عکاسی تجاری می تواند بسیار گسترده باشد. از نظر فنی، تقریباً هر عکسی که به منظور فروش یا تبلیغ چیزی گرفته می شود، می تواند به عنوان یک محصول عکاسی تجاری واجد شرایط باشد.

عکاسی تجاری می تواند بسیار گسترده باشد. از نظر فنی، تقریباً هر عکسی که به منظور فروش یا تبلیغ چیزی گرفته می شود، می تواند به عنوان یک محصول عکاسی تجاری واجد شرایط باشد.


عکاسی تجاری چیست و تاثیرات آن در معرفی محصولات : 

عکاسی تجاری ژانری است که شامل هر عکسی است که برای یک تجارت یا نشریه استفاده می شود. اندرو بنت عکاس می گوید:

این عکاسی است که به فروش محصول کمک می کند.

اگر صاحب کسب و کار هستید، ممکن است بپرسید: عکاسی تجاری چیست؟ آیا می تواند به برند شما کمک کند؟در این عصر رسانه‌های اجتماعی، عکاسی حرفه‌ای جزء ضروری اداره یک تجارت است. ارائه محصول یا شخص برای برند مهم است، مهم نیست که یک تجارت کوچک باشد یا همکاری چند میلیونی. یافتن ژانر مناسب برای ایجاد عکس های با کیفیت بالا برای استفاده تجاری می تواند دلهره آور باشد. برای افراد خلاق، بازاریابی خود به عنوان عکاس تجاری یک کار بزرگ است. هنگامی که مشتریان و عکاسان دقیقاً بدانند عکاسی تجاری چیست، صنعت کمتر ترسناک می شود.

عکاسی تجاری چیست؟

عکاسی تجاری همان چیزی است که به نظر می رسد. این عکاسی برای استفاده تجاری است. یک عکاس تجاری عکس هایی را ارائه می کند که محصول، شخص یا خدمات خاصی را به نمایش می گذارد. کسب‌وکارها از عکس‌ها در هر چیزی که مربوط به فعالیت‌های باشد استفاده خواهند کرد. مردم کاملاً عاشق عکس گرفتن هستند. هر روز، فیدهای رسانه های اجتماعی با تصاویر بی شماری پر می شوند. حتی لازم نیست بیش از چند دقیقه منتظر بمانید تا عکس جدیدی را که یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود گرفته است ببینید.

درک اینکه چرا مردم تا این حد به عکاسی علاقه دارند، آسان است. این هنر خاص ذاتاً قابل دسترسی است، به خصوص اکنون که تقریباً همه گوشی‌های هوشمند مجهز به دوربین‌های پرقدرت در جیب خود دارند. بعلاوه، گرفتن عکس سرگرم کننده است و مردم دوست دارند لحظات خوبی را که داشته اند به یاد بیاورند. با این حال، همه افراد دارای دوربین قادر به اجرای صحیح عکاسی در تمام اشکال آن نیستند. بین گرفتن سلفی و گرفتن یک صحنه به روشی خاص برای رسیدن به یک هدف خاص تفاوت وجود دارد.

 در عکاسی تجاری، متخصصان باید انواع عکس‌هایی را بگیرند که می‌تواند برای یک کسب‌وکار یا فرد مفید باشد و همه مهارت‌های لازم برای انجام آن را ندارند.

بیایید اکنون مفهوم عکاسی تجاری را گسترش دهیم. همانطور که از نام این رشته خاص پیداست، همه چیز در مورد تجارت است. تصاویر ایجاد شده در عکاسی تجاری برای اهداف سودمندی یک فرد یا شرکت از نقطه نظر تجاری استفاده می شود. به دلیل ماهیت خود، عکاسی تجاری می تواند بسیار گسترده باشد. از نظر فنی، تقریباً هر عکسی که به منظور فروش یا تبلیغ چیزی گرفته می شود، می تواند به عنوان یک محصول عکاسی تجاری واجد شرایط باشد.

با این حال، با توجه به اینکه عکس‌های تجاری برای نمایش چیزی در نظر گرفته شده‌اند، کسب‌وکارها نمی‌توانند مسئولیت گرفتن آن عکس‌ها را به کسی بسپارند. تولید این تصاویر به مهارت واقعی نیاز دارد و فقط افراد حرفه ای که سال ها صرف پیشرفت هنر خود کرده اند می توانند این کار را انجام دهند. از آنجایی که طیف گسترده ای از انواع کسب و کار وجود دارد، این یک اصطلاح کلی است که انواع مختلفی از عکاسی در آن وجود دارد.

انواع عکاسی تجاری

وقتی اکثر مردم به عکاسی از مردم فکر می کنند، عکاسی پرتره به ذهن می رسد. اما پرتره یک ژانر تجاری نیست. تفاوت اصلی بین این دو این است که عکاسی پرتره برای استفاده خصوصی است.

عکاسی تجاری برای استفاده تجاری است و نیاز به مجوزهای خاصی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. این عکس ها در مجلات، کاتالوگ ها و وب سایت های یک برند قرار می گیرند. اکنون، یک مصرف کننده می تواند عکس های عکاسی مد را در صفحات رسانه های اجتماعی نیز پیدا کند.

هدشات : یک عکاس تجاری نیز از هد شات می گیرد. در این حالت مشتری محصول است. به طور سنتی، کسانی که در صنعت مد و سرگرمی هستند مانند بازیگران، مدل ها یک عکاس تجاری استخدام می کردند. اما با ظهور پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی، هدشات برای همه حرفه‌ای‌ها، از سطح ابتدایی گرفته تا اجرایی، عادی است.

چشم انداز : عکاسان تجاری نیز عکس های محیطی را ثبت خواهند کرد. این عکس ها مشتری خود را به طور فعال در حال کار می گیرند. رایج ترین نوع عکاسی ورزشی است. بسته به نوع ورزش، یک عکاس تجاری به مسابقه می رود و از یک فرد یا تیم خاص در حال رقابت عکس می گیرد.

غذا و معماری : مانند عکاسی محصول، هدف از عکاسی غذا انتقال غذا به اشتها آورترین شکل است. سپس عکاسی معماری است. در این حالت، زمانی که عکاس در حال عکاسی از فضایی برای اهداف تبلیغاتی است، عکاسی معماری نیز می تواند عکاسی تجاری باشد.

عکاسی مد : عکاسی مد یکی از انواع پیچیده‌تر عکاسی تجاری است. زمانی که عکاسان مجبور به گرفتن یکی از این عکس‌ها هستند، اغلب باید عوامل متعددی را در نظر بگیرند. اول از همه، عکاسان باید روی مدل تمرکز کنند. آن‌ها باید ژست ایده‌آل برای ضربه زدن مدل را پیدا کنند و چگونه می‌توانند ویژگی‌های فیزیکی مدل را به بهترین شکل ثبت کنند. از آنجایی که مدل‌های مد اغلب از این عکس‌ها برای تبلیغ خود استفاده می‌کنند، آن‌ها نیز علاقه خاصی به نمایش عکس‌ها تا جایی که ممکن است دارند دارند.

علاوه بر این، عکاسان مد نیز باید لباس هایی را که مدل پوشیده است به نمایش بگذارند. این می تواند به خودی خود یک تلاش دشوار باشد، اما به همین دلیل است که بهترین عکاسان مد به خوبی جبران می کنند. عکاسی مد نمونه‌ای درخشان از این است که چگونه حتی عکس‌هایی که با هدف تبلیغ یا فروش چیزی گرفته می‌شوند، هنوز می‌توانند بسیار هنری باشند.

عکاسی از غذا : مشابه عکاسی مد، عکاسی از غذا نیز می‌تواند به خودی خود بسیار پیچیده باشد، که ممکن است تا حدودی غیر شهودی به نظر برسد. به هر حال، همه ما غذا را دوست داریم و به آن نیاز داریم، پس چرا باید فروش آن سخت باشد؟

چیزی که در مورد فروش مواد غذایی وجود دارد این است که شما تعداد بی پایانی از رقبا دارید. چالش تلاش برای نشان دادن این است که نوع غذایی که ارائه می‌دهید خوشمزه است و به اندازه کافی متفاوت از سایر غذاهایی است که ارزش خرید دارند. سبک دادن به غذا برای عکاسی نیز می تواند یک فرآیند تلاش باشد. شما به سادگی نمی توانید به یک هویج یا یک تکه گوشت دستور دهید که ثابت بماند. عکاس باید شخصی باشد که حتی در حین کار با سوژه‌های اغلب دشوار، راهی برای گرفتن بهترین عکس‌ها پیدا می‌کند.

به همین دلیل، برخی از افراد خلاق راه‌های مختلفی برای آسان‌تر کردن عکاسی از غذا ارائه کرده‌اند. نمونه هایی از ترفندهای مورد استفاده عبارتند از: استفاده از مقوا برای افزایش ارتفاع ظروف، جایگزینی روغن موتور به جای شربت افرا برای ایجاد پنکیک های خوشمزه تر، و تکیه بر صابون ظرف برای تولید نوشیدنی های گازدار.

 عکس موقعیت مکانی : از تصاویر مکان ها نیز می توان برای مقاصد تجاری استفاده کرد. همانطور که قبلا ذکر شد، نمونه بارز این موضوع زمانی است که شرکت ها تصمیم می گیرند از دفاتر جدید خود عکس بگیرند. فراتر از تصاویر دفاتر، عکاسی تجاری مبتنی بر مکان نیز می تواند تصاویر گرفته شده از شهری را که یک شرکت خاص در آن مستقر است، در نظر بگیرد. وقتی شرکت‌ها فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهند، معمولاً شامل باز کردن مکان‌هایی در شهرهای جدید می‌شود. از این منظر، تصاویر جامعه جدیدی که شرکت در آن شرکت خواهد کرد نیز می تواند نمایه کسب و کار را تقویت کند.

 عکاسی پرتره : در عکاسی پرتره، تمرکز بر روی افراد است.اغلب اوقات، عکس‌های پرتره که به دلایل تجاری استفاده می‌شوند، بسیار حرفه‌ای و کم‌رنگ هستند. آنها معمولاً یک فرد مجرد را در میانه انجام کاری در محل کار نشان می دهند. این تصاویر بسیار یادآور چیزی است که وقتی در آن سایت‌های عکس سهام مرور می‌کنید، خواهید دید. مهمتر از همه، عکاسی پرتره می تواند به دلایل تجاری و شخصی استفاده شود.

 عکس محصول : آخرین نوع عکاسی تجاری مربوط به گرفتن عکس های عالی از محصولات است. این عکاسی تجاری است که به خالص ترین شکل آن تقطیر شده است. این فقط عکاس است که روی یک محصول خاص تمرکز می کند و سعی می کند ماهیت آن را به تصویر بکشد.نوع تجاری عکاسی محصول بسیار ساده است. عکاسان معمولاً نگران این نیستند که چه نوع پس زمینه ای استفاده کنند یا چه گرافیکی را شامل شوند. تا زمانی که محصول برجسته باشد، عکاس کار خود را انجام داده است.اگر می‌خواهید نمونه‌هایی از عکاسی از محصولات تجاری را ببینید، تصاویری را که همراه با بسیاری از محصولات جدید فروخته شده در وب‌سایت‌های خرده‌فروشی آنلاین مانند آمازون هستند، بررسی کنید.

2 هدف اساسی از عکاسی تجاری 

1-عکاسی تجاری برای فروش محصول می باشد : اولین هدف اصلی عکاسی تجاری، فروش یک محصول است. وقتی کسب‌وکارها چیزی را برای فروش قرار می‌دهند، می‌خواهند بهترین ویژگی‌های آن را به نمایش بگذارند و در عین حال به خریداران بالقوه ایده خوبی از آنچه به دست می‌آورند ارائه دهند. به همین دلیل است که برای انجام این کار به افراد حرفه ای نیاز دارید. شما می خواهید بهترین زاویه از آن میز قهوه گرفته شود. ممکن است در ذهن خود ایده ای از بهترین زاویه داشته باشید، اما فقط عکاسان تجاری حرفه ای می توانند آن را درک کنند.

این در واقع نمایش خوبی از اهمیت سرمایه گذاری در عکاسی تجاری حرفه ای است. شما به وضوح می توانید تفاوت بین عکس هایی که آن محصولات استفاده شده را همراهی می کنند و عکس هایی که در تبلیغات حرفه ای نشان داده شده اند را تشخیص دهید.به یاد داشته باشید که این تصاویر اغلب باید در روزنامه ها، بروشورها و سایر موارد مشابه نمایش داده شوند. این بدان معناست که شما به تصاویری با کیفیت بالا نیاز دارید که از طریق صفحه نمایش تلفن یا رایانه به همان اندازه که روی صفحه کاغذ چاپ می شوند، خوب به نظر برسند.

عکس های تجاری طراحی شده برای تبلیغ محصولات نیز باید دارای جزئیات فوق العاده باشند. از آنجایی که هدف به نمایش گذاشتن محصول به طور کامل است، هیچ جزئیاتی، هرچند کوچک، قابل چشم پوشی نیست. ارائه یک تصویر دقیق تر به مردم کمک می کند تا به هر چیزی که شما ارائه می دهید علاقه مند شوند.

2-عکاسی تجاری برای تبلیغ کسب و کار یا شخص : محصولات تنها چیزی نیستند که برای رونق کسب و کار خود باید تبلیغ کنید. هدف همچنین می تواند رشد ساده برند یا کسب و کار شما باشد. به همین دلیل، حتی اگر چیزی را نمی فروشید، عکاسی تجاری همچنان می تواند برای شما مفید باشد.ممکن است شرکت ها بخواهند دفتر جدید خود را به نمایش بگذارند و بنابراین ممکن است تصمیم بگیرند که از آن عکس بگیرند. به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، می‌توانید از خودتان نیز عکس بگیرید و از آن‌ها برای تبلیغ کسب‌وکار و برند شخصی‌تان استفاده کنید. عکس های تبلیغاتی نیز معمولاً روی بیلبوردها، برزنت ها و سایر بوم های بزرگ قرار می گیرند تا بیشترین توجه را به خود جلب کنند.

اهمیت عکاسی تجاری چیست؟

عکاسی تجاری برای هر کسب‌وکاری، مهم نیست که چقدر بزرگ یا کوچک باشد، ضروری است، زیرا این توانایی را دارد که هویت برندی ایجاد کند که باعث می‌شود کسب‌وکار شما به راحتی برای مشتریان بالقوه قابل شناسایی باشد. مردم معمولاً محصولات یا خدماتی را که به نظرشان جذاب نیستند را نمی خرند .

چرا عکس محصول بسیار مهم است؟

عکس‌های خوب محصول از فروش پشتیبانی می‌کنند و تصویری از کل برند را به‌عنوان حرفه‌ای، نوآورانه و متمرکز بر جزئیات می‌سازند، که به ویژه در مورد کالاهای سبک زندگی مهم است. همچنین به مشتریان این امکان را می دهد که باور کنند که نیازهای آنها در نظر گرفته شده است و این به وفاداری آنها کمک می کند.

تصاویر چه تاثیری بر مخاطب می گذارند؟

ارتباطات بصری می‌توانند پیام‌های ما را با جلب توجه هم به تصویر و هم به محیط اطراف، ایجاد یا شکست دهند. تصاویر همچنین می توانند واکنش عاطفی را در مخاطبان برانگیزند و آموزش، سرگرمی، متقاعدسازی یا الهام را ترویج کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که محتوای آنلاین زمانی که با تصاویر ترکیب می‌شود، قوی‌تر عمل می‌کند.

همانطور که هر بازاریاب می داند، تصاویر باعث افزایش تعامل می شوند. مردم فقط نمی‌خواهند به عکس‌ها نگاه کنند، بلکه می‌خواهند آنها را به اشتراک بگذارند و سپس می‌خواهند تعداد بیشتری از آنها را ببینند و در واقع محتوای دارای تصاویر تا 40 درصد بیشتر از محتوای بدون عکس به اشتراک گذاشته می‌شود.

مهمترین چیز در عکاسی محصول چیست؟

یکی از مهم ترین عناصر در گرفتن عکس محصول با کیفیت، داشتن نورپردازی عالی است. اگرچه ممکن است تنظیم آن خسته کننده باشد، اما ایجاد نور خوب همه تفاوت را در یک تصویر ایجاد می کند، و مطمئناً بعداً در طول فرآیند پس از تولید که ویرایش های کمتری برای انجام دارید از خود تشکر خواهید کرد.

مزایای استفاده از تصاویر چیست؟

تصاویر می توانند به سرعت توجه ما را جلب کنند و ما فوراً جذب آنها می شویم. به عنوان مثال، در مورد این وب سایت فکر کنید: آیا ابتدا کلمات و سپس تصویر را خواندید؟ شبکه های اجتماعی به تدریج در حال بصری شدن هستند. عکس‌ها یا پست‌های تصویر به سطوح بی‌نهایت بزرگ‌تری از تعامل نسبت به متن ساده می‌رسند .

آمار در بازاریابی به عنوان منبع داده برای شناسایی روندهای بازار و ارزیابی قابلیت و کارایی ابتکارات بازاریابی استفاده می شود. جدیدترین تحولات خرید اینترنتی به قیمت و تبلیغات حساس است.آمارهای مربوط به تجارت الکترونیک بدون شک ممکن است به بازاریابان کمک کند تا بازارهای هدف را دقیق تر شناسایی کنند، از کانال های ارتباطی بازاریابی کارآمد استفاده کنند و عملکرد کمپین های خود را تجزیه و تحلیل کنند و در عین حال اطلاعاتی را ارائه دهند که بر اساس آن پیشرفت های برنامه را پایه ریزی کنند.

مدل کسب و کار تجارت الکترونیک به عنوان یک هنجار عمل کرده است. ممکن است یک کانال تجاری جدید با دسترسی هدفمند آسان تر با مصرف کنندگان مناسب ایجاد شود، محصولات و خدمات جدید ایجاد شود و با انتخاب یک مدل کسب و کار آنلاین، کارایی کسب و کار افزایش یابد.

آمار در مورد ارزش عکاسی محصول

عکاسی از محصول یکی از روش‌های «صرفه‌جویی در کسب‌وکار» برای بازاریابی اقلام شماست، بنابراین نباید اهمیت آن را دست کم بگیریم. ما اطلاعات را بسته به آنچه می بینیم تفسیر می کنیم زیرا موجودات بصری هستیم. طبق مطالعات، افراد تنها 20 درصد از آنچه را که می خوانند و 80 درصد از آنچه را که می بینند حفظ می کنند. مشتریان دائماً به دنبال راه حل ها و روش های صرفه جویی در زمان هستند. تصاویر به طور خودکار علاقه آنها را جلب می کند. تصاویر کالاها نه تنها کالیبر و ظاهر محصول شما را نشان می‌دهند، بلکه به عنوان پنجره‌ای به فروشگاه تجارت الکترونیک شما عمل می‌کنند و به آن حس باز بودن و صمیمیت می‌دهند.

5 دلیل مهم برای کمک گرفتن از عکس ها برای فروش بیشتر 

1- برای خرید ، 75 % خریداران به عکس محصول توجه می کنند.

جذابیت محصول فعلی و سطح بالا که در صفحات فروشگاه وب سایت شما رشد می کند تنها دلیل برای داشتن عکس های عالی از محصولات شما نیست. همچنین می تواند جزئی از یک ابتکار بزرگتر برای ایجاد یک جامعه در اطراف کسب و کار شما و مشارکت در مطالب الهام بخش باشد.فروشگاه‌های آنلاین با عکس‌های باکیفیت، تغییرات بیشتری در صفحه وب دارند. به همین دلیل است که علاوه بر مسئولیت‌های دیگری که در راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین وجود دارد، استفاده از یک پاک‌کننده پس‌زمینه رایگان برای حذف پس‌زمینه عکس‌های محصول قبل از آپلود، بسیار مهم است.

علاوه بر این، هنگام عکس‌برداری از محصول، باید از چندین طرح‌بندی و زاویه استفاده کنید. ایده آل است اگر بتوانید گزینه بزرگنمایی را در وب سایت خود قرار دهید تا مشتریان بتوانند محصولات شما را از نزدیک ببینند.

2- عکس ها مهمترین نوع محتوا برای افزایش مخاطب هستند .

رسانه های اجتماعی به دلایل مختلفی باید در تجارت الکترونیک به کار گرفته شوند. فعال بودن در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر یا اینستاگرام، شهرت و شناخت برند شما را بهبود می‌بخشد و کانالی برای صحبت مستقیم با مشتریان در اختیار شما قرار می‌دهد.

سونامی بازاریابی رسانه های اجتماعی توسط صدها شرکت در حال انجام است. بر اساس آمار 73% از بازاریابان آنلاین می گویند که ابتکارات بازاریابی رسانه های اجتماعی آنها برای شرکت آنها “تا حدودی موثر” یا “بسیار موثر” بوده است.برای اینکه محصولات خود را به درستی به نمایش بگذارید، حتماً تصاویر محصول خود را جدی بگیرید. فراموش نکنید که در حین نوشتن یک کپشن قوی و جلب توجه، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و از آن لذت ببرید. رسانه های اجتماعی در نهایت قرار است دوستانه و سرگرم کننده باشند.

3- 70%شرکت ها در بازاریابی نیاز به عکاسی حرفه ای از محصول دارد.

عمل ایجاد و انتشار محتوا با هدف جذب مشتریان بالقوه و در نهایت تبدیل آنها به مشتری به عنوان بازاریابی محتوا شناخته می شود. با توجه به مزایای طولانی مدت سئو، این روش بازاریابی ورودی در تجارت الکترونیک محبوبیت پیدا کرده است .مصرف کنندگان هر روز با تبلیغات و کسب و کار بمباران می شوند و بازاریابی مستقیم باعث رشد سریع بازاریابی محتوا شده است. تقریباً تمام مشاغل اینترنتی محتوا تولید می کنند و اطلاعاتی را ارائه می دهند که بدون شک برای کاربران جالب خواهد بود.

کمپین های بازاریابی زمانی می توانند موفق باشند که تصاویر، ویدئوها، اینفوگرافیک ها، میم ها و سایر محتوای بصری را در خود جای دهند. برای اینکه مصرف کنندگان از وب سایت شما بازدید کنند، درباره شرکت شما بیشتر بیاموزند، یا کالا یا خدمات شما را خریداری کنند، تصاویر باید به شیوه ای جذاب و جذاب ارائه شوند.هنگامی که شما تصاویر بصری را در محتوای نوشتاری بگنجانید، مخاطبان شما همچنان درگیر خواهند بود، زیرا باعث افزایش علاقه و اصالت می شود. مشتریان به اشتباه بر این باورند که کیفیت عکس های محصول برابر با کیفیت کالای واقعی است. مشکل این است که مواد گرافیکی با کیفیت بالا را با سرعت کافی برای جلوگیری از از دست دادن مزایای نرخ تبدیل بالاتر ارائه دهید.

برای به دست آوردن عکس های محصول درجه یک، ممکن است با یک عکاس حرفه ای محصول کار کنید. عکاسان حرفه ای محصولات در زمینه کاری خود متخصص هستند و از محصولات شما با نور و زاویه مناسب عکاسی می کنند تا توجه مخاطب مورد نظر شما را جلب کنند.

4- دلیل استخدام یک عکاس حرفه ایی .

هر شرکتی هر از گاهی اشتباه می کند و اشتباهات خرده فروشی حدود 65 درصد از کل بازده را تشکیل می دهد. بر اساس تحقیقات 20 درصد از مشتریان کالاها را پس از دریافت در شرایط بد، پس فرستاده اند. 23 درصد از پاسخ دهندگان ادعا کردند که کالای نادرست را دریافت کرده اند، در حالی که 22 درصد ادعا کردند که محصولات مختلفی را دریافت کرده اند. 35 درصد از مشتریان اقلام را به دلایل نامشخصی برمی گردانند.

شرایط متعددی می‌تواند در تحویل سفارش‌های شما اختلال ایجاد کند، اما شما باید تمام تلاش خود را برای رسیدگی به آن‌ها و جلوگیری از تکرار مجدد آن‌ها انجام دهید، زیرا اعتماد مشتری و خوشحالی مهم‌ترین ویژگی‌های نامشهودی هستند که به موفقیت شما کمک می‌کنند.با همکاری با یک عکاس ماهر می توانید رنگ ها، بافت ها و حتی کیفیت محصولات خود را بهتر ثبت کنید. علاوه بر این، شما باید تعاریف و مشخصات دقیق محصول را ارائه دهید. یکی دیگر از تاکتیک‌های موفقیت‌آمیز برای ارائه مفهوم روشنی از ظاهر اقلام شما به خریداران، گنجاندن ماکت‌ها در ارائه محصول است.

5- افزایش تعداد عکس های محصول باعث افزایش فروش می شود .

تصاویر خوب محصول با نمایش نام تجاری و سبک شما به شیوه ای واضح، موثر و متقاعدکننده به عنوان مبلغان برند عمل می کنند. عکس‌های محصول شما، برند شما را تقویت می‌کند و قابلیت ارتباط آن را افزایش می‌دهد، صرف نظر از اینکه چقدر مدرن، پیچیده یا در مرکز است. علاوه بر این، عکس‌های معتبر محصول برای ایجاد اعتماد مصرف‌کننده به برند و محصولات شما شناسایی می‌شوند.

وقتی محصولی با محتوای محصول بسیار «مفید و اصلی» پشتیبانی می‌شود، بازگشت سرمایه شما در تصاویر محصول با کیفیت بالا افزایش می‌یابد. هر چه مشتری جزئیات بیشتری در مورد یک محصول بخواهد، به انتخاب خرید نزدیکتر می شود. مخصوصا زمانی که قیمت بالاتر باشد. زمانی که عکس‌های متعددی از زوایای مختلف گرفته شده و اطلاعات خوبی درباره محصول وجود داشته باشد، مشتریان احتمالاً محصولی را خریداری می‌کنند.

وقتی محصولی با محتوای محصول بسیار «مفید و اصلی» پشتیبانی می‌شود، بازگشت سرمایه شما در تصاویر محصول با کیفیت بالا افزایش می‌یابد. هر چه مشتری جزئیات بیشتری در مورد یک محصول بخواهد، به انتخاب خرید نزدیکتر می شود. مخصوصا زمانی که قیمت بالاتر باشد. اطلاعات قابل استفاده محصول و انبوهی از عکس‌های گرفته شده از دیدگاه‌های مختلف، هم مشتریان را تشویق به خرید می‌کند و هم ایمان آنها را به تجارت شما تقویت می‌کند. شانس شما برای یافتن در نتایج موتورهای جستجو با منحصر به فرد بودن کپی محصول شما افزایش می یابد. همه اینها منجر به تصمیم خرید آگاهانه تر می شود که بازده کمتری را ایجاد می کند.

نتیجه : 

تصاویر به مشتریان بالقوه اطلاعات زیادی در مورد برند و کالاهای شما می دهند. آیا واقعاً راه حل هایی برای مشکلاتی که مردم تجربه می کنند دارید؟ آیا این راه حل خاص نیازهای آنها را برآورده می کند؟ مشتریان ممکن است جزئیات مورد نیاز خود را پیدا کنند تا از بین بهترین عکس های محصول انتخاب کنند. طبق ضرب المثل اعداد دروغ نمی گویند. آمار اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی را ارائه می دهد. به منظور مدیریت فروشگاه آنلاین خود و جذب مشتریان بالقوه و مشتریان بیشتر، می توانید اطلاعات ارائه شده توسط آمار را طی کنید.

 

 

 

نویسنده : تیم تولید محتوای الو کاتالوگ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *