در حالی که جنبه های زیادی برای بازاریابی آفلاین وجود دارد، همه آنها دارای موضوعات مشابهی هستند که حول محور دسترسی، مشارکت و داشتن یک مدافع مطمئن برای خود می چرخند.

در حالی که جنبه های زیادی برای بازاریابی آفلاین وجود دارد، همه آنها دارای موضوعات مشابهی هستند که حول محور دسترسی، مشارکت و داشتن یک مدافع مطمئن برای خود می چرخند.


بازاریابی آفلاین چیست؟

بازاریابی آفلاین هر نوع تبلیغ یا اقدام تبلیغاتی است که از رسانه های آفلاین سنتی استفاده می کند. این شامل کانال هایی مانند تلویزیون، رادیو، بیلبوردها، چاپ و رویدادهای حضوری است. اغلب، روش‌های بازاریابی آفلاین مدرن برای حمایت یا تکمیل تلاش‌های آنلاین ساخته می‌شوند. در حالی که جنبه های زیادی برای بازاریابی آفلاین وجود دارد، همه آنها دارای موضوعات مشابهی هستند که حول محور دسترسی، مشارکت و داشتن یک مدافع مطمئن برای خود می چرخند. تلاش برای بازاریابی اجتماعی و بازاریابی جستجو و همچنین این تاکتیک های مهم بازاریابی آفلاین به کسب و کار شما فشار لازم را برای صعود به اوج می دهد.

چرا بازاریابی آفلاین هنوز قابل اجرا است؟

بازاریابی آنلاین و دیجیتال جزء ضروری برای رقابتی ماندن است. اما در واقعیت، بهترین استراتژی‌های بازاریابی، کمپین‌های آفلاین و دیجیتال را به هم متصل و ترکیب می‌کنند. این کمپین‌های چند کاناله، قرار گرفتن در معرض برند بیشتری را ارائه می‌کنند، پیام‌های شما را بین هر نقطه تماسی که ارائه می‌دهید متصل می‌کنند، و به طور بالقوه می‌توانند بازده سرمایه بیشتری را به همراه داشته باشند. این به شما امکان می‌دهد از طرح‌های کمپین منفرد در چندین کانال استفاده کنید، به این معنی که فرصت‌های بیشتری برای استفاده از کپی، تصاویر و مطالب تبلیغاتی خواهید داشت.

بسیاری از ما معتقدیم که این روزها بازاریابی دیجیتال تنها راه رسیدن به نتیجه است. در حالی که این ممکن است برای یک بازار هدف خاص صادق باشد، برخی از بهترین ایده های بازاریابی به صورت آفلاین اتفاق می افتند. استراتژی های بازاریابی عالی آنهایی هستند که ایده های آنلاین و آفلاین را به طور یکپارچه در یک بسته کامل ترکیب می کنند. اگر تلاش زیادی برای تاکتیک های بازاریابی آفلاین خود انجام نداده اید، وقت آن رسیده است که با ایده های بازاریابی آفلاین زیر به کسب و کار خود رونق دهید.

ایده های بازاریابی آفلاین برای کسب و کار شما

بهترین استراتژی‌های بازاریابی ایده‌های آنلاین و آفلاین را با هم ترکیب می‌کنند تا برند و مخاطبان هدف شما را ارتقا دهند. اگر به دنبال ابتکارات بازاریابی سنتی نوآورانه و حتی آزموده شده و واقعی هستید، در اینجا 15 مورد از بهترین ایده های بازاریابی آفلاین برای شروع شما آورده شده است.

بازاریابی دیجیتال جزء ضروری هر استراتژی بازاریابی است. تبلیغات جستجو، محتوای آنلاین و پست‌های رسانه‌های اجتماعی همگی راه‌های ارزان و مؤثری برای افزایش تلاش‌های بازاریابی شما هستند. با این حال، اهمیت داشتن یک استراتژی دیجیتال اثربخشی شیوه‌های بازاریابی آفلاین سنتی را خنثی نمی‌کند.

1- کارت ویزیت

سرمایه گذاری روی کارت ویزیت های خوش ساخت یکی از موثرترین راه ها برای راه اندازی کسب و کار شماست. با انتخاب طرحی منحصر به فرد که ارزش ها و خلاقیت برند شما را منعکس می کند، برند خود را متمایز کنید. همیشه اطمینان حاصل کنید که هر کسی که در شرکت شما است، چیزهای خود را برای تقدیم دارد زیرا هرگز نمی دانید چه زمانی باید جزئیات کسب و کار شما را با مشتری احتمالی به اشتراک بگذارند. مانند تمام طرح‌های چاپی، آنچه را که می‌خواهید با هزینه‌های آن بسنجید. تعداد زیادی مولد کارت ویزیت ارزان و الگو وجود دارد .

اما اگر چیز خاصی در ذهن دارید، یا می خواهید فرصت انتخاب (و احساس) نوع خاصی از کاغذ کارت ویزیت را داشته باشید، ممکن است بخواهید به دنبال یک طراح و چاپخانه محلی باشید. به خاطر داشته باشید که کارت ویزیت شما توسعه برند شما است، بنابراین اگر ثابت قدم باشید مفید است. از لوگو، سبک فونت یا رنگ‌های متفاوتی نسبت به آنچه در وب‌سایت یا سایر مطالب بازاریابی (در داخل و خارج) خود استفاده می‌کنید، استفاده نکنید.

چگونه کارت ویزیت خود را متمایز کنید:

به جای رنگ سفید معمولی از مقوای رنگی استفاده کنید / جهت را از افقی به عمودی تغییر دهید

2- جزوه ها و بروشورها ایجاد کنید

راه دیگر برای رساندن پیام برند خود به بازار هدف، دادن مطالب چاپی بازاریابی است. چاپ بروشور ممکن است یک تاکتیک قدیمی به نظر برسد، اما این بدان معنا نیست که نتیجه نمی دهد، به خصوص اگر به یک نمایشگاه تجاری می روید یا سعی می کنید در منطقه محلی خود دیده شوید. مایل بیشتر بروید و فراتر از الگوی استاندارد نوآوری کنید. راه‌های خلاقانه زیادی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از بروشورها و جزوه‌ها توجه بازار هدف خود را به خود جلب کنید، بنابراین مطمئن شوید که راه‌های شما برای خواندن، نگه‌داری و ذخیره‌سازی کاربردی است. در اینجا راهنمای ساخت فلایرهای عالی با چند نمونه زیبا است.

نکاتی سریع برای ساختن بروشورها و جزوه هایی که ارزش نگهداری دارند:

اینفوگرافیک های آموزنده را چاپ کنید و آن ها را به بروشور تبدیل کنید / کوپن های تخفیف را در پایین آگهی های خود اضافه کنید / اطلاعات تماس خود را حتما درج کنید

3- یک کتاب منتشر کنید

کسب و کار شما احتمالاً مشتاق دانشی است که ارائه می دهد و احتمالاً در حال حاضر اطلاعات ارزشمندی را با مشتریان خود به اشتراک می گذارد. با این حال، می توانید با انتشار آن، تخصص کسب و کار خود را با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارید. سعی کنید وبلاگ و اطلاعات مفید خود را به یک جزوه یا کتاب مختصر تبدیل کنید. حتی می توانید آن را به عنوان یک کتاب الکترونیکی تبلیغ کنید. این نوع بازاریابی آفلاین به دیگران این امکان را می دهد که به سودمندی کسب و کار شما پی ببرند و احتمالاً توجه آنها را به شما جلب می کند.

نکات سریع برای انتشار کتابی که طنین انداز باشد:

روی یک موضوع مهم برای مخاطبان خود تمرکز کنید / یک صفحه تبلیغ محصول را در جایی از کتاب قرار دهید / از قطعات کتاب خود در سایر پلتفرم های بازاریابی استفاده کنید

4- برندسازی مجدد

یک تغییر کوچک می تواند راه درازی داشته باشد! حتی چیزی به سادگی تغییر ظاهر کسب و کار شما را تازه، چشمگیر و مرتبط نگه می دارد. تکمیل مداوم برند شما باعث می شود صدای شرکت قوی تری داشته باشید و در نهایت به اعتبار کسب و کار شما صحبت کنید. بسته بندی شیک تری را برای محصولات خود در نظر بگیرید. رنگ‌های جدید برند، آرم‌ها و صدای قوی را در خود جای دهید. خود را به گونه ای علامت گذاری کنید که بهترین کار شما را به جلو بگذارد و مشتری را درگیر کند. به آنچه برای شرکت شما کارآمد بوده است نگاه کنید و جنبه هایی را که می تواند برای یک برند همه جانبه چشمگیرتر طراحی شود، دوباره تصور کنید.

نکات سریع برای برندسازی مجدد موثر:

روی توسعه برندسازی تمرکز کنید که ماموریت شرکت شما را به نمایش بگذارد / از گروه های متمرکز و نظرسنجی ها برای آزمایش مفاهیم قبل از تغییر نام تجاری کامل استفاده کنید

هنگام راه اندازی محصولات یا خدمات جدید، برندسازی اضافی را در نظر بگیرید

5- ارائه کوپن

هیچ راهی بهتر از فروش وفاداری به برند و رساندن پیام خود به آن وجود ندارد. با ارائه کوپن‌ها، برنامه‌های وفاداری، تخفیف‌های ویژه و موارد دیگر، باعث می‌شوید که مشتریان احساس امتیاز کنند و در عین حال مشتریان و فروش را افزایش دهید. انگیزه ها را تبلیغ کنید و حتی توجه مشتریان بالقوه ای را که قبلاً هرگز نام شما را نشنیده اند جلب کنید. حتی می‌توانید دوره‌های آزمایشی رایگان ارائه دهید تا به مشتریان خود ثابت کنید که محصول یا خدمات شما چقدر عالی است تا آنها را متقاعد کنید که بیشتر با شما تجارت کنند.

نکات سریع برای دادن تخفیف های عالی:

یک جمعیت شناسی خاص (آدم های سال اول، مادران، تازه ازدواج کرده ها) را انتخاب کنید و هفته فروش خود را به آنها بدهید

برای ارائه تخفیف هایی که با هم کار می کنند، با فروشگاه های دیگر در منطقه خود شریک شوید. به عنوان مثال، برخی از سینماهای کوچکتر در صورت نشان دادن خرده بلیط، برای شام در یک رستوران محلی تخفیف ارائه می کنند.

6- کارت های فصلی و هدایا ارسال کنید

عاشق تعطیلات هستید؟ کارت‌ها و هدایای کوچک را برای مشتریان ارسال کنید و از موقعیت‌ها و نقاط عطف ویژه برای نشان دادن حضور خود استفاده کنید. و لازم نیست پول زیادی را برای جشن گرفتن با مشتریان خود خرج کنید. یک تبریک شخصی یا نشانه کوچک که به خوبی طراحی شده باشد، به خوبی فکر شده باشد، می تواند به مشتریان نشان دهد که شما به آن اهمیت می دهید و آنها برای برند شما معنی دارند.

نکات سریع برای به یاد ماندنی کردن تعطیلات برای مشتریان:

برای هر تعطیلات مناسب در تقویم خود تخفیف های منحصر به فردی ارائه دهید. با علائم موجود در فروشگاه و حتی یادآوری هایی که روی رسید آنها وجود دارد، به خاطر سپردن آنها برای مشتریان آسان شود

در سالگرد فروشگاه خود کارت های “سالگرد مبارک” را با تخفیف ویژه برای مشتریان خود ارسال کنید

چند ماه قبل از تعطیلات، یک کتاب کوپن هدیه دهید که مشتریان شما می توانند برای خرید تعطیلات خود از فروشگاه شما استفاده کنند.

7- ترفیع متقابل

کار با مارک‌های دیگری را که با آن‌ها مرتبط هستید و ارزش‌ها و مدل کسب‌وکار مشابهی دارند، در نظر بگیرید. شما می توانید برای توسعه مشترک محصولات یا حامیان مالی رویدادها، و همچنین توسعه انحصاری بایکدیگر همکاری کنید . با اینجا نرم‌افزارها می توانید به تکمیل محصول خود و تعامل بهتر با مشتریان کمک کنید و به آن‌ها کمک کنید در برنامه‌ریزی و مدیریت کسب‌وکارشان با دقت بیشتری با امور مالی خود کار کنند.

نکات سریع برای ایجاد مشارکت موثر برای تبلیغات متقابل:

شرکای بالقوه ای را که ارزش های شرکت شما را به اشتراک می گذارند، شناسایی کنید

روی برندسازی یا تبلیغات متقابل محصول تمرکز کنید که با مشتریان شما طنین انداز می شود

شکاف های محصول یا خدماتی را که می توان از طریق یک مشارکت تبلیغاتی پر کرد، شناسایی کنید

8- مشارکت جامعه

یک راه عالی برای نشان دادن نام خود (و به طور کلی یک کسب و کار مسئولیت پذیر) این است که در جامعه مشارکت کنید. اکنون ممکن است اولین فکر ما حمایت مالی از یک سازمان غیرانتفاعی باشد، اما شما همچنین می توانید کار داوطلبانه را در بین شرکت خود تبلیغ کنید. ما در اشکال مختلف خدمات اجتماعی مشارکت می‌کنیم و کارکنان خود را تشویق می‌کنیم تا در هر مرحله از این فرآیند مشارکت داشته باشند.

راه‌هایی برای مشارکت و کمک به حمایت از جامعه خود از طریق کمک‌های مالی، کار داوطلبانه، و پیوستن به سازمان‌هایی که از مردم و مشاغل محلی نیز حمایت می‌کنند، بیابید. درگیر شدن در جامعه به گسترش دانش کسب و کار شما و همچنین (و مهمتر از همه) کمک به شما و کارمندانتان برای انجام کارهای خوب برای جامعه شما کمک می کند.

نکات سریع برای مشارکت موثر جامعه:

کارمندان خود را در تصمیم گیری در مورد اینکه از کدام سازمان ها یا ابتکارات حمایت می کنید مشارکت دهید

با برگزاری رویدادها و توسعه پروژه های خدماتی از حمایت مالی و کمک مالی فراتر بروید

سازمان ها و خدماتی را که ارائه می دهید به دقت در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که با ارزش های شرکت شما مطابقت دارد

9- رویدادهای خود را ایجاد کنید

هنگام ورود به جامعه، تبلیغات متقابل با شرکت های مختلف، یا حتی راه اندازی یک کتاب جدید، ایجاد رویدادهای خود در جامعه (یا به صورت مجازی) می تواند راهی عالی برای بازاریابی کسب و کار شما باشد. یکی از مزایای اصلی برنامه ریزی رویدادها این است که می تواند به عنوان یک ابتکار عمل و شبکه عمل کند. شما می توانید هم با مشتریان و هم با شرکای بالقوه درگیر شوید و در عین حال از جامعه خود با میزبانی رویدادهای محلی حمایت کنید.

در واقع، این تا حدودی نقطه اوج بسیاری از دیگر تلاش‌های بازاریابی سنتی شماست. می‌توانید کارت‌های ویزیت جدید خود را تحویل دهید، از تبلیغات ویژه رویدادها استفاده کنید، و حتی جزوه‌های جدید یا انتشارات کتاب را منحصر به آن رویداد بسازید. راه‌های جدیدی را برای ایجاد تجربیات منحصر به فرد و ارزشمند کاوش کنید و حتی از پخش زنده استفاده کنید تا رویداد حضوری خود را نیز به یک ابتکار دیجیتال ارزشمند تبدیل کنید.

نکات سریع برای ایجاد یک رویداد با ارزش:

تبلیغات، محصولات و انتشارات منحصر به فرد رویداد ایجاد کنید

بازاریابی سنتی و دیجیتال را با هم ترکیب کنید تا از هر رویداد بیشتر بهره ببرید

با مکان های کوچکتر شروع کنید، ببینید چه چیزی موثر است و از آنجا رشد کنید

10- اعلامیه های مطبوعاتی را ارسال کنید

واقعاً نیازی به تشکیل یک تیم روابط عمومی داخلی برای شرکت شما نیست. شما فقط باید با رسانه های مربوطه ارتباط برقرار کنید تا از خبرنگاران محلی در منطقه خود پوشش مطلوبی دریافت کنید. برای شناختن آنها از راه خود تلاش کنید و به آنها نشان دهید که برند شما در مورد چیست. داستان برند خود را آماده کنید و مطمئن شوید که ارزش خبری دارد. انصافاً، روزهایی که نسخه‌های چاپی بیانیه‌های مطبوعاتی را برای سازمان‌های خبری منتشر می‌کردید، گذشته است. بنابراین این استراتژی آفلاین است زیرا روابط عمومی خوب و واقعی، مانند بازاریابی خوب، در مورد ایجاد روابط با خبرنگاران و دیگران است که می توانند به انتشار اخبار (امیدوارم خوب) در مورد شرکت شما کمک کنند.

نکات سریع برای به دست آوردن قدرت روابط عمومی اضافی:

مطبوعات را برای ملاقات رسمی و خوش آمدگویی/ یا تور از راه دور دعوت کنید

از مقامات دولتی به دفتر خود یا یک جلسه از راه دور دعوت کنید تا در مورد یک موضوع مهم که به تجارت شما مربوط می شود نظر دهند.

11- راه موفقیت خود را شبکه کنید

حتی با یک کسب و کار کوچک، می توانید راه موفقیت خود را شبکه کنید. فرصت های بی شماری برای ایجاد یک شبکه تجاری حتی در یک شهر کوچک وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که در تمام فعالیت های تجاری مرتبط در منطقه خود شرکت می کنید. به دنبال اتاق بازرگانی منطقه خود، یک باشگاه Toastmaster، Rotary یا سایر انجمن های حرفه ای باشید. و البته اکنون اکثر این جلسات یا رویدادها از راه دور برگزار خواهند شد. بنابراین حتی اگر از طرفداران شبکه نیستید، می‌توانید با سایر صاحبان مشاغل و متخصصان صنعت از راحتی در خانه خود آشنا شوید.

نکات سریع برای ایجاد یک شبکه تجاری قوی:

اگر منطقه شما هنوز گروه تجاری ندارد، تعدادی از صاحبان مشاغل علاقه مند را جمع آوری کنید و برای راه اندازی یک شبکه کوچک با هم ملاقات کنید.

فراموش نکنید که کارت ویزیت خود را همه جا بیاورید!

سخنرانی آسانسور خود را در مورد تجارت خود تمرین کنید تا هرگز غافلگیر نشوید

12- در نمایشگاه های تجاری شرکت کنید

حضور و شرکت در نمایشگاه‌های تجاری راه دیگری برای کسب و کار شماست. چه در حال نمایش یا فروش باشید، می‌توانید تنها در چند روز کوتاه سرنخ‌های باکیفیت ایجاد کنید.اطمینان حاصل کنید که مطالب تبلیغاتی شما به خوبی با اهداف شما مطابقت دارد تا زمان یا منابع ارزشمند را هدر ندهید. باز هم، فعلاً اینها احتمالاً رویدادهای مجازی خواهند بود، بنابراین حتماً برای نمایش محصولات یا تجارت خود آماده شوید.

نکات سریع برای استفاده حداکثری از نمایشگاه های تجاری:

حقه ای داشته باشید تا بازار هدف شما به غرفه شما سرازیر شود / به ازای هر سرنخ که جمع آوری می کنید، نمونه محصول یا کد تخفیف رایگان بدهید

یک سخنران باشید یا در کنفرانس کارگاهی ارائه دهید /  با همه کسانی که اطلاعات تماس خود را در عرض یک هفته از کنفرانس به شما می دهند، پیگیری کنید

13- کارگاه های رایگان ارائه دهید

به عنوان یک متخصص در زمینه انتخابی خود، فرصت های متعددی وجود دارد که می توانید به مردم کمک کنید و در عین حال برای کسب و کار خود وقت پخش داشته باشید. سعی کنید مهمان یک برنامه رادیویی محلی یا برنامه تلویزیونی صبحگاهی شوید و توصیه هایی به مصرف کنندگان ارائه دهید که مربوط به برند و صنعت شما است. ببینید آیا می توانید یک ستون معمولی در روزنامه یا سایر نشریات مرتبط دریافت کنید. واقعی باشید و اطلاعات ارزشمندی ارائه دهید. اگر از پلتفرم خود برای ارائه یک فروش سخت استفاده کنید، فرصتی را برای ایجاد روابط و ارتباطات واقعی با همتایان و مشتریان بالقوه از دست خواهید داد.

نکات سریع برای متخصص شدن:

یک روز “مشاوره رایگان” در کسب و کار خود برگزار کنید. آن را ارزشمند و قابل اجرا کند / بخشی برای نکات مفید در مورد آگهی های خود داشته باشید

به دنبال فرصت هایی برای به اشتراک گذاشتن مهارت ها و بینش خود در جامعه گسترده تر باشید

14- برند خود را به نمایش بگذارید

اگر می خواهید در جامعه خود بیشتر دیده شوید، چند راه وجود دارد که به مردم کمک می کند تا برند شما را بشناسند. تیم خود را (حتی اگر فقط شما هستید) با لباس های باکیفیت که دارای برند شما هستند بپوشانید. این یک تبلیغ خوب و یک سرمایه گذاری خوب در تیم شما است. همچنین، به حمایت مالی یا داوطلب شدن برای یک هدف در منطقه خود فکر کنید. بیشتر فرصت‌های حمایت مالی با برخی فرصت‌های تبلیغاتی (آگاهی از برند) همراه است.

نکات سریع برای بیشتر دیده شدن کسب و کار شما:

وقتی به فرصت‌های داوطلبانه یا حمایت مالی فکر می‌کنید، به دنبال دلایلی باشید که مطابق با مأموریت شما هستند.

به پوشیدن لوگوی خود به عنوان یک سرمایه گذاری فکر کنید که کیفیت برند شما را روشن می کند

15- زمین آسانسور خود را اصلاح کنید

یکی از راه‌های اصلی برای کمک به بازاریابی آفلاین کسب‌وکارتان، اصلاح طرح آسانسور است. چه در یک رویداد حمایت شده باشید، چه خدمات اجتماعی انجام دهید یا با شرکای بالقوه تماس بگیرید، بسیار مهم است که بتوانید ایده های کسب و کار خود را نمایندگی کنید و هم ساده و هم قانع کننده باشید.

در حالت ایده آل، شما از قبل شروع به توسعه طرح خود در هنگام نوشتن طرح کسب و کار خود کرده اید، اما مهم است که به بازبینی و اصلاح آن ادامه دهید. داشتن یک زمین آسانسور جامد می تواند به معنای تفاوت بین جذب مشتریان، سرمایه گذاران و شرکت های وابسته یا ترک کردن آنها باشد. و دانستن نکات و نکات مربوط به کسب و کار خود برای صحبت با اطمینان در مورد آن، به نفع هر یک از دیگر تلاش های بازاریابی آفلاین شما خواهد بود.

11 نکته بازاریابی آفلاین موثر برای فروشگاه آنلاین

در عصر خرید آنلاین، شما فکر می کنید که بازاریابی آفلاین مرده و دفن شده است. با این حال، از اینکه چقدر ترافیک بیشتری می توانید از طریق تکنیک های بازاریابی آفلاین زیر دریافت کنید، شگفت زده خواهید شد.

  • تبلیغات رایگان

روابط فعال رسانه ای و تبلیغات مداوم به ایجاد آگاهی و اعتبار برند کمک می کند. ابزارهایی که برای روابط عالی با رسانه ها نیاز دارید، یک بیانیه مطبوعاتی و یک کیت مطبوعاتی است. بیانیه مطبوعاتی باید حاوی اطلاعات خبری در مورد فروشگاه آنلاین شما باشد تا یک خبرنگار بتواند مطلبی را تهیه کند. از طرف دیگر کیت مطبوعاتی باید دارای منابعی مانند عکس محصولات در فروشگاه آنلاین شما و اطلاعات مفید در مورد محصولات باشد.

  • انتشارات محلی را هدف قرار دهید

نشریات محلی راهی عالی برای جذب مشتریان جدید هستند. نشریات محلی را که با محصولاتی که ارائه می‌دهید مطابقت دارند، شناسایی کنید. سپس دریابید که آیا آنها به دنبال نویسندگان مهمان، مکان های تبلیغاتی یا لیست های تجاری هستند یا خیر. نشریه را با شناسایی زاویه جالبی که برای خوانندگان آنها مورد توجه قرار می دهد، معرفی کنید.

  • هدایای رسانه ای

اکثر ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی همیشه به دنبال هدایای رایگانی هستند که بتوانند به شنوندگان و بینندگان خود بدهند. می‌توانید در ازای تبلیغات، چند محصول رایگان از فروشگاه خود اهدا کنید.

  • تاییدیه ها

داشتن چهره و نام مناسب برای تبلیغ برند شما می تواند معجزه کند. با تأثیرگذاران منطقه مانند یک سلبریتی محلی یا یک فرد برجسته تماس بگیرید تا محصولات خود را امتحان کنید. اگر آن را دوست داشتند، از آنها بخواهید که این خبر را منتشر کنند یا آن را تأیید رسمی کنند.

  • تبلیغات متقابل

تبلیغات متقابل یک راه عالی برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض مخاطبان داخلی یک برند دیگر است. شرکت‌هایی را پیدا کنید که مخاطبان هدف مشابهی با آنها به اشتراک بگذارید، سپس راه‌هایی را برای تبلیغ یکدیگر از طریق تبلیغات مشترک بررسی کنید. بنابراین می توانید غرفه های نمایشگاه های تجاری، لیست های پستی استخر یا حتی رویدادهای مشترک را به اشتراک بگذارید.

  • ایمیل مستقیم

پست مستقیم هنوز یک راه موثر برای دستیابی به مخاطبان هدف شما و ارتباط با آنها در سطح شخصی است. در سال 2016، انجمن داده و بازاریابی متوجه شد که نرخ پاسخ‌دهی احتمالی پست مستقیم نسبت به سال 2015 ، 190 درصد افزایش یافته است. این داده‌ها نشان می‌دهد که پست مستقیم می‌تواند یک تغییر بازی برای بازاریابی فروشگاه آنلاین شما باشد.

  • موفقیت را جشن بگیرید

اگر کسب و کار شما به نقطه عطف مهمی دست یافت یا جایزه ای گرفت، این برد را جشن بگیرید. از مشتریان، تأثیرگذاران منطقه و مشتریان احتمالی خود دعوت کنید تا جشن بگیرند. این امکان تعامل بین مشتریان و مشتریان بالقوه شما را فراهم می کند. مشتریان خوشحال می توانند سفیران برند شما باشند و بازاریابی ظریفی را برای مشتریان بالقوه ارائه دهند.

  • کارت بازرگانی

کارت ویزیت خود را دوباره طراحی کنید تا بر فروشگاه آنلاین خود تأکید کنید. وبسایت و دستگیره های رسانه های اجتماعی را برای فروشگاه خود لحاظ کنید. همچنین می‌توانید یک کد تخفیف در پشت کارت اضافه کنید تا مشتریان بتوانند در هر نقطه از فروشگاه آنلاین شما، محصولات را خریداری کنند. کارت ویزیت خود را به راحتی در دسترس قرار دهید.

  • کارگاه های آموزشی

کارگاه هایی ترتیب دهید که بتوانید به مخاطبان هدف خود چیزهای جدید و کاربردی بیاموزید. با حمایت یک به یک از آنها، کارگاه خود را تعاملی و جذاب تر کنید. با ایجاد یک پیشنهاد ویژه که فقط برای شرکت کنندگان در کارگاه قابل دسترسی است، “ترس از دست دادن” را تشویق کنید.

  • حامی یک رویداد

حمایت از رویدادهای اجتماعی را در نظر بگیرید که برای مخاطبان هدف شما جذاب هستند و از ماموریت شما حمایت می کنند. هنگامی که از یک رویداد حمایت مالی می کنید، نه تنها آگاهی برند را افزایش می دهید، بلکه اقتدار ایجاد می کنید. برخی از مزایایی که می توانید از حمایت مالی رویدادهای اجتماعی انتظار داشته باشید شامل تصویر مثبت برند در جامعه و تبلیغ شگفت انگیز نام از طریق کالاهای مارک دار است. سپس پوشش رسانه ای و ایجاد مشارکت های جدید بین برندها نیز وجود دارد.

  • مواد تبلیغاتی

اقلام تبلیغاتی به افزایش دسترسی شما به مشتریان بالقوه و ایجاد وفاداری مشتری کمک می کند. خودکارها، بادکنک‌ها، کیسه‌های خرید یا هر هدایای دیگری که شامل آدرس سایت باشد را به فروشگاه آنلاین خود سفارشی کنید. بروشورها و جزوات را به روشی خلاقانه طراحی کنید تا آن را خاص جلوه دهید. این باعث می شود که مشتری آن را حفظ کند. به عنوان مثال، شما می توانید یک راه خلاقانه برای ساخت بروشور پیدا کنید که می تواند به عنوان نشانک استفاده شود. انداختن چند برچسب نیز می تواند به شما در تبلیغات کمک کند.

شما باید استراتژی های بازاریابی آفلاین و آنلاین را برای افزایش فروش در فروشگاه آنلاین خود ادغام کنید. نکات بازاریابی آفلاین فوق را به عنوان راهی برای شکستن نویز دیجیتال و به دست آوردن قلب و ذهن مشتریان بالقوه خود در نظر بگیرید.

نویسنده : تیم تولید محتوای الو کاتالوگ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *