به عنوان یک لینک کارآمد از مواد آفلاین به منابع آنلاین، کدهای QR به شما کمک می‌کنند تجربیات منحصر به فردی ایجاد کنید

تاثیر استفاده از  کیو آر کد 

کد پاسخ سریع (QR) نوعی بارکد است که می تواند به راحتی توسط یک دستگاه دیجیتال خوانده شود و اطلاعات را به صورت مجموعه ای از پیکسل ها در یک شبکه مربع شکل ذخیره می کند.کدهای QR اغلب برای ردیابی اطلاعات مربوط به محصولات در زنجیره تامین استفاده می شوند و اغلب در کمپین های بازاریابی و تبلیغات استفاده می شوند . 

مزیت استفاده از کد QR 

کدهای QR می توانند اطلاعات بیشتری در مدت زمان کوتاه برای محصول یا خدمات به شما ارائه دهند و اطلاعات به سرعت به دستگاه کاربر می رود. اساساً کدهای QR تعامل و تعامل را از طریق تلفن همراه ترویج می کنند. این نوع استراتژی بازاریابی، کسب و کارها را قادر می سازد تا اطلاعات را به کاربر منتقل کنند.

هدف استفاده از کد QR 

آنها عمدتاً برای تقویت بازاریابی یک برند، ارتباط با مصرف کنندگان و ارائه اطلاعات اضافی استفاده می شوند. از آنجایی که می‌توان آن‌ها را با استفاده از برنامه‌های گوشی هوشمند به راحتی اسکن کرد، راهی سریع برای مشتریان فراهم می‌کند تا درباره یک محصول یا یک تجارت بیشتر بدانند.

نحوه استفاده از کدهای QR در رویدادها 

کد QR رویداد راه حلی است که بازاریابی و برنامه ریزی رویداد را ساده می کند. کاربران می توانند به سادگی کد QR را اسکن کنند تا تمام جزئیات رویداد مانند زمان و مکان را مشاهده کنند و سپس برای خرید بلیط به سرویس خرید بلیط دلخواه خود پیوند دهند.

بهترین شیوه کدهای QR در کاتالوگ ها

اکنون می توانید کدهای QR را به گونه ای طراحی کنید که تصویر برند خود را با انواع ابزارهای خلاقانه تطبیق دهد. در اینجا پنج بهترین روش برای ایجاد کدهای QR وجود دارد. برای نکات و ترفندهای طراحی حتی بیشتر، از وبلاگ ما و راهنمای طراحی عمیق ما دیدن کنید .

   1- دستورالعمل ها را اضافه کنید

یکی از اشتباهات بزرگی که کاربران QR Code در گذشته مرتکب شده‌اند، چاپ آن‌ها بدون توضیح کتبی کوتاه درباره آنچه که مصرف‌کننده از اسکن آن به دست می‌آورد یا یاد می‌گیرد، است. اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود را تشویق کنید تا کد شما را اسکن کنند، در غیر این صورت تمام تلاش های بازاریابی شما بیهوده خواهد بود.

 2- آن را قاب کنید

با قاب های قابل تنظیم ما، می توانید کد QR خود را مکمل طراحی خلاقانه خود کنید. هنگام تولید کد خود، طیف گسترده ای از فریم های آماده با پیام های مختلف Call to Action (CTA) و گزینه های رنگی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید به شما پیشنهاد می شود. اگر می‌خواهید جزئیات شخصی‌سازی شده را اضافه کنید، می‌توانید با انتخاب شکلی متفاوت، نمادی متفاوت و حتی اضافه کردن متن خود، موارد بیشتری را سفارشی کنید. راهنمای ما برای قاب‌های کد QR را در اینجا بررسی کنید.

3- یک لوگو در داخل کد QR خود اضافه کنید

هنگامی که یک گزینه قاب را انتخاب کردید و شکل و رنگ کد خود را سفارشی کردید، می توانید انتخاب کنید که یک تصویر برند یا آرم شرکت را در مرکز کد QR خود قرار دهید. سیستم ما به طور خودکار بهترین و بزرگترین اندازه لوگوهای آپلود شده را تشخیص می دهد تا مطمئن شود کدهای QR قابل اسکن باقی می مانند، بنابراین لازم نیست نگران انجام تنظیمات صحیح باشید.

 4- طرح های خود را ذخیره کنید

از همان طرح کد QR مارک دار بدون نگرانی در مورد بازسازی دستی یک کد قدیمی استفاده کنید. QR Code Generator PRO به شما امکان می دهد تمام طرح های خود را به عنوان الگو ذخیره کنید، بنابراین می توانید از آنها برای هر یک از تلاش های بازاریابی یا خدمات خود استفاده مجدد کنید.

5- URL قابل تنظیم

به طور پیش‌فرض، هر کد QR پویا یک URL کوتاه تصادفی دریافت می‌کند که هنگام اسکن کد QR به هر صفحه‌ای که می‌خواهید هدایت می‌شود. URL کوتاه را می توان با استفاده از نام شرکت شما، به عنوان مثال، برای متمایز شدن از رقبا و ایجاد اعتماد بیشتر در میان کاربران، مطابق با اولویت شما سفارشی کرد. اگر می خواهید URL کوتاه خود را ویرایش کنید، این مراحل را دنبال کنید.

مدیریت رویداد

Verge Event Management دریافت که کاتالوگ راهی عالی برای نشان دادن تمام خدمات و موفقیت های گذشته آنها در هر کنفرانس یا رویداد تجاری است که می خواهند در آن تبلیغ کنند. اما آن‌ها واقعاً می‌خواستند شبکه‌های خود را ساده‌تر کنند، بنابراین یک کد vCard Plus QR روی جلد اضافه کردند تا به افراد امکان دسترسی فوری به رزرو قرار ملاقات با آنها از طریق ایمیل، تلفن یا پیام متنی را بدهد.

چگونه یک کد QR در کاتالوگ ها ایجاد کنیم؟

  •   به QR Code Generator بروید و نوع QR Code مورد نظر خود را در کاتالوگ خود انتخاب کنید. توصیه می کنیم با URL QR Code شروع کنید.
  •   آدرس وب سایت را وارد کنید.
  •   کد QR شما به صورت خودکار تولید می شود.
  •   اکنون، طراحی کد QR خود را با افزودن یک قاب و آرم «Scan Me» سفارشی کنید.
  •   رنگ هایی را برای مطابقت با سبک یا هویت برند شرکت انتخاب کنید.
  •   برای دریافت فایل QR Code خود با فرمت jpg. “دانلود” را انتخاب کنید.
  •   کد QR تازه ایجاد شده خود را در طراحی کاتالوگ خود ادغام کنید.
  •   برای انتخاب کدهای QR بیشتر مانند رویداد، ویدیو و کوپن ثبت نام کنید، جایی که می‌توانید اطلاعات بیشتر، تصاویر بیشتر را اضافه کنید و همه اطلاعات را بدون چاپ مجدد کد QR جدید ویرایش یا جایگزین کنید. شما همچنین می توانید از بین قاب های مختلف انتخاب کنید و لوگوی خود را آپلود کنید.

مزایای کدهای QR در کاتالوگ ها

در سال 1498، پس از راه اندازی دستگاه چاپ، آلدوس پیوس مانوتیوس اولین کاتالوگ را چاپ کرد. او به عنوان بنیانگذار The Aldine Press، چندین اولین نسخه از آثار کلاسیک یونانی و لاتین را تولید کرد. او که به راهی برای چیدمان تمام ادبیات موجود برای سفارش و خرید در چاپخانه خود نیاز داشت، فهرستی از کتاب ها را ایجاد کرد.

از آن زمان تاکنون راه زیادی را پیموده ایم، اما مفهوم فهرست نویسی و بازاریابی کاتالوگ، چه به صورت آنلاین و چه به صورت چاپی، یکسان باقی مانده است: مجموعه ای از محصولات که به شیوه ای سیستماتیک سازماندهی شده اند که مشتریان را قادر می سازد بدون مراجعه، اقلام را مرور کنند، یا انتخاب و سفارش دهند.

به عنوان یک لینک کارآمد از مواد آفلاین به منابع آنلاین، کدهای QR به شما کمک می‌کنند تجربیات منحصر به فردی ایجاد کنید، تعامل مشتری را بهبود ببخشید، و درباره تمایلات خرید مشتری خود بیشتر بدانید.

   1 – نحوه ارائه محصولات خود را بهبود بخشید

از قالب سیستماتیک خارج شوید و دوباره فکر کنید که چگونه می توانید مصرف کنندگان را بهتر به آنچه برند شما ارائه می دهد متصل کنید. با کدهای QR، شما یک کتابخانه کامل از ایده های نوآورانه در مورد نحوه ارائه همه موارد خود را در اختیار دارید.

با استفاده از کد QR گالری تصویر یا کد QR PDF، دسترسی خود را با ارائه محصولات بیشتر به مخاطبان خود افزایش دهید، بدون اینکه هزینه چاپ اضافی را به همراه داشته باشید.

با بهبود نحوه ارائه محصول خود و ارائه یک تجربه در فروشگاه برای مصرف کننده خود در هر کجا که هستند، رضایت مشتری را افزایش می دهید. اما، اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید یا مشتریانتان برای دسترسی بهتر به محصولات و خدمات شما به چه چیزی نیاز دارند، یک کد QR نیز برای آن وجود دارد! به سادگی یک کد QR بازخورد در کاتالوگ خود چاپ کنید تا نیازهای مخاطبان خود را صدا کنید. سوالات خود را اضافه کنید، آن‌ها را به همان اندازه که می‌خواهید دقیق کنید، دسته‌ها و زیرمجموعه‌ها را سفارشی کنید، سپس نتایج را مستقیماً به صندوق ورودی خود ارسال کنید.

    2 – مشتریان خود را درک کنید، بازاریابی خود را بهینه کنید

به عنوان یک ماده چاپی، ردیابی اینکه کدام جنبه از کاتالوگ شما برای مشتریان شما جذاب‌تر است، دشوار است، زیرا بر خلاف پلتفرم‌های آنلاین، هیچ راهی برای تعیین کمیت دقیق استفاده وجود ندارد. خب راهی نبود کدهای QR می توانند به شما کمک کنند در کاتالوگ خود در مورد موثرترین نقطه فروش برای کسب و کارتان تحقیق کنید.

کدهای QR پویا مجهز به ویژگی ردیابی هستند. فرض کنید یک کد QR کوپن را در کاتالوگ خود چاپ کرده اید. شما نه تنها بلافاصله مشتریان را به معاملات عالی مرتبط می‌کنید، بلکه می‌توانید تعداد کل اسکن‌های منحصربه‌فرد، اسکن‌های موقعیت مکانی بر اساس شهر و کشور، زمان اسکن و دستگاه‌های مورد استفاده را مشاهده کنید. هنگامی که این اعداد را با بارگیری‌های کوپن، کل سفارش‌ها، فروش و بازده در یک دوره زمانی مقایسه می‌کنید، بهتر می‌توانید تشخیص دهید که چه چیزی در بازاریابی کاتالوگ شما مؤثر بوده و چه چیزی مؤثر نیست.

نقش ماژول های QR 

می توان آن را با استفاده از گوشی هوشمند یا هر گوشی دیگری با قابلیت اسکن ، اسکن کرد. کدهای QR همه کاره هستند، آنها می توانند تقریباً همه انواع داده ها را رمزگذاری کنند. عددی، الفبای خاص و باینری. اسکن بسیار سریع.

چگونه افراد را برای اسکن کدهای QR جذب کنم؟

از استیکرها استفاده کنید برچسب ها به عنوان یک مرز برای کد QR شما عمل می کنند. آنها با اشکال و CTA دست به دست هم می دهند تا تمایل به اسکن کدهای QR را افزایش دهند. استیکرها کدهای QR شما را بیشتر زیبا می کنند و روشی جذاب برای افزودن متن تماس به اقدام در اطراف کد QR شما ارائه می دهند.

کدهای QR چقدر موثر هستند؟

کدهای پاسخ سریع (QR) برای ذخیره داده های زیادی در یک بارکد ماتریس کوچک دوبعدی ایجاد شدند. اما برخلاف بارکدها، کدهای QR می توانند اطلاعات بسیار بیشتری (بیش از 7000 کاراکتر) را ذخیره کنند و بیش از 10 برابر سریعتر خوانده شوند.

کد QR در تبلیغات چه ارزشی دارد؟

کدهای QR به شما این امکان را می دهند که به راحتی اثربخشی یک کمپین یا یک تبلیغ خاص، مانند یک آگهی مجله را اندازه گیری کنید. آنها همچنین می توانند به شما در جمع آوری داده های شخص اول کمک کنند، چیزی که بسیار مهم است زیرا غول های بازاریابی مانند Google از داده های شخص ثالث دور می شوند.

 

 

 

نویسنده : تیم تولید محتوای الو کاتالوگ 

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *