این نام از کلمه tease گرفته شده است، بنابراین این تبلیغات مخاطب را تشویق می کند تا در اسرع وقت روی یک تصویر، ویدیو و متن فریبنده کلیک کند.

این نام از کلمه tease گرفته شده است، بنابراین این تبلیغات مخاطب را تشویق می کند تا در اسرع وقت روی یک تصویر، ویدیو و متن فریبنده کلیک کند.


مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

مرحله اول – با پیدا کردن داستان رویداد خود شروع کنید.
برای تیزر مهم است که رویدادی را که در دست دارد به تصویر بکشد، اما باید کمی کنجکاوی را کنار بگذارید تا مردم را به فکر فرو ببرید. باید جالب باشد، شاید حتی سرگرم کننده باشد، به طوری که مخاطب شما در پایان همچنان بیدار باشد. و نباید طولانی باشد; این فقط تیزر رویداد اصلی است. در پایان ویدیو، آنها باید بیشتر بخواهند. ویدئوی نمونه ای که ما استفاده می کنیم بیش از 60 ثانیه طول می کشد. با این حال اگر می توانید آن را در کمتر از 60 ثانیه انجام دهید، لطفا انجام دهید.
مرحله دوم – پیام خود را به اشتراک بگذارید.
شما می خواهید که پیام نه تنها جالب باشد، بلکه به شیوه ای جالب ارتباط برقرار شود. شاید یک شخصیت انیمیشنی یا مجری حرفه ای یا صداپیشه. یک سلبریتی این کار را انجام می‌دهد، اگر شما می‌توانید یکی را تهیه کنید. اگر نمی توانید “جالب” شوید، بهترین گزینه بعدی معتبر است، مانند فردی که برای یک موضوع بهداشتی کت آزمایشگاهی پوشیده است یا کسی که برای یک موضوع دانشگاهی تخته سیاه دارد. البته، آن سخنگو می تواند شما باشید. اما پوشیدن یک کت آزمایشگاهی بدون مدارک مناسب می تواند اعتبار شما را به همراه داشته باشد و لباس پوشیدن به روشی جلب توجه برای ایجاد علاقه می تواند به قیمت وقار شما تمام شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که انجام آن توسط خودتان همان سطح علاقه را جلب نکند.
مرحله سوم – رسانه خود را با هم ترکیب کنید.
مطمئناً این یک ضرورت نیست، اما اگر بتوانید ویدیویی از یک رویداد قبلی به همراه سخنرانان اصلی، مکان رویداد و غیره قرار دهید. می‌توانید موارد را حتی جالب‌تر کنید. اطمینان حاصل کنید که رسانه های ترکیبی پیام شما را تقویت می کند و هدف اصلی شما را تقویت می کند. در ویدیوی نمونه خود، تیزر رویدادی را انتخاب می‌کنم که تصاویر رویداد و مکان را ترکیب می‌کند. زیرا تبلیغ مکان به ویژه برای مشتری وارداتی بود.
موسیقی و صداگذاری می تواند بسیار مهم باشد، برای ایجاد حال و هوا و احساس و درگیر نگه داشتن مخاطب. در این مورد، مشتری به دلیل زبان‌های متعدد در بازارها، نمی‌خواهد صدایش را پخش کند، بنابراین موسیقی بسیار مهم بود.
مرحله چهارم – فراخوانی برای اقدام
این یک ویدیوی تیزر است، بنابراین باید کاری کنید که افراد بتوانند قدم بعدی را بردارند. بنابراین مطمئن شوید که نشان‌واره، آدرس اینترنتی، شماره تلفن شما – هر چیزی که می‌خواهید آن‌ها را با آنها بگذارید – حداقل برای چند ثانیه روی صفحه می‌مانند و یک پیوند در پست قرار می‌دهید. در این مثال، صفحه بسته شدن به مدت 10 ثانیه روشن است و مشتری انتخاب کرده است که URL را در پست رسانه اجتماعی قرار دهد. همچنین باید لوگو و اطلاعات رویداد را در 5 ثانیه اول در نظر بگیرید تا مشتریان احتمالی را که ممکن است قبل از پایان خاموش شوند، جذب کنید.

مرحله پنجم – تبلیغ ویدیو
پس از آماده شدن ویدیو، آن را در وب سایت خود قرار دهید، در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، به دوستان خود بگویید، در مورد ویدیو وبلاگ بنویسید، و هر تبلیغات دیگری را که در ذهن دارید انجام دهید .

تیزر تبلیغاتی چیست؟

کمپین تیزر نوعی کمپین تبلیغاتی است (که کمپین پیش از راه اندازی نیز نامیده می شود) که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات کافی در مورد یک رویداد یا یک محصول یا برخی دیگر از اخبار شرکت برای جلب توجه مخاطبان طراحی شده است.

عناصر یک تیزر چیست؟

عناصر یک محتوای تیزر عالی. محتوای تیزر عالی باید شامل هر یک از سه عنصر زیر باشد. یک قلاب، ارائه راه حل، و یک فراخوان برای اقدام.

یک تیزر رویداد خوب چیست؟

برای تیزر مهم است که رویدادی را که در دست دارد به تصویر بکشد، اما باید کمی کنجکاوی را کنار بگذارید تا مردم را به فکر فرو ببرید. باید جالب باشد، شاید حتی سرگرم کننده باشد، به طوری که مخاطب شما در پایان همچنان بیدار باشد. و نباید طولانی باشد; این فقط تیزر رویداد اصلی است.

چگونه یک کمپین تیزر بازاریابی راه اندازی کنیم

مصرف کنندگان بیش از اشکال سنتی تعامل تقاضا دارند. آنها اکنون انتظارات بسیار بالاتری دارند و انتظار دارند که برندها آنها را سرگرم و سرگرم کنند. اینجاست که یک کمپین تیزر وارد می شود.

کمپین تیزر چیست؟

کمپین تیزر یک تکنیک بازاریابی است که در آن اغلب تبلیغات رمزآلود منتشر می شود، معمولا با هدف ایجاد سر و صدا در مورد یک محصول، خدمات، یا کمپین بزرگتر. کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند در صورت انجام صحیح، تعامل اجتماعی، فتنه و هیجان ایجاد کنند. پلتفرم‌های پرطرفدار برای کمپین‌های تیزر می‌تواند شامل چاپ، به شکل بیلبورد یا پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی (عکس یا ویدیو) باشد.
کمپین‌های تیزر انتظار ایجاد می‌کنند و با افشای کافی برای جذب مخاطبان، از کنجکاوی انسانی استفاده می‌کنند، اما بدون افشای اطلاعات بیش از حد در مورد کمپین یا پروژه گسترده‌تر. کمپین‌های تیزر روشی عالی برای ارتقای مشخصات یک شرکت به موقع برای راه‌اندازی گسترده‌تر کمپین است.

نکاتی برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق

هنگام راه‌اندازی یک محصول – و هدف حداکثر تأثیرگذاری – یک کمپین تبلیغاتی که به عنوان کمپین پیش از راه‌اندازی نیز شناخته می‌شود، می‌تواند یک راه بسیار مؤثر برای ایجاد کنجکاوی و سروصدا در اطراف محصول شما قبل از رونمایی بزرگ باشد.

1.کمی رمز و راز ایجاد کنید
مردم دوست دارند آگاه باشند و عاشق حل معما هستند. بنابراین، در کمپین تبلیغاتی خود، می‌خواهید از آن برای جذب افراد در راه‌اندازی خود استفاده کنید. آنها را کنجکاو کنید، آنها را به این باور برسانید که حل این معما ارزشمند خواهد بود و آنها را وادار خواهید کرد که برای اطلاعات بیشتر به شما مراجعه کنند.
یک نویسنده  مجموعه‌ای از کمپین‌های تبلیغاتی را برای طرفدارانش ایجاد کرد تا کم کم درباره رمان پرفروش آینده‌اش بیاموزند. این کار با یک مسابقه طراحی ساده برای طراحی جلد ویژه نسخه محدود برای Origin آغاز شد. شش فینالیست انتخاب شدند و از طرفداران دعوت شد تا به مورد علاقه خود رای دهند. کسانی که رای دادند با یک غافلگیری پاداش دریافت کردند – یک ویدیوی شخصی برای امضای کتاب که در آن دن به طور جادویی از هر فرد با نام در خانه خود استقبال می کند و نام آنها را در کتاب می نویسد. هر یک از طرفداران ویدیوی امضای کتاب خود را دریافت کرد که در کمتر از شش ثانیه تولید شد. ویدیوی زیر را بررسی کنید.
2.خیلی زود فاش نکنید
هنگامی که کنجکاوی آنها را برانگیختید، شروع به افشای اطلاعات بیشتری کنید تا مخاطبان خود را علاقه مند نگه دارید. تعلیق ایجاد کنید، شاید یک سرنخ را در یک زمان منتشر کنید یا شاید از مخاطبان خود بخواهید حدس بزنند محصول چه چیزی می تواند باشد. مخاطبان خود را با اطلاعات تغذیه قطره ای درگیر نگه دارید که به آنها امکان می دهد حدس بزنند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. سعی کنید غیرقابل پیش بینی باشید… اگر چیزی وجود دارد که مردم به اندازه یک رمز و راز دوست دارند، تعجب آور است!
«V marks the spot» بیش از یک میلیون سکه به اشکال مختلف فیزیکی و دیجیتالی داشت که هر کدام چهره ریچارد برانسون را نشان می‌داد که در مکان‌های مختلف در سراسر بریتانیا و در وب‌سایت‌ها پنهان شده بود. هر سکه دارای کدی بود که می‌توانست آن را به برنامه ویرجین رد اضافه کند، که به نوبه خود به جوایز و پیشنهادات منجر می‌شد، جایزه اصلی با رفتن به جزیره نکر (جزیره خصوصی برانسون در جزایر ویرجین بریتانیا) برای شکار گنج واقعی. قبل از پرتاب، برانسون در آوریل با سرنخ هایی مخاطب را با ویدئویی از یافتن گنج مدفون کنجکاو کرد. این ویدئو قرار بود به نظر برسد که در فضای مجازی به بیرون درز کرده است و این موضوع به انگیزه ها افزوده است.
3.ارزشش را داشته باشید 
زمان کلیدی است – کمپین تبلیغاتی نوعی از تجارت نمایشی است. شما باید بتوانید قضاوت کنید که مخاطب شما چه زمانی آماده است. Talenti Gelato از کمپین BeeLiked’s Product Reveal برای معرفی چهار طعم جدید استفاده کرد. هر ورود به کمپین کمی بیشتر از تصویر را نشان می داد و هر شرکت کننده با ورود به قرعه کشی و یک کد کوپن تخفیف 1 دلاری پاداش دریافت می کرد.
4.آن را تا حد امکان جذاب کنید
هر چه انگیزه و هیجان بیشتری را با کمپین تبلیغاتی خود برانگیزید، بهتر است. باید با مخاطبان شما طنین انداز شود، به همین دلیل است که تصاویر و کپی برای درست شدن ضروری هستند. گاهی اوقات، سادگی بهترین راه برای پیشرفت است. چه یک تیزر معرفی محصول باشد یا یک کمپین تبلیغاتی برای یک سرویس جدید، مخاطبان خود را با زبانی جذب کنید که رمز و راز، تعلیق و فوریت ایجاد می کند.
5.شامل یک شمارش معکوس یا ویژگی تعاملی است
مصرف کنندگان و مخاطبان دوست دارند درگیر شوند. هر چیزی که حس کنجکاوی را برانگیزد، قابل اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی باشد و شامل یک چالش تعاملی باشد، بیشتر از یک تصویر به تنهایی درگیر می‌شود. برای مثال، یک ویژگی کلیک و فاش کردن می‌تواند مخاطبان را درگیر حدس زدن افشای بزرگ کند. می‌توانید حتی یک قدم جلوتر بروید و برای کسانی که درست حدس می‌زنند، جوایزی ارائه دهید. بهترین کمپین‌های تیزر همه چیز در مورد نفوذ به روان مخاطبان هدف شماست، بنابراین آنها احساس می‌کنند که از دست می‌دهند مگر اینکه با کمپین شما درگیر شوند، ثبت‌نام کنند یا بیشتر بیاموزند.
6.یک هشتگ ایجاد کنید
هشتگ ها با هر کمپین تیزر دوست شما هستند. آنها یک راه آسان برای اتصال دنبال کنندگان و مخاطبان شما و اعمال جادوی خود در کانال های رسانه های اجتماعی هستند. هشتگ‌ها به خوبی به شما کمک می‌کنند تا میزان تعاملی که کمپین شما دریافت می‌کند را اندازه‌گیری کنید، به این معنی که می‌توانید بینش بیشتری در مورد اینکه چه کسی و چگونه با پست تعامل دارد به دست آورید. این داده‌ها می‌توانند در آینده ارزشمند باشند، و یک هشتگ فوراً احساس مشارکت را ایجاد می‌کند. مخاطبان خود را بخشی از چیزی بزرگتر از خودشان قرار دهید، طبیعتاً در حین انجام این کار، علاقه به محصول خود را برانگیخته کنید.
7.از اشتراک ایمیل برای افزایش تعامل استفاده کنید
یک راه عالی برای استفاده از جذبه ای که از یک کمپین تیزر بازاریابی دریافت می کنید، تشویق مخاطبان برای ثبت نام از طریق ایمیل است. این بلافاصله مجموعه ای از مشتریان بالقوه ایجاد می کند که فعالانه به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند. این بدان معنی است که شما می توانید این مخاطبان را با یک سفر سفارشی خریدار هدف قرار دهید که به روش درست طنین انداز می شود. این ممکن است با ایمیل‌های شمارش معکوس قبل از روز راه‌اندازی یا ایجاد حس اعتماد در مرحله تصمیم‌گیری باشد، اما با ارائه معاملات انحصاری که فقط تعداد کمی از افراد می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. ایجاد حس انحصاری بودن باعث می شود مخاطب احساس کند بخشی از چیزی خاص و منحصر به فرد است. یک کمپین تبلیغاتی برای معرفی محصول می‌تواند بیشتر به تکنیک استفاده از فوریت برای افزایش تبدیل‌ها مرتبط باشد – این حس که اگر الان خرید نکنند، فرصت را از دست خواهند داد.

teaser step up در تبلیغات چیست؟

استراتژی افزایش تیزر: در این استراتژی تبلیغات در مقیاس پایین با شروع فصل شروع می شود. با شروع فصل، تبلیغات کم کم افزایش می یابد و به اوج خود می رسد.
و یا می توان گفت : 
تبلیغات تیزر در دنیای امروزی که رقابت زیاد و انبوهی از اطلاعات در شبکه جهانی وب وجود دارد، تبلیغ سایت شما از ابتدا دشوار و وقت گیر است. ممکن است یک فروشگاه آنلاین عالی با عملکرد و طراحی رابط کاملاً سنجیده داشته باشید، اما کاربران ممکن است هرگز از وجود آن ندانند. تبلیغات به کمک شما خواهد آمد. امروزه سهم تبلیغات تیزر در بازار بیش از 67 درصد از کل تبلیغات است.
این نام از کلمه tease گرفته شده است، بنابراین این تبلیغات مخاطب را تشویق می کند تا در اسرع وقت روی یک تصویر، ویدیو و متن فریبنده کلیک کند. هر یک از ما فردی کنجکاو هستیم که هر روز به دنبال اطلاعات جدید هستیم. شاید برای تماشای ویدیویی که این دختر با چاقو کانتورینگ صورت می‌دهد برنامه‌ریزی نکرده باشید، اما قبلاً روی این تصویر کلیک کرده و به سایت آگهی رفته‌اید. به عبارت دیگر، تبلیغات تیزر یک کلیک پیش پا افتاده است.
مانند هر کمپین تبلیغاتی، رعایت ترتیب اجرا و قرار دادن تیزر تبلیغاتی ضروری است: 1. نوشتن یک کار فنی واضح و مختصر. 2. انتخاب مجریان (به نقدها توجه کنید). 3. تولید رسانه های خلاقانه و نوشتن متون جذاب. 4. انتخاب سایت های موضوعی برای تبلیغات. 5. کسب نتایج تبلیغات، ارزیابی اثربخشی و بهینه سازی آن.
به عنوان یک قاعده، شبکه های تیزر بسترهای کلیدی برای قرار دادن تبلیغات تیزر هستند. آنها واسطه بین تبلیغ کنندگان و متخصصان وب هستند که تبلیغات تیزر را در سایت های مربوطه قرار می دهند. به عبارت دیگر، شبکه های تبلیغاتی تیزر نوعی صرافی هستند که درصدی با بسیاری از برنامه نویسان همکاری می کنند. شما می توانید تیزر تبلیغاتی سایت را با پرداخت برای نمایش تبلیغات یا کلیک خریداری کنید. به عنوان یک قاعده، به دلیل حجم بالای مخاطبان، هزینه تبلیغات تیزر پایین است. شبکه های تیزر بی شماری وجود دارد، اما انتخاب یک شبکه تیزر سفید موثر آسان نیست.
 
 
 
نویسنده : تیم تولید محتوای الو کاتالوگ 

1 دیدگاه

  • سلام به نویسنده محترم، سوالی داشتم در خصوص ساخت تیزر تبلیغاتی، آیا جهت معرفی خدمات هم میشه تیزر ساخت یا فقط ساخت تیزر معطوف به محصول میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *