مجلات دیجیتال ابزار مفید و انعطاف پذیری را برای کارشناسان بازاریابی امروزی ارائه می دهند که بهترین ترکیب را ارائه می دهند. راحتی و سرعت دیجیتال به عمق و قدرت مجلات پیوست.

مجلات دیجیتال ابزار مفید و انعطاف پذیری را برای کارشناسان بازاریابی امروزی ارائه می دهند که بهترین ترکیب را ارائه می دهند. راحتی و سرعت دیجیتال به عمق و قدرت مجلات پیوست.


تعریف مجله دیجیتال و خصوصیات آن

1: دسترسی فوری

شما همه چیز را برای ایجاد یک مجله و یافتن مخاطبان خود ریخته اید. آنها عاشق محتوا و لحن صدای شما شده اند. به آنها اجازه دهید آن را در هر کجا پیدا کنند یک مجله دیجیتال را می توان فوراً از هر مکان، هر زمان و از طریق کانال های دیجیتال بی شماری در دسترس قرار داد.

2: دسترسی به موبایل

در حال حاضر اکثر مردم گوشی هوشمند دارند. 70 درصد از این افراد از گوشی های هوشمند خود برای خواندن مجلات و اخبار آنلاین استفاده می کنند. مخاطبان شما در حال حاضر آنلاین هستند. با دیجیتال شدن، به آن‌ها این امکان را می‌دهید که مستقیماً از گوشی هوشمند خود به نسخه چاپی مجله شما دسترسی داشته باشند، زمانی که نسخه چاپی آن‌ها در دسترس نیست.

3: توزیع جهانی

زیبایی اینترنت عدم وجود محدودیت های جغرافیایی است. روندها و داستان ها می توانند در چند ثانیه در سراسر جهان بچرخند مجله آنلاین شما هم همینطور.ارسال اشتراک چاپی به خارج از کشور پرهزینه است و زمان می برد. مجله دیجیتال شما می تواند با کلیک یک دکمه از طریق ایمیل یا اعلان فشار وارد شود. کاهش هزینه های توزیع، بهبود حاشیه شما و ارائه در دسترس بودن محتوا به مخاطبان خارجی جدید.

4: تعامل

لمس، بو و احساس تعامل با یک مجله چاپی، نمی توانید به تکرار آن تجربه در فضای دیجیتال نزدیک شوید. اما کارهایی وجود دارد که دیجیتال می تواند برای ایجاد تعامل انجام دهد که چاپ نمی تواند انجام دهد.من در مورد ویدیو، انیمیشن و نمایشگر محصولات 360 درجه صحبت می کنم که می توانید مستقیماً در مجله دیجیتال خود جاسازی کنید. به‌علاوه، همیشه محتوایی وجود دارد که نسخه چاپی را نمی‌سازد – مانند عکس‌ها و ویدیوهای اضافی. یا کپی کنید که برای کانال های اجتماعی خود ایجاد کرده اید. مجلات دیجیتالی به شما این فرصت را می دهند که محتوای اضافی خود را به کار ببرید و به نفع خواننده دوباره بسته بندی کنید.

5: صرفه جویی در هزینه برای بهبود درآمد

هزینه چاپ دیجیتال کسری از چاپ است. یک مجله دیجیتال نه تنها روش جدیدی برای مصرف محتوا به مشتریان ارائه می دهد، بلکه به شما انعطاف پذیری در قیمت گذاری می دهد که فرصت ایجاد می کند. اجازه دهید این را با چند سناریو در چارچوب قرار دهم.یک مشتری وفادار تصمیم گرفته است که دیگر نمی تواند هزینه اشتراک مجله چاپی خود را بپردازد. یک جایگزین دیجیتال، با قیمت پایین تر، این فرصت را به شما می دهد تا مشتری را حفظ کنید. شما مجبور نخواهید بود که با ارائه تخفیف های پس انداز فروش، ارزش محصول خود را کاهش دهید، که واقعاً باعث کاهش حاشیه سود می شود. بعلاوه، صرفه جویی در هزینه چاپ و توزیع مجلات ممکن است به این معنا باشد که تغییر آنها به دیجیتال منجر به درآمد بیشتر به ازای هر سر شما می شود.

یک مشتری جدید بالقوه نمی‌خواهد به اشتراک چاپی متعهد شود. یک جایگزین دیجیتال با قیمت پایین تر به این معنی است که شما هنوز هم می توانید مشتری را تبدیل کنید، وفاداری ایجاد کنید و سپس در تاریخ بعدی به اشتراک چاپی بفروشید .دیجیتالی شدن به این معنی است که مشتریان گزینه‌های اشتراک مجله را دارند فقط چاپ، فقط دیجیتال، چاپ و دیجیتال. با ایجاد گزینه اشتراک چاپ و دیجیتال جدید، فرصت فروش مشتریان چاپ وفادار را برای افزایش درآمد باز می‌کنید.

6: تجزیه و تحلیل

در حالی که ممکن است تصوری از تعداد مجلات چاپی داشته باشید، نمی‌توانید بدانید که چند بار، توسط چه کسی یا کجا خوانده شده است.مجلات دیجیتالی برای درک بهتر نحوه تعامل خوانندگان با مجله شما، بینش تحلیلی دارید. می‌توانید ببینید که کدام موضوعات محتوا محبوب هستند، مشتریان شما از کجا می‌آیند، با کدام صفحات طولانی‌تر ارتباط برقرار می‌کنند، یا کجا تصمیم می‌گیرند از مجله شما خارج شوند. همه آنها می توانند برای بهبود نسخه های آینده استفاده شوند و راهی موثر برای افزایش نرخ تبلیغات در طول زمان ارائه دهند.

7: پایداری

انرژی و منابعی که برای ایجاد و بازیافت یک مجله استفاده می شود بسیار زیاد است. برای تهیه یک ورق کاغذ 3 گالن آب لازم است. وقتی ردپای کربن ماشین های چاپ، توزیع و ضایعات را اضافه کنید، چاپ همیشه دوستدار محیط زیست و پایدارترین کانال نیست.دیجیتال راهی برای تبدیل بخشی از مخاطبان خود به رسانه ای با آینده ای پایدارتر به شما ارائه می دهد. در اینجا در YUDU، ما محتوای مجلات دیجیتالی ناشران خود را با استفاده از خدمات وب آمازون (AWS) ارائه می کنیم. کسانی که متعهد به استفاده از انرژی های تجدیدپذیر در کنار استراتژی پایداری جهانی برای به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی هستند.

8: به روز رسانی آسان

با چاپ، پس از چاپ روی کاغذ، دیگر اشتباهات گذشته شما پس گرفته نمی شود. مثل زمانی که جین دو نفره می پوشیدم. با دیجیتال فرق می کند، شما می توانید اشتباهات را با کلیک یک دکمه جادو کنید، طوری که انگار هرگز اتفاق نیفتاده اند.بدون نیاز به فراخوان مجله، یا هدر رفتن از طریق چاپ های غیرقابل استفاده. همچنین، هنگامی که تغییری ایجاد می‌کنید، فوراً در دسترس است و می‌توان آن را برای بازنویسی نسخه‌های دیجیتال نادرست به دستگاه‌ها منتقل کرد.

9: آرشیو

قبل از کامپیوترها ، باید صفحات و صفحات محتوا را بررسی کنید تا آنچه را که به دنبال آن هستید بیابید. مگر اینکه شما ثروتمند باشید، در این صورت ساقی یا دستیار شخصی شما این کار را برای شما انجام می دهد.امروزه، نرم افزار مجلات دیجیتالی به خوانندگان شما اجازه می دهد که مجلات شما را برای عبارات جستجوی خاص جستجو کنند – این به ویژه برای ناشران محتوای آکادمیک ارزشمند است. شما حتی نیازی به سوال از جیوز ندارید.

10: اشتراک گذاری

حدود 6 سال پیش یک بار به کسی کتابی قرض دادم. هرگز آن را پس نگرفتم هنوز هم دردسرساز است. به هر حال، با انتشار مجلات دیجیتال، خوانندگان شما می توانند محتوا را به اشتراک بگذارند (شما می توانید نحوه کنترل – اسکرین شات، صفحه، نسخه کامل) را برای کمک به ایجاد مخاطب خود به اشتراک بگذار

 مجله دیجیتال

یک مجله دیجیتال که به عنوان مجله الکترونیکی یا مجله الکترونیکی نیز شناخته می شود، بسیار شبیه به همتای چاپی خود است، اما به جای چاپ روی کاغذ، در قالب دیجیتال منتشر می شود. می توان آن را در رایانه خواند، بنابراین یک مجله دیجیتال می تواند از فناوری دیجیتال استفاده کند و انیمیشن ها و پیوندهایی را در مجله اضافه کند تا آن را آموزنده تر یا از نظر زیبایی شناختی بهتر کند. هزینه چاپ حذف شده و قیمت چاپ بسیار کاهش می یابد، بنابراین اکثر مجلات دیجیتال به همان میزان تبلیغاتی که مجلات چاپی نیاز دارند نیاز ندارند. برخی از مجلات دیجیتال دارای مجوز چاپ یک بار برای کسانی هستند که مجلات کاغذی را ترجیح می دهند، اما این همیشه درست نیست و شخصی می تواند ناخودآگاه قانون کپی رایت را با چاپ مجله الکترونیکی زیر پا بگذارد.

مجلات دیجیتال و مجلات چاپی سنتی تفاوت چندانی با هم ندارند. هر دو نوع معمولا تیمی از نویسندگان، ویراستاران و طراحان دارند. هر دو معمولاً موضوع خاصی را دنبال می کنند که می تواند تقریباً هر چیزی باشد. و هر دو می توانند با جذب خوانندگان وفادار درآمد کسب کنند. بزرگترین تفاوت بین این دو رسانه ای است که مجله از طریق آن ارائه می شود. از این تفاوت، بسیاری از تفاوت های کوچکتر دیگر نیز آشکار می شود.

یک مجله چاپی نمی تواند شامل لینک باشد که خواننده برای بازدید از یک وبسایت کلیک می کند، اما یک مجله دیجیتال می تواند. نشریات دیجیتال همچنین می‌توانند شامل انیمیشن‌ها و انواع فایل‌های دیگر، مانند کدهای منبع یا فایل‌های تصویری برای دانلود باشند که نسخه چاپی آن نمی‌تواند بازتولید کند. این به مجله‌های الکترونیکی امکان تعاملی بودن را می‌دهد، اما برخی از نشریات الکترونیکی این ویژگی‌ها را شامل نمی‌شوند، یا به این دلیل که طراحان دانش کافی برای ساخت انیمیشن ندارند یا به این دلیل که می‌خواهند روی شبیه‌بودن به یک مجله چاپی تمرکز کنند.

مجلات دیجیتال نیازی به چاپ ندارند، که این یکی از هزینه های اصلی مربوط به اجرای یک مجله است، بنابراین مجلات الکترونیکی معمولا هزینه های سربار بسیار کمتری دارند. این می‌تواند برای بسیاری از نویسندگان و ویراستارانی که می‌خواهند مجله بسازند اما نمی‌توانند از حمایت مالی برای تهیه نسخه چاپی برخوردار شوند، انجمنی فراهم کند. در عین حال، طراحان ممکن است به دستمزد بالاتری نیاز داشته باشند، زیرا می‌توان به کار بیشتری برای آماده‌سازی مجله دیجیتال برای انتشار نیاز داشت.

مجلات دیجیتال ممکن است اطلاعات عمیق تری در مورد مطالب موجود در نسخه چاپی داشته باشند.بسیاری از خوانندگان ترجیح می دهند یک تکه کاغذ را در دست خود احساس کنند و ممکن است بخواهند مجله دیجیتال را چاپ کنند. درست مانند بسیاری از نشریات دیجیتال دیگر، یک نشریه ممکن است مجوز چاپ یکباره ارائه دهد یا تعداد محدودی چاپ را مجاز کند. این اطلاعات معمولاً در چند صفحه اول مجله قرار می گیرد. اگر کسی مجله را بدون این مجوز چاپ کند، قانون حق چاپ را نقض می کند و صاحب مجله می تواند شکایت کند.

برخلاف مجلات چاپی، مجلات دیجیتال می توانند شامل پیوندها، تصاویر با وضوح بالا، ویدئو، صدا و انیمیشن های وب باشند. آنها همچنین می توانند از توزیع ارزان تر و بالقوه گسترده تر نسبت به مجلات چاپی استفاده کنند.

مجلات دیجیتال ابزار مفید و انعطاف پذیری را برای کارشناسان بازاریابی امروزی ارائه می دهند که بهترین ترکیب را ارائه می دهند. راحتی و سرعت دیجیتال به عمق و قدرت مجلات پیوست.آنها را می توان به عنوان بستری برای ارائه محتوای دیجیتال به طور منظم به مخاطبان تعریف کرد. اینکه این محتوا دقیقاً چه شکلی به خود می گیرد، نحوه انتشار منظم و شروع و پایان عرضه، همگی روان هستند.

آنها به ویژه برای حفظ در هنگام برقراری ارتباط با یک مخاطب خاص ارزشمند هستند. اعضاء، مشتریان مستقر کسب‌وکارها، سازمان‌های تجاری، فارغ‌التحصیلان، نیروهای کار و حتی گروه‌های غیررسمی علاقه‌مند همگی می‌توانند به طور مؤثری در دسترس باشند، در حالی که ماهیت دیجیتالی مجلات رشد ارگانیک را برای مخاطبان گسترده‌تری نیز تشویق می‌کند.

ویژگی های یک مجله چیست؟

مجلات ساختاری دارند

صفحات جلد

محتوای جلوی کتاب، که ممکن است شامل ستون‌ها (از جمله سرمقاله)، نامه‌هایی به سردبیر، اخبار، قطعات روند سریع و محتوای متمرکز بر ناشر باشد.

هدف مجله دیجیتال چیست؟

مجلات دیجیتالی می توانند در مقیاس جهانی به خوانندگان دسترسی پیدا کنند زیرا آنها به روشی بسیار جذاب برای جلب علاقه خواننده تبدیل شده اند و در عین حال وفاداری خود را حفظ می کنند حتی اگر خوانندگان به مکان دیگری نقل مکان کنند. مجلات دیجیتال به ناشران این امکان را می دهند که محتوا را بدون توجه به جایی که هستند برای خوانندگان ارسال کنند.

مجلات دیجیتالی چه نامیده می شوند؟

مجلات آنلاین (یا مجله های الکترونیکی، مجله های الکترونیکی، مجله های الکترونیکی، وبزین ها) مجلات دیجیتالی هستند که میزبانی، توزیع و خوانده می شوند. در حالی که آنها برخی از ویژگی ها را با روزنامه ها و وبلاگ های آنلاین به اشتراک می گذارند، رویکرد سرمقاله بیشتر شبیه یک مجله سنتی است.

مزایا و معایب مجلات دیجیتال چیست؟

سازگار با محیط زیست: با مجلات دیجیتال، نیازی به کاغذ یا جوهر نیست. درآمد: آنها کانال های درآمد پایدار جدیدی را از طریق تبلیغات و تجارت الکترونیک باز می کنند. معایب: گاهی اوقات خواندن مجلات دیجیتال سخت تر از مجلات چاپی است زیرا خواننده باید بتواند بزرگنمایی و بزرگنمایی کند.

مجله دیجیتال چه قالبی است؟

سه قالب اصلی برای انتشار مجلات دیجیتال استفاده می شود: PDF، HP ، ub  . برگ انتخاب یکی یا دیگری بستگی به این دارد که می خواهید با انتشار خود به چه چیزی برسید.

تفاوت مجلات دیجیتال و آنلاین چیست؟

یک مجله آنلاین بیشتر شبیه یک وبلاگ شیک است، ممکن است صفحاتی داشته باشد، ممکن است طیف وسیعی از موضوعات و مقالات داشته باشد، اما ممکن است مانند یک نشریه دیجیتال دارای ورودی سردبیری یا مقدار محتوایی نباشد.مجلات دیجیتالی می توانند در مقیاس جهانی به خوانندگان دسترسی پیدا کنند زیرا آنها به روشی بسیار جذاب برای جلب علاقه خواننده تبدیل شده اند و در عین حال وفاداری خود را حفظ می کنند حتی اگر خوانندگان به مکان دیگری نقل مکان کنند. مجلات دیجیتال به ناشران این امکان را می دهند که محتوا را بدون توجه به جایی که هستند برای خوانندگان ارسال کنند.

 

اهمیت مجله دیجیتال چیست؟

مجلات دیجیتالی می توانند در مقیاس جهانی به خوانندگان دسترسی پیدا کنند زیرا آنها به روشی بسیار جذاب برای جلب علاقه خواننده تبدیل شده اند و در عین حال وفاداری خود را حفظ می کنند حتی اگر خوانندگان به مکان دیگری نقل مکان کنند. مجلات دیجیتال به ناشران این امکان را می دهند که بدون توجه به جایی که هستند، محتوا را برای خوانندگان ارسال کنند

ویژگی های مجله دیجیتال چیست؟

برخلاف مجلات چاپی، مجلات دیجیتال می توانند شامل پیوندها، تصاویر با وضوح بالا، ویدئو، صدا و انیمیشن های وب باشند. آنها همچنین می توانند از توزیع ارزان تر و بالقوه گسترده تر نسبت به مجلات چاپی استفاده کنند.

چگونه می توانید یک مجله دیجیتال موفق بسازید؟

  • اهداف مجله دیجیتال خود را شناسایی کنید.
  • مشخص کنید چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند.
  • بودجه ای تنظیم کنید و بازگشت سرمایه خود را تخمین بزنید.
  • بهترین پلتفرم را شناسایی کنید.
  • یک طرح محتوا ایجاد کنید.
  • در مورد ساختار مجله خود تصمیم بگیرید.
  • عناصر طراحی را انتخاب کنید و یک استراتژی برند ایجاد کنید.

در سال های اخیر، ما شاهد تغییر در بودجه تبلیغات از روش های سنتی به دیجیتال بوده ایم. در حالی که چاپ ثابت می ماند، دیجیتال پویا و جذاب است. مجلات دیجیتال با پیوندها، ویدئوها، تعامل، انیمیشن ها و موارد دیگر تجربه کاملا متفاوتی را برای خواننده ارائه می دهند. برای ناشران، این یک معدن طلای بالقوه است، نه تنها برای نمایش آگهی، بلکه برای بسیاری از راه‌های نمایش آگهی‌ها نیز هزینه دریافت می‌کند.

صنعت نشر دیجیتال به رشد خود ادامه می دهد و روشی منحصر به فرد برای تبلیغات ارائه می دهد. با یک تبلیغ مجلات دیجیتال، تقریباً داستانی را تعریف می کنید که صفحه خودش را باز می کند. آن را با یک آگهی چاپی مقایسه کنید که در آن پیام باید کاملاً واضح باشد و شما برای فضا و خلاقیت محدود هستید. حداقل با یک تبلیغ مجلات دیجیتالی می توانید یک تجربه تعاملی با اشاره ای از کاوش را به مخاطب ارائه دهید. چیزی هیجان انگیز که آنها می توانند در آن حرکت کنند.

مزایای تبلیغات دیجیتال

فوری  /  در ارتباط بودن  /  ردیابی آسان  /  قابل انعطاف  /  قابل اشتراک گذاری  /  ارزان تر

  مجلات دیجیتال برای بازاریابان محتوا بسیار منطقی است. آنها می توانند به توزیع بسیار گسترده تری نسبت به چاپ دست یابند، بدون هزینه چاپ و هزینه پست. با فرمت مناسب، می‌توانند رسانه‌های بیشتری را نسبت به قبل، از فایل‌های صوتی گرفته تا ویدیوها و انیمیشن‌های مبتنی بر اسکرول، شامل شوند.

 

نویسنده : تیم تولید محتوای الو کاتالوگ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *