اطلاعات محصول مکان های مفیدی برای تبلیغ برند یک شرکت هستند. استفاده از رنگ‌های متمایز، تصاویر، کاریکاتورها، کارتون‌ها، لوگو، خانواده فونت‌ها و دعوت به اقدام می‌تواند برند شما را از بقیه متمایز کند

اطلاعات محصول مکان های مفیدی برای تبلیغ برند یک شرکت هستند. استفاده از رنگ‌های متمایز، تصاویر، کاریکاتورها، کارتون‌ها، لوگو، خانواده فونت‌ها و دعوت به اقدام می‌تواند برند شما را از بقیه متمایز کند


ویژگی های کاتالوگ مولتی مدیا چیست؟

کاهش هزینه های / فاصله را کوتاه کنید / بلافاصله نهایی شود .

کاتالوگ چند رسانه ای چیست؟

کاتالوگ چندرسانه‌ای همچنین حاوی شناسه‌ای از فایل‌ها یا پشتیبانی‌کننده‌هایی است که ویدیو و صدا را ذخیره می‌کنند، همچنین کد زمانی اولیه و مدت زمان هر عکس. بنابراین، هنگام دسترسی به کاتالوگ، می توان بخشی از یک برنامه را بر اساس مستندات انتخاب کرد.

تعریف مولتی مدیا

چند رسانه ای ( Multimedia ) شکلی از ارتباط است که از ترکیبی از فرم های مختلف محتوا مانند متن، صدا، تصاویر، انیمیشن ها یا ویدئوها در یک ارائه تعاملی استفاده می کند، برخلاف رسانه های جمعی سنتی، مانند مواد چاپی یا ضبط های صوتی، که ویژگی های کمی دارند. عدم تعامل بین کاربران نمونه های محبوب چند رسانه ای شامل پادکست های ویدیویی، نمایش اسلایدهای صوتی و فیلم های متحرک است. چند رسانه ای همچنین شامل اصول و کاربرد ارتباطات تعاملی موثر مانند بلوک های سازنده نرم افزار، سخت افزار و سایر فناوری ها است. پنج بلوک اصلی سازنده چند رسانه ای متن، تصویر، صدا، ویدئو و انیمیشن هستند.

چند رسانه ای را می توان برای پخش در رایانه، لپ تاپ، گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های الکترونیکی ضبط کرد. در سال های اولیه چند رسانه ای، اصطلاح “رسانه غنی” مترادف با چند رسانه ای تعاملی بود. با گذشت زمان، برنامه های افزودنی هایپر مدیا چند رسانه ای را به شبکه جهانی وب آوردند و سرویس های استریم رایج تر شدند.

مزایای چند رسانه ای در تجارت چیست؟

چند رسانه ای راه عالی برای انرژی بخشیدن به یک ترکیب محتوای سنگین است. ویدئوها و اینفوگرافیک های کسب و کار شما را قادر می سازد پیام خود را به یادگیرندگان بصری منتقل کنید، برند خود را زنده کنید، سایت خود را پویاتر کنید، اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید و ترافیک خود را افزایش دهید.

 

نویسنده : تیم تولید محتوای الو کاتالوگ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *