مزیت کدهای QR را به افزودنی عالی برای کاتالوگ محصولات تبدیل می کند. و به همین دلیل است که بهترین بازاریابان در جهان اکنون از این فناوری استفاده می کنند.

مزیت Qrcod 

حتی بهترین شرکت ها هم اکنون از کدهای QR در کاتالوگ ها استفاده می کنند تا فروش بهتری داشته باشند. برای افراد ناآشنا، کدهای QR بارکدهای دوبعدی هستند که می توانند اطلاعات زیادی را ذخیره کنند. به عنوان مثال، متن دقیق و لینک های وب سایت. با استفاده از ویژگی‌های اسکن که معمولاً در تلفن‌های هوشمند موجود است، می‌توان به محتوای رمزگذاری‌شده دسترسی پیدا کرد.

کاتالوگ محصولات با QR

شما مسئول فروش محصولات یا خدمات شرکت خود هستید. و بخشی از استراتژی فروش شما شامل چاپ کاتالوگ محصولات و توزیع آنها بین مشتریان بالقوه است.اما با کاتالوگ های سنتی محصولات، احتمالاً با این چالش ها روبرو هستید:

  • به دلیل فضای محدود فقط می توانید اطلاعات متنی محدودی در مورد هر محصول ارائه دهید.
  • چاپ آنها هر سال به دلیل تغییر اطلاعات گران است.
  • نمایندگان فروش باید کپی کاتالوگ محصولات را در حین فروش میدانی درج کنند.

کدهای QR اکنون در همه جا وجود دارند و در بازاریابی، پرداخت ها، امنیت و مدیریت موجودی استفاده می شوند.

الف. تاثیر کدهای QR در کاتالوگ محصولات

برخلاف بارکدها، کدهای QR می توانند کارهای بسیار بیشتری انجام دهند. این به این دلیل است که آنها می توانند لینک های وب سایت را ذخیره کنند. و شما می توانید به تعداد مورد نیاز در صفحه وب اطلاعات اضافه و ویرایش کنید. این قابلیت کدهای QR را بسیار مفید می کند.

در اینجا مزایا به تفصیل آمده است:

1-لینک به محتوای نامحدود

همانطور که می توانید URL های وب را در کدهای QR رمزگذاری کنید، نمایش محتوای نامحدود امکان پذیر می شود.این کار با رسانه های چاپی به دلیل محدودیت فضای چاپ امکان پذیر نیست. بنابراین، کدهای QR می توانند به شما در ارائه اطلاعات دقیق کمک کنند. این می تواند تصاویر، مشخصات فنی، قیمت و دفترچه راهنمای کاربر باشد.جدا از جزئیات محصول، کدهای QR حتی می توانند به افزایش فالوورهای شبکه های اجتماعی شما کمک کنند. این می تواند به ایجاد حضور آنلاین برند شما کمک کند.

2-لینک به محتوای چند رسانه ای

پیوند QR Code به محتوای چندرسانه ای امکان پذیر است. به عنوان مثال ویدئوهای آنلاین، اسناد، گالری تصاویر و فایل های صوتی.می توانید از طریق کاتالوگ محصولات، مشتریان خود را با محتوای چند رسانه ای از طریق کاتالوگ محصولات به جای متن ساده درگیر کنید.

3-اطلاعات مرتبط را در هر زمان به روز کنید

همیشه امکان به روز رسانی اطلاعات در یک صفحه وب وجود دارد. اما با استفاده از کد QR پویا، امکان به روز رسانی URL که کد QR به آن لینک شده است نیز وجود دارد.این بدان معنی است که می توانید محتوایی را که کد QR به آن پیوند می دهد بدون نیاز به جایگزینی کد QR به روز کنید. این به صرفه جویی در هزینه های چاپ مجدد کمک می کند.

4-پیگیری فعالیت اسکن

وقتی مطالب چاپی را توزیع می کنید، واقعاً متوجه نمی شوید که آیا کسی آن را خوانده است یا خیر.اما با کدهای QR امکان ردیابی فعالیت اسکن وجود دارد. این بدان معنی است که شما بینش هایی را در مورد مخاطبان خود دریافت می کنید. به عنوان مثال، چند نفر با مطالب چاپی درگیر شدند، و حتی چه زمانی، کجا و چه کسی.

ب. نحوه استفاده از کدهای QR 

این مزیت کدهای QR را به افزودنی عالی برای کاتالوگ محصولات تبدیل می کند. و به همین دلیل است که بهترین بازاریابان در جهان اکنون از این فناوری استفاده می کنند.

1-کاتالوگ چاپی کد QR را کاهش می دهید

چاپ کاتالوگ محصولات سال به سال باعث ایجاد حفره در بودجه بازاریابی شما می شود. و احتمالاً بسیاری از کاتالوگ ها هرگز توزیع نمی شوند و به هدر می روند.به علاوه این همه چاپ انبوه سازگار با محیط زیست نیست.بعلاوه، مطمئنم که نمایندگان فروش شما از همراه داشتن این همه کاتالوگ حجیم در سفرهای میدانی خود راضی نیستند.

در اینجا چیزی است که باید انجام دهید کاتالوگ های محصولات خود را با یک بروشور جایگزین کنید. و یک کد QR PDF را در این بروشور اضافه کنید.یک کد QR PDF، وقتی اسکن می شود، یک PDF را روی دستگاه اسکن بارگیری می کند. این کد QR پویا است و می‌توانید این پی‌دی‌اف پیوند شده را در هر زمان به‌روزرسانی کنید.

نمایندگان فروش شما می توانند به سادگی این بروشورها را به مشتریان بالقوه در سفرهای میدانی خود تحویل دهند. مشتریان می توانند به راحتی کد QR را با استفاده از گوشی هوشمند خود اسکن کرده و PDF را مشاهده کنند.

چگونه یک کد QR PDF برای بروشورها ایجاد کنیم

  • برای ایجاد یک کد QR PDF، به یک تولید کننده کد QR آنلاین نیاز دارید. بهترین تولید کننده کد QR را برای نیازهای خود انتخاب کنید.
  • PDF را آپلود کنید و روی Continue کلیک کنید
  • اکنون QR Code را نام ببرید و روی Create QR Code کلیک کنید
  • پیش نمایش QR Code را به همراه دکمه Edit Design مشاهده خواهید کرد. اگر روی آن کلیک کنید، می توانید کد QR خود را با افزودن طرح سفارشی کنید. دو گزینه برای انتخاب خواهید دید: طراحی لوگوی سفارشی و طراحی پس‌زمینه سفارشی. با هر یک از گزینه ها ادامه دهید
  • اگر کدهای QR را برای اهداف بازاریابی ایجاد می کنید، باید گزینه طراحی سفارشی را انتخاب کنید. چرا؟ زیرا کدهای QR سفارشی شده به عنوان نقطه تعامل عمل می کنند. و اسکن های بیشتری نسبت به اسکن های سیاه و سفید استاندارد جذب کنید.
  • روی Done Editing و سپس روی دکمه Download کلیک کنید. پنجره ای باز می شود که از شما می خواهد برای یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، برای دانلود آن اقدام کنید
  • اندازه و فرمت تصویر را مشخص کنید و روی Export کلیک کنید
  • کد QR PDF شما ایجاد خواهد شد. اکنون می توانید آن را چاپ کرده و در اختیار مشتریان قرار دهید.

2-جذابیت کاتالوگ ها با کدهای QR 

بگویید نمی توان کاتالوگ محصولات خود را به بروشورهای کد QR کاهش داد. سپس باید یک کد QR به لیست هر محصول در کاتالوگ موجود خود اضافه کنید.

این کد QR را می توان به موارد زیر لینک داد:

  • اطلاعات دقیق در مورد محصول که در فضای محدود قابل چاپ نیست
  • اطلاعات متغیری که می تواند در طول زمان تغییر کند مانند قیمت و در دسترس بودن سهام
  • آموزش تصویری نحوه استفاده از محصول
  • تصاویر دقیق، شماتیک ها و تصاویری که قابل چاپ نیستند
  • صفحه سفارش، جایی که مشتری می تواند برای آن محصول سفارش دهد
  • برنامه ها می توانند بی پایان باشند و به اهداف و صنعت شما بستگی دارد.

برای این مورد، باید کدهای QR URL وب سایت را ایجاد کنید. فرض بر این است که شما محصولات زیادی در کاتالوگ خواهید داشت، بنابراین به این کدهای QR به صورت عمده نیاز خواهید داشت.

برای آن، باید از یک تولید کننده کد QR انبوه استفاده کنید. توجه داشته باشید که تولیدکنندگان کد QR انبوه فقط می توانند کدهای QR ثابت ایجاد کنند. این بدان معنی است که شما نمی توانید پیوند کد شده در کد QR را ویرایش کنید. با این حال، همیشه می توانید اطلاعات صفحه ای را که کد QR به آن پیوند می دهد، به روز کنید.

سپس می توانید هر یک از این کدهای QR را در مقابل هر یک از محصولات موجود در کاتالوگ چاپ کنید. هنگامی که به مشتریان تحویل داده می شود، آنها می توانند کدهای QR محصولات مورد علاقه خود را اسکن کنند.

به عنوان مثال، شرکت Sears دارای کاتالوگ خود با کدهای QR است. کاتالوگ دارای ویدیوهایی است که در کدهای QR درباره ابزارهای مختلف در حال استفاده پیوند داده شده اند.با محتوای جذاب مرتبط با کدهای QR، مشتریان شما احتمالاً سریع‌تر تبدیل می‌شوند.

نحوه ایجاد کدهای QR 

  1. اگر تعداد کدهای QR مورد نیاز شما کم است، می توانید با استفاده از تولیدکننده کد QR آنلاین یک به یک ایجاد کنید.
  2. اما اگر به کدهای QR به تعداد زیاد نیاز دارید، می توانید با استفاده از ابزار تولید کننده کد QR انبوه آن را ایجاد کنید.

با استفاده از QR Batch برای اهداف نمایشی، در اینجا چند مرحله وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • یک صفحه گسترده از اطلاعاتی که باید در کدهای QR اضافه شوند ایجاد کنید .توجه داشته باشید که ستون اول باید “نام فایل” باشد. اما با ستون دوم به بعد، داده ها بسته به نوع کدهای QR که ایجاد می کنید تغییر می کند. در اینجا نحوه ایجاد صفحه گسترده آورده شده است.
  • صفحه گسترده را در هر قالبی دانلود کنید – CSV، XLS، یا XLSX
  • وارد QR Batch شوید و روی دسته کد QR URL وب سایت کلیک کنید
  • در صفحه ای که بارگیری می شود، صفحه گسترده را آپلود کنید و روی Review Data کلیک کنید
  • ستون‌های منوی کشویی را با ستون‌های موجود در صفحه گسترده مطابقت دهید و روی تأیید کلیک کنید
  • پس از بررسی داده ها، روی Next کلیک کنید
  • اکنون، سه گزینه طراحی را برای انتخاب می‌بینید: طراحی استاندارد، طراحی لوگوی سفارشی و طراحی پس‌زمینه سفارشی. در اینجا، می توانید لوگو و رنگ های شرکت خود را اضافه کنید تا کد QR خود را سفارشی کنید
  • پس از نهایی شدن طرح، روی Select کلیک کنید
  • پس از انجام، نام گروه QR Code را نامگذاری کنید و گزینه های صادرات را مشخص کنید
  • در مرحله بعد، باید پرداخت را انجام دهید
  • پس از تکمیل آن، دسته ای از کدهای QR شما شروع به پردازش خواهند کرد
  • بعد از پردازش، ایمیلی همراه با یک فایل فشرده حاوی کدهای QR دریافت خواهید کرد.

همچنین، می‌توانید دسته را از بخش My Batches در داشبورد حساب خود دانلود کنید.

 ج. بهترین شیوه ها

در اینجا برخی از بهترین اقداماتی که باید در مورد کدهای QR در کاتالوگ محصولات بدانید آورده شده است:

1-یک CTA مناسب اضافه کنید : CTA به عبارت “Call-to-action” ترجمه می شود. این یک دستورالعمل کوچک است که کاربران را به آنچه که باید انجام دهند راهنمایی می کند. و این متن کوچک آنها را وادار می کند تا اقدامات لازم را انجام دهند.این می تواند هر چیزی مانند «برای دریافت جزئیات بیشتر محصول اینجا را اسکن کنید» یا «برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا را اسکن کنید».

2-یک طرح را به کد QR اضافه کنید : اگر قصد دارید از کدهای QR برای تبلیغات استفاده کنید، طراحی را به آنها اضافه کنید. این به این دلیل است که کدهای QR سفارشی 50٪ – 200٪ اسکن بیشتری نسبت به کدهای سیاه و سفید ساده جذب می کنند.آنها از نظر بصری جذاب تر هستند و از این رو توجه مخاطب را به خود جلب می کنند

3-کد QR را تست کنید : همیشه توصیه می شود قبل از قرار دادن کد QR برای مخاطب هدف خود اسکن کنید.

4-یک قالب چاپ بهینه را انتخاب کنید :اگر می‌خواهید از کد QR در خلاقیت‌های رسانه چاپی استفاده کنید، توصیه می‌شود آن را در قالب‌های برداری مانند SVG، EPS و PDF دانلود کنید. آنها اطمینان می دهند که کد QR بدون توجه به تغییر اندازه، پیکسلی نمی شود.اکنون می‌دانید که چگونه کدهای QR در کاتالوگ‌های محصولات، هزینه‌ها را کاهش می‌دهند یا مشتریان شما را بهتر تبدیل می‌کنند. شرکت های معروفی مانند سیرز در حال حاضر از این فناوری استفاده می کنند.با داشتن یک گوشی هوشمند در دست هر مشتری، نمی‌خواهید چنین فرصت‌هایی را از دست بدهید. بنابراین قبل از انتشار سفارش چاپ بعدی، کدهای QR را در کاتالوگ محصولات خود قرار دهید.

کد QR دیجیتال چیست؟

کدهای QR (یا کدهای پاسخ سریع) کدهای دو بعدی هستند که می توانید با گوشی هوشمند اسکن کنید. کد حاوی اطلاعات است، معمولاً یک آدرس سایت، و هنگامی که آن را اسکن می کنید، کد شما را با یک منبع در وب متصل می کند.کاتالوگ ها راه را برای خرید راحت هموار کرده اند و کل موجودی فروشگاه را به خانه های مردم می آورند. اما اگر بتوانید با درک بهتر مشتریان، نیازهای آنها و اتصال آنها به یک فروشگاه پیشرفته مانند تجربه خرید، آن را بهبود ببخشید، چه؟ با انواع و راه حل ها، کدهای QR اینجا هستند تا به شما کمک کنند!

مزایای کدهای QR در کاتالوگ ها

در سال 1498، پس از راه اندازی دستگاه چاپ، آلدوس پیوس مانوتیوس اولین کاتالوگ را چاپ کرد. او به عنوان بنیانگذار The Aldine Press، چندین اولین نسخه از آثار کلاسیک یونانی و لاتین را تولید کرد. او که به راهی برای چیدمان تمام ادبیات موجود برای سفارش و خرید در چاپخانه خود نیاز داشت، فهرستی از کتاب ها را ایجاد کرد.

از آن زمان تاکنون راه زیادی را پیموده ایم، اما مفهوم فهرست نویسی و بازاریابی کاتالوگ، چه به صورت آنلاین و چه به صورت چاپی، یکسان باقی مانده است: مجموعه ای از محصولات که به شیوه ای سیستماتیک سازماندهی شده اند که مشتریان را قادر می سازد بدون مراجعه، اقلام را مرور کنند، یا انتخاب و سفارش دهند.

تجارت الکترونیک جهانی در چند سال اخیر شاهد گردش مالی عظیمی بوده است که به 3.53 تریلیون دلار رسیده است و پیش بینی می شود تا سال 2023 دو برابر شود. ٪ در سال گذشته. به بیان ساده، ایجاد یک تجربه غنی از محتوا که به ایجاد علاقه آنلاین کمک می کند، برای روابط موفق B2B و B2C ضروری است.

به عنوان یک لینک کارآمد از مواد آفلاین به منابع آنلاین، کدهای QR به شما کمک می‌کنند تجربیات منحصر به فردی ایجاد کنید، تعامل مشتری را بهبود ببخشید، و درباره تمایلات خرید مشتری خود بیشتر بدانید.

    1. نحوه ارائه محصولات خود را بهبود بخشید

از قالب سیستماتیک خارج شوید و دوباره فکر کنید که چگونه می توانید مصرف کنندگان را بهتر به آنچه برند شما ارائه می دهد متصل کنید. با کدهای QR، شما یک کتابخانه کامل از ایده های نوآورانه در مورد نحوه ارائه همه موارد خود را در اختیار دارید.می‌توانید موارد دلخواه کاتالوگ را با همکاری اینفلوئنسرها با هدایت خوانندگان به حساب‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، مانند اینستاگرام یا یوتیوب، برجسته کنید، جایی که آنها می‌توانند محصولی را که با کد QR رسانه اجتماعی ما به خوبی استفاده می‌شود، مشاهده کنند.

با استفاده از کد QR گالری تصویر یا کد QR PDF، دسترسی خود را با ارائه محصولات بیشتر به مخاطبان خود افزایش دهید، بدون اینکه هزینه چاپ اضافی را به همراه داشته باشید.

با بهبود نحوه ارائه محصول خود و ارائه یک تجربه در فروشگاه برای مصرف کننده خود در هر کجا که هستند، رضایت مشتری را افزایش می دهید. اما، اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید یا مشتریانتان برای دسترسی بهتر به محصولات و خدمات شما به چه چیزی نیاز دارند، یک کد QR نیز برای آن وجود دارد! به سادگی یک کد QR بازخورد در کاتالوگ خود چاپ کنید تا نیازهای مخاطبان خود را صدا کنید. سوالات خود را اضافه کنید، آن‌ها را به همان اندازه که می‌خواهید دقیق کنید، دسته‌ها و زیرمجموعه‌ها را سفارشی کنید، سپس نتایج را مستقیماً به صندوق ورودی خود ارسال کنید.

   2. یک تجربه همه جانبه برای مشتری ارائه دهید

چه چیزی می تواند جلب توجه تر از افتتاح یک فروشگاه پرچمدار جدید باشد؟ انجام آن در ترکیب با یک تجربه تعاملی و واقعیت افزوده. کاری که باربری انجام داد.

با اسکن کدهای QR روی پرچم‌های پسته توماس باربری در Ginza Chuo-dori، کاربران توانستند یک لنز AR انحصاری را برای کشف گوزن‌های پنهان باربری در خیابان‌های گینزا فعال کنند. پس از پیدا کردن یک گوزن، آنها به راحتی می توانند آن را در کانال های اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک بگذارند. این یک فرصت عالی برای بازاریابی دهان به دهان و آگاهی از برند ایجاد کرد.

کد QR فروشگاه App اینجاست تا مخاطبان شما را با اتصال آنها به فروشگاه App Apple، Google Play، Amazon Appstore، دسترسی به تجربه بهتر مشتری را آسان‌تر کند. یا هر سه به یکباره

   3.  مشتریان خود را درک کنید، بازاریابی خود را بهینه کنید

به عنوان یک ماده چاپی، ردیابی اینکه کدام جنبه از کاتالوگ شما برای مشتریان شما جذاب‌تر است، دشوار است، زیرا بر خلاف پلتفرم‌های آنلاین، هیچ راهی برای تعیین کمیت دقیق استفاده وجود ندارد. خب راهی نبود کدهای QR می توانند به شما کمک کنند در کاتالوگ خود در مورد موثرترین نقطه فروش برای کسب و کارتان تحقیق کنید.

کدهای QR پویا مجهز به ویژگی ردیابی هستند. فرض کنید یک کد QR کوپن را در کاتالوگ خود چاپ کرده اید. شما نه تنها بلافاصله مشتریان را به معاملات عالی مرتبط می‌کنید، بلکه می‌توانید تعداد کل اسکن‌های منحصربه‌فرد، اسکن‌های موقعیت مکانی بر اساس شهر و کشور، زمان اسکن و دستگاه‌های مورد استفاده را مشاهده کنید. هنگامی که این اعداد را با بارگیری‌های کوپن، کل سفارش‌ها، فروش و بازده در یک دوره زمانی مقایسه می‌کنید، بهتر می‌توانید تشخیص دهید که چه چیزی در بازاریابی کاتالوگ شما مؤثر بوده و چه چیزی مؤثر نیست.

اگر می‌خواهید عمیق‌تر به این موضوع بپردازید، به صفحه ردیابی کد QR ما بروید، جایی که می‌توانید درباره مزایا و کاربردهای این ویژگی درخشان بیشتر بدانید.

چگونه یک کد QR در کاتالوگ ها ایجاد کنیم؟

به QR Code Generator بروید و نوع QR Code مورد نظر خود را در کاتالوگ خود انتخاب کنید. توصیه می کنیم با URL QR Code شروع کنید.

آدرس وب سایت را وارد کنید.

کد QR شما به صورت خودکار تولید می شود.

اکنون، طراحی کد QR خود را با افزودن یک قاب و آرم «Scan Me» سفارشی کنید.

رنگ هایی را برای مطابقت با سبک یا هویت برند شرکت انتخاب کنید.

برای دریافت فایل QR Code خود با فرمت jpg. “دانلود” را انتخاب کنید.

کد QR تازه ایجاد شده خود را در طراحی کاتالوگ خود ادغام کنید.

برای انتخاب کدهای QR بیشتر مانند رویداد، ویدیو و کوپن ثبت نام کنید، جایی که می‌توانید اطلاعات بیشتر، تصاویر بیشتر را اضافه کنید و همه اطلاعات را بدون چاپ مجدد کد QR جدید ویرایش یا جایگزین کنید. شما همچنین می توانید از بین قاب های مختلف انتخاب کنید و لوگوی خود را آپلود کنید.

بهترین شیوه کدهای QR در کاتالوگ ها

اکنون می توانید کدهای QR را به گونه ای طراحی کنید که تصویر برند خود را با انواع ابزارهای خلاقانه تطبیق دهد. در اینجا پنج بهترین روش برای ایجاد کدهای QR وجود دارد. برای نکات و ترفندهای طراحی حتی بیشتر، از وبلاگ ما و راهنمای طراحی عمیق ما دیدن کنید.

  • دستورالعمل ها را اضافه کنید

یکی از اشتباهات بزرگی که کاربران QR Code در گذشته مرتکب شده‌اند، چاپ آن‌ها بدون توضیح کتبی کوتاه درباره آنچه که مصرف‌کننده از اسکن آن به دست می‌آورد یا یاد می‌گیرد، است. اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود را تشویق کنید تا کد شما را اسکن کنند، در غیر این صورت تمام تلاش های بازاریابی شما بیهوده خواهد بود.

  • آن را قاب کنید

با قاب های قابل تنظیم ما، می توانید کد QR خود را مکمل طراحی خلاقانه خود کنید. هنگام تولید کد خود، طیف گسترده ای از فریم های آماده با پیام های مختلف Call to Action (CTA) و گزینه های رنگی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید به شما پیشنهاد می شود. اگر می‌خواهید جزئیات شخصی‌سازی شده را اضافه کنید، می‌توانید با انتخاب شکلی متفاوت، نمادی متفاوت و حتی اضافه کردن متن خود، موارد بیشتری را سفارشی کنید. راهنمای ما برای قاب‌های کد QR را در اینجا بررسی کنید.

  • یک لوگو در داخل کد QR خود اضافه کنید

هنگامی که یک گزینه قاب را انتخاب کردید و شکل و رنگ کد خود را سفارشی کردید، می توانید انتخاب کنید که یک تصویر برند یا آرم شرکت را در مرکز کد QR خود قرار دهید. سیستم ما به طور خودکار بهترین و بزرگترین اندازه لوگوهای آپلود شده را تشخیص می دهد تا مطمئن شود کدهای QR قابل اسکن باقی می مانند، بنابراین لازم نیست نگران انجام تنظیمات صحیح باشید.

  • طرح های خود را ذخیره کنید

از همان طرح کد QR مارک دار بدون نگرانی در مورد بازسازی دستی یک کد قدیمی استفاده کنید. QR Code Generator PRO به شما امکان می دهد تمام طرح های خود را به عنوان الگو ذخیره کنید، بنابراین می توانید از آنها برای هر یک از تلاش های بازاریابی یا خدمات خود استفاده مجدد کنید.

  • URL قابل تنظیم

به طور پیش‌فرض، هر کد QR پویا یک URL کوتاه تصادفی دریافت می‌کند که هنگام اسکن کد QR به هر صفحه‌ای که می‌خواهید هدایت می‌شود. URL کوتاه را می توان با استفاده از نام شرکت شما، به عنوان مثال، برای متمایز شدن از رقبا و ایجاد اعتماد بیشتر در میان کاربران، مطابق با اولویت شما سفارشی کرد. اگر می خواهید URL کوتاه خود را ویرایش کنید، این مراحل را دنبال کنید.

کدهای QR در کاتالوگ های در حال عمل را ببینید

مراحل اعمال کدها:

مجلات داخلی

کوپن کردن یک راه عالی برای جذب مشتریان وفادار بیشتر به سوپرمارکت شما است. و اگرچه آمار نشان می دهد که بیش از 90٪ از مصرف کنندگان از کوپن ها به هر طریقی استفاده کرده اند، 38٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهند کوپن ها و تخفیف هایی را در دستگاه های تلفن همراه خود دریافت کنند. علاوه بر این، 31 میلیارد کوپن دیجیتال در سراسر جهان بازخرید شد.

سوپرمارکت‌های Domo می‌خواستند اطمینان حاصل کنند که تجربه خرید دیجیتال بهتری را از طریق مجله داخلی خود برای مشتریان خود ارائه می‌دهند. با کد QR کوپن ما، آنها با نمایش یک کد متنی برای تسویه حساب فروشگاه آنلاین یا بارکدی برای بازخرید و اسکن در فروشگاه، فرآیند کوپن را برای مشتریان خود آسان‌تر کردند. بدون نیاز به جمع آوری و ذخیره یک تکه کاغذ، مشتریان اکنون می توانستند تخفیف را در دستگاه تلفن همراه خود ذخیره کنند و آن را از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و دامنه سوپرمارکت های Domo را افزایش دهند.

مدیریت رویداد

Verge Event Management دریافت که کاتالوگ راهی عالی برای نشان دادن تمام خدمات و موفقیت های گذشته آنها در هر کنفرانس یا رویداد تجاری است که می خواهند در آن تبلیغ کنند. اما آن‌ها واقعاً می‌خواستند شبکه‌های خود را ساده‌تر کنند، بنابراین یک کد vCard Plus QR روی جلد اضافه کردند تا به افراد امکان دسترسی فوری به رزرو قرار ملاقات با آنها از طریق ایمیل، تلفن یا پیام متنی را بدهد.

همچنین دارای یک دکمه قابل تنظیم است که به افراد امکان می دهد تمام اطلاعات تماس خود را بدون وارد کردن دستی تمام داده ها در دستگاه های تلفن همراه خود ذخیره کنند.

تحصیلات

فقط نگو، نشان بده! این چیزی است که یه آکادمی خلاق همیشه به دانش‌آموزان خود می‌گوید، و این دقیقاً همان چیزی است که آنها تصمیم گرفتند با کد QR ویدیو ما انجام دهند. آنها فراتر از فهرست کردن حقایق خسته کننده در مورد دوره ها رفتند و در عوض دانشجویان آینده نگر را به لیست پخش ویدیوهایی مرتبط کردند که نشان می داد دانش آموزانی که در کلاس ها آموخته اند، توصیه های آنها در مورد چگونگی آماده شدن برای حجم کاری دوره و حتی تکه هایی از سخنرانی ها. در مجموع، این اطمینان حاصل کرد که دانش آموزان برای برنامه ترم خود آمادگی بهتری دارند.

شهرها و فرهنگ ها

هر جامعه ای به یک باشگاه کتاب نیاز دارد . با کمک کد QR PDF، آنها پیش‌نمایش کامل کتاب را به شهروندان ارائه می‌کردند تا آنها دقیقاً بدانند که قبل از خرید و انجام یک سفر ادبی وارد چه مناظر ماورایی می‌شوند. و از آنجایی که کدهای QR با گزینه‌های طراحی سرگرم‌کننده ارائه می‌شوند، می‌توانند بدون اشغال فضا یا هدر دادن پول برای جوهر و کاغذ اضافی، موضوع را با روح کرم کتاب حفظ کنند.

مد و اینفلوئنسرها

کدهای QR فقط حلقه مفقوده بین آفلاین و آنلاین نیستند، بلکه فرصتی برای ایجاد کار مشترک درخشان به منظور ارائه تجربه بهتر مشتری از چاپ تا خرید هستند. Fashion Fox با اتصال خوانندگان به اینفلوئنسرها و بلاگرهای مد از طریق کد QR رسانه اجتماعی ما، از آن به خوبی استفاده کرد. این به خوانندگان این فرصت را داد تا آخرین روندهای مد را با الگوبرداری از تیپ های مختلف بدن، آیتم های فردی که به روش های مختلف ترکیب شده اند، مشاهده کنند و با جدیدترین سبک ها به روز بمانند. کسانی که می‌دانستند در دسترس و متنوع فقط یک کد QR فاصله دارند.

لوازم الکترونیکی مصرفی

فقط محتوای زیادی وجود دارد که می توانید در یک کاتالوگ قرار دهید. Siekens Electronics می‌خواست مردم به مجموعه وسیعی از وسایل برقی خانگی خود دسترسی کامل داشته باشند و در عین حال ترافیک بیشتری را به وب‌سایت خود تضمین کنند. این مشکلی با کد QR URL پویا نبود. با یک اسکن از دستگاه تلفن همراه خود، مصرف کنندگان بلافاصله به فروشگاه آنلاین Siekens منتقل شدند تا بیشتر جستجو کنند و احتمالاً سبدهای خود را با چیزهایی در خانه هایشان پر کنند.

نویسنده : تیم تولید محتوای الو کاتالوگ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *