نکات کلیدی در تبلیغات موشن گرافیک

نکات کلیدی در تبلیغات موشن گرافیک


نکات کلیدی تبلیغات موشن

موشن گرافیک در تبلیغات برای ایجاد تأثیر بصری، تقویت شناخت برند، برجسته کردن ویژگی‌ها و مزایای محصول، انتقال ایده‌های پیچیده و افزایش تعامل بیننده است.نقش‌های حیاتی موشن گرافیک در تبلیغات، از ایجاد تأثیر بصری تا افزایش تعامل بیننده را بررسی کنید. نحوه نمایش موشن گرافیک در کانال های مختلف را بیاموزید و نکات کاربردی طراحی و تولید را برای ایجاد تبلیغات طراحی حرکت موثر بیاموزید.

آنها را می توان در طیف وسیعی از کانال ها از جمله تبلیغات رسانه های اجتماعی، تبلیغات نمایشی، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات ویدیویی آنلاین، ویدیوهای توضیح دهنده، علامت های دیجیتال و کمپین های بازاریابی ایمیلی نمایش داد. نکات مهم در ایجاد تبلیغات طراحی حرکت شامل درک فرمت فایل تحویل، ایجاد یک مفهوم قوی، تاکید بر شناخت برند و ایجاد یک داستان جذاب و متقاعد کننده است.

سایر نکات طراحی عبارتند از: حفظ ساختار شفاف از طریق سیستم شبکه، اطمینان از مختصر و قابل اسکن بودن متن، استفاده از حرکت در تایپوگرافی و عناصر طراحی برای جلب توجه، و در نظر گرفتن خدمات طراحی تبلیغات خودکار برای کمپین های مقیاس بندی.

با موشن گرافیک نام تجاری خود را زنده کنید! از قدرت موشن گرافیک برای جلب توجه مخاطب، انتقال پیام خود و افزایش فروش خود استفاده کنید.در تبلیغات، موشن گرافیک نقش مهمی در جلب توجه مخاطب، برقراری ارتباط پیام برند، تبلیغ محصولات و خدمات، افزایش تعامل، افزایش ترافیک وب سایت و تولید سرنخ فروش دارد.

برای درک بیشتر نقش موشن گرافیک در تبلیغات، به موارد زیر می پردازیم:

  • نقش های خاصی که موشن گرافیک در تبلیغات بازی می کند
  • نحوه نمایش تبلیغات موشن گرافیک
  • نکات طراحی و تولید برای ایجاد تبلیغات طراحی حرکتی
  • نمونه های تبلیغاتی موشن گرافیک
  • نقش های خاصی که موشن گرافیک در تبلیغات بازی می کند

نقش موشن گرافیک در تبلیغات

تبلیغ با موشن گرافیک
تبلیغ با موشن گرافیک

ایجاد تاثیر بصری

 از موشن گرافیک می توان برای ایجاد تبلیغات بصری چشمگیر و به یاد ماندنی که از رقبا متمایز است استفاده کرد. تبلیغات موثر باعث تعامل کاربر می شود و از شناسایی و یادآوری برند پشتیبانی می کند که هر دو معیار اصلی در تجزیه و تحلیل اثربخشی کمپین های برند هستند. مشتریان متعهد از طریق لایک، فالو، ریتوییت، پیش نمایش، کلیک بر روی دکمه های CTA، پر کردن فرم ها، گذاشتن نظرات و مهمتر از همه، اشتراک گذاری اجتماعی با برندها تعامل دارند. شناسایی نام تجاری و یادآوری نام تجاری زمانی که مصرف کننده در مورد یک دسته محصول فکر می کند، تداعی اصلی یک نام تجاری را ایجاد می کند و در نتیجه از رقبای خود متمایز می شود.

شناسایی برند

با ترکیب عناصر برندسازی ثابت مانند طرح‌های رنگی، لوگوها و سایر دارایی‌های برند، تصاویر و تایپوگرافی، موشن گرافیک می‌تواند به تقویت شناخت برند و افزایش آگاهی از برند کمک کند.

برجسته کردن ویژگی ها و مزایا

گرافیک های متحرک می توانند ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد یک محصول یا خدمات را به شیوه ای جذاب و به یاد ماندنی از نظر بصری به نمایش بگذارند.

انتقال ایده های پیچیده

با استفاده از انیمیشن و جلوه های بصری، موشن گرافیک می تواند ایده های پیچیده را ساده کرده و درک آنها را برای مخاطب آسان تر کند.

افزایش تعامل

از آنجایی که موشن گرافیک ها از نظر بصری جالب و پویا هستند، می توانند به افزایش تعامل بیننده با تبلیغ کمک کنند، توجه او را حفظ کنند و او را برای انجام یک عمل دلخواه ترغیب کنند (مانند کلیک کردن بر روی دکمه تماس برای اقدام (CTA)).

نحوه نمایش تبلیغات موشن گرافیک

تبلیغات موشن گرافیک در انواع کانال ها و قالب های رسانه بازاریابی منتشر می شود، از جمله:


تبلیغات رسانه های اجتماعی

گرافیک های متحرک به ویژه در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک محبوب هستند. از آنها می توان برای ایجاد تبلیغات کوتاه و جلب توجه استفاده کرد که به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی قابل اشتراک گذاری باشند و در نتیجه بینندگان را افزایش دهند. رشد تبلیغات رسانه های اجتماعی چیزی کمتر از شهابی نبوده است. تنها در چند سال کوتاه، رسانه‌های اجتماعی به پلتفرمی برای کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای تبدیل شده‌اند تا به مخاطبان هدف خود دست یابند. 3 عامل برجسته در رشد تبلیغات رسانه های اجتماعی وجود دارد: (1) تعداد کاربران رسانه های اجتماعی در سال های اخیر افزایش یافته است، (2) پلتفرم های رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای در قابلیت های هدف گیری خود پیچیده شده اند و می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند. مخاطبان هدف آنها با دقت لیزری، و (3) تبلیغات رسانه های اجتماعی در مقایسه با روش های تبلیغات سنتی، مانند تلویزیون و چاپ، نسبتاً مقرون به صرفه است.

تبلیغات نمایشی

معمولاً در وبسایت میزبان یا کانال رسانه های اجتماعی نمایش داده می شوند، ویدیوها یا GIF ها در وب سایت ها یا برنامه ها به کاربران ارائه می شوند. معمولاً آنها در قالب‌های مختلف (مربع، منظره یا آسمان‌خراش)، در موقعیت‌های برجسته طرح‌بندی صفحه ظاهر می‌شوند و معمولاً شامل یک دکمه فراخوان برای اقدام (CTA) برای ترغیب کاربران به کلیک کردن برای اطلاعات بیشتر می‌شوند.

تبلیغات تلویزیونی

می توان از آنها برای ایجاد یک تجربه تبلیغاتی جذاب تر و جذاب تر استفاده کرد. تولید موشن گرافیک معمولاً مقرون به صرفه‌تر و زمان‌برتر از فیلمبرداری است.

موشن گرافیک
موشن گرافیک

تبلیغات ویدیویی آنلاین

از موشن گرافیک نیز معمولاً در تبلیغات ویدیویی آنلاین استفاده می شود. از آنها می توان برای ایجاد تبلیغات جذاب پیش از پخش که قبل از یک ویدیو یا به عنوان بخشی از یک تبلیغ ویدیویی طولانی تر پخش می شود استفاده کرد.

ویدیوهای توضیح دهنده

موشن گرافیک روشی عالی برای توضیح مفاهیم یا فرآیندهای پیچیده است. می توان از آنها برای آموزش بینندگان در مورد یک محصول یا خدمات استفاده کرد یا به سادگی اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار داد.

تابلوهای دیجیتال

معمولاً در محیط های خرده فروشی، فرودگاه ها و مکان های حمل و نقل و سایر فضاهای عمومی ظاهر می شوند.

بازاریابی ایمیلی

 از موشن گرافیک می توان در کمپین های بازاریابی ایمیلی برای ایجاد ایمیل های جذاب و تعاملی استفاده کرد. از آنها می توان برای نمایش ویژگی های محصول، برجسته کردن تبلیغات یا ارائه نکات و اطلاعات مفید استفاده کرد.

 

 

نویسنده : تیم تولید محتوای الو کاتالوگ

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *