالی برای ایجاد کاتالوگ محصولات است. هر زمان که مشتریان شما نیاز به یک کاتالوگ برای بررسی محصولات شما داشته باشند، این ابزار بهترین دوست شما خواهد بود. استفاده از MyBusinessCatalog شما را از درخواست کمک از کارشناسانی که معمولاً فراتر از تصور گران هستند، دریغ می‌کند.اگر تصمیم به استفاده از این ابزار داشته باشید به ویژگی هایی که می توانید از آنها لذت ببرید نگاهی بیندازید:

  • MyBusinessCatalog دارای گزینه های مختلفی است که امکان سفارشی سازی کاتالوگ شما را با توجه به ترجیحات شما فراهم می کند.
  • شما قادر خواهید بود به راحتی از یک پایگاه داده ساده کاتالوگ ایجاد کنید.
  • این ابزار یک رابط کاربر پسند ارائه می دهد که به شما امکان می دهد کاتالوگ های خود را بدون زحمت ایجاد کنید.
  •  همچنین شما را قادر می سازد تا به طور خودکار پیوندهایی ایجاد کنید که مشتریان بالقوه شما را مستقیماً به صفحه وب محصول ارسال می کند.
  • شما همچنین این شانس را خواهید داشت که در صورت تمایل به ارسال آنها برای فروشندگان خود، به راحتی طرح های مختلفی مانند کاتالوگ با قیمت و بدون قیمت و کاتالوگ بدون اطلاعات کسب و کار ایجاد کنید.
  • یکی از بهترین ویژگی های این نرم افزار این است که کاتالوگ ها را به صورت خودکار به روز می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر از چند گاهی صفحه گسترده اکسل را به‌روزرسانی کنید، بدون اینکه مجبور باشید هر بار که می‌خواهید چیزی را تغییر دهید، طراحی مجدد دفترچه راهنمای خود را به زحمت بیاندازید.
  • به طور کلی، با استفاده از MyBusinessCatalog، محصولات شما تا حد امکان جذاب خواهند بود و مشتریان شما از بهترین ارائه ها لذت خواهند برد.

نکته تخصصی:

حمایت مالی

رفع برخی از مشکلات رایانه شخصی سخت است، به خصوص وقتی صحبت از مخازن خراب یا از دست رفتن فایل های ویندوز باشد. اگر در رفع خطا مشکل دارید، ممکن است سیستم شما تا حدی خراب باشد.

توصیه می‌کنیم Restoro را نصب کنید، ابزاری که دستگاه شما را اسکن می‌کند و تشخیص می‌دهد که چه ایرادی دارد.

5- iPaper

با کمک iPaper، می‌توانید فروش را افزایش دهید، سرنخ بگیرید و می‌توانید همه این کارها را با فلیپ‌بوک‌های آنلاین انجام دهید.

بررسی کنید وقتی از iPaper استفاده می کنید چه انتظاری دارید:

  • شما می توانید کاتالوگ های خود را به فلیپ بوک آنلاین جذاب تبدیل کنید تا فروش خود را افزایش دهید و سرنخ های عالی ایجاد کنید.
  • به عنوان مثال، با iPaper، می توانید خرید را مستقیماً از کاتالوگ های آنلاین خود فعال کنید.
  • شما می توانید کاتالوگ های آنلاین خود را به ابزارهای فروش و تبدیل موثر تبدیل کنید.
  • با استفاده از iPaper، می‌توانید خوانندگان خود را درگیر کنید تا مدت بیشتری بمانند و همچنین بدون وقفه در طول تجربه کتاب فلیپ‌بوک با آنها در تماس باشید.
  • همچنین می توانید شکاف بین کانال های آفلاین و آنلاین خود را پر کنید.
  • با iPaper، این فرصت را خواهید داشت که کاتالوگ های چاپی خود را به ابزارهای بازاریابی مفید تبدیل کنید.

6- Clever Cat Catalog Creator

ایجاد یک کاتالوگ با استفاده از صفحه آرایی سنتی رویکردی است که ممکن است روزها یا حتی بیشتر طول بکشد. ایجاد کاتالوگ محصولات flipbook هرگز آسان نبوده است.

Catalog Creator با Yumpu همکاری کرد و توانست یک راه ساده برای ایجاد یک Flipbook ایجاد کند. بهترین ویژگی های موجود در Catalog Cat را بررسی کنید:

  • این ابزار می تواند صدها یا هزاران تومان در تولید شما صرفه جویی کند.
  • یادگیری استفاده از این نرم افزار حتی برای مبتدیان ساده است.
  • شما می توانید داده ها را در CleverCat به طور مستقیم به روز کنید و همچنین تغییراتی را در صفحه گسترده اصلی ایجاد کنید.
  • طراح قالب یک ویژگی عالی است که می توانید از آن لذت ببرید.
  • هر محصول می تواند حداکثر دو عکس، 20 فیلد داده قابل تنظیم، 20 برچسب و فونت از رایانه شما داشته باشد.

 7- DCatalog
با این نرم افزار می‌توانید کاتالوگ‌های آنلاینی بسازید که متناسب با عملیات B2B شما هستند فرآیندی ایجاد کنید که نحوه خرید و تعامل کاربران با محصولات شما را ساده‌تر کند. DCatalog را می توان با API های متعدد ادغام کرد تا کار با انتشارات شما را سریع و آسان کند. DCatalog به شما امکان می دهد یک فرم سفارش در کاتالوگ های دیجیتال خود بسازید، درست مانند نرم افزار نقل قول که قیمت ها را تولید و ارسال می کند و به تیم فروش شما امکان می دهد درخواست های قیمت را دریافت کرده و سفارشات را به صورت خودکار ارسال کند. بنابراین، اگر نیاز دارید که کاتالوگ الکترونیکی خود را با یک محیط خرید همهجانبه تقویت کنید، DCatalog نرم افزاری برای ساخت کاتالوگ مورد نیاز شما است.

8- Flipsnack

یک نرم افزار ساده ایجاد کاتالوگ الکترونیکی است که به شما کمک می کند PDF خود را به سرعت به یک کاتالوگ آنلاین تبدیل کنید. می توانید از گالری قالب گسترده Flipsnack انتخاب کنید، تصاویر و جزئیات محصول خود را اضافه کنید و سپس کاتالوگ خود را دانلود کنید یا آن را به صورت آنلاین منتشر کنید. همچنین می توانید یک کاتالوگ آنلاین از ابتدا با استفاده از یک استودیوی طراحی خاص ایجاد کنید یا تجارت الکترونیک را برای فروش مستقیم از کاتالوگ خود اضافه کنید. بنابراین، اگر نیاز به ایجاد و میزبانی اسناد به صورت آنلاین دارید و می‌خواهید گزینه‌های تجارت الکترونیکی با کاربری آسان داشته باشید، نرم‌افزار کاتالوگ PDF مانند Flipsnack را امتحان کنید.

آیا یک نرم افزار فهرست نویسی است؟

نرم افزار کاتالوگ یک جزء ضروری در مدیریت مجموعه تصاویر است. به شما امکان می دهد بدانید در مجموعه تصاویر شما چه چیزی وجود دارد و به شما امکان می دهد تصاویر را به روش های مفید گروه بندی کنید. همچنین به شما امکان می دهد تصاویر آفلاین را مرور کنید، مهاجرت و اعتبارسنجی را مدیریت کنید و در صورت خرابی درایو مجموعه را بازیابی کنید.

نحوه ایجاد کاتالوگ محصولات

مرحله 1: تمام داده های محصول خود را جمع آوری کنید. با جمع آوری اطلاعات محصول مانند ترکیب، ابعاد، توصیفات مشتری، قیمت و غیره شروع کنید.

مرحله 2: ساختار و طرح کاتالوگ را برنامه ریزی کنید.

مرحله 3: کاتالوگ محصولات خود را طراحی کنید.

مرحله 4: کاتالوگ را منتشر یا دانلود کنید.

نمونه های کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ فهرستی از چیزها است. کتابچه‌های براق از فروشگاه‌های لباس مورد علاقه‌تان که صندوق پستی شما را پر می‌کنند، کاتالوگ هستند، و همینطور فهرست آنلاینی که برای یافتن کتاب در کتابخانه با آن مشورت می‌کنید.

سیستم کاتالوگ آنلاین چیست؟

کاتالوگ کتابخانه آنلاین یک پایگاه داده کتابشناختی الکترونیکی است که کتاب ها، نوارهای ویدئویی، نشریات دوره ای و غیره را که توسط یک کتابخانه خاص حمل می شود، توصیف می کند. فهرست کتابخانه آنلاین از یک منبع چاپی، کاتالوگ کارت کتابخانه تکامل یافته است.

چگونه می توانم یک کاتالوگ در فتوشاپ ایجاد کنم؟

فتوشاپ را باز کنید. “File” را از منو انتخاب کنید و “New” را انتخاب کنید. گفتگوی ویژگی های سند باز می شود. نوع اندازه را از “Pixels” به “Inches” تغییر دهید. سپس اندازه مورد نظر خود را برای صفحه خود انتخاب کنید. نام فایل را “کاتالوگ صفحه 1” بگذارید. روی “OK” کلیک کنید.

 

 

 

نویسنده : تیم تولید محتوای الو کاتالوگ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *