بهترین راه برای تبلیغ رستوران

هنگامی که صحبت از تبلیغات برای رستوران شما می شود، شما 2 گزینه دارید: (الف) تبلیغات پولی (ب) تبلیغات ارگانیک.

تبلیغات پولی یا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک PPC همانطور که از نام آن پیداست شامل صرف هزینه برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی است. رستورانی که تبلیغ‌کننده است، هر بار که کاربر روی تبلیغات آنلاین او کلیک می‌کند، هزینه پرداخت می‌کند. تبلیغات ارگانیک گاهی اوقات به عنوان تبلیغات رایگان شناخته می شود. رستوران ها می توانند از موتورهای جستجو، پلتفرم های رسانه های اجتماعی و سایر سایت های آنلاین برای دستیابی به مشتریان بالقوه خود استفاده کنند. تبلیغات ارگانیک ارزان یا رایگان است در حالی که تبلیغات پولی سریع است و کنترل بهتری بر دسترسی و اطلاعات فراهم می کند. رستوران ها می توانند از تبلیغات ارگانیک و پولی برای رسیدن به اهداف تجاری خود استفاده کنند.

ایده های تبلیغاتی پولی رستوران  

(1) تبلیغات مکان فیس بوک

خوب، این اولی بزرگ است و هنوز نسبتاً جدید است. این بدان معناست که فرصت بزرگی برای شما وجود دارد که بازار محلی خود را توسعه دهید و رستوران خود را از رقبای خود متمایز کنید.درخواست اصلی برای اقدام در تبلیغ، دریافت مسیر است. بنابراین اگر بتوانید تبلیغی  چشم نواز ایجاد کنید، کاربران بدون خروج از اپلیکیشن به رستوران شما هدایت می شوند. این بدان معناست که هیچ چیزی وجود ندارد که آنها را از رفتن به رستوران شما منحرف کند.

(2) تبلیغات اینستاگرام

احتمالاً از اینستاگرام به عنوان یک ابزار رایگان برای تبلیغ رستوران خود استفاده می کنید. اما آیا برای تبلیغات خود پولی پرداخت می کنید؟ به احتمال زیاد شما احتمالا باید باشید. تبلیغات اینستاگرام راهی عالی برای تبلیغ رستوران شما به هزاران کاربر در یک منطقه خاص است.این پلتفرم به ویژه برای حساب هایی که فالوورهای زیادی ندارند مفید است. پرداخت برای یک تبلیغ می تواند به معنای افزایش تعداد فالوورها و فرصتی برای دسترسی رایگان به کاربران بیشتری باشد.مطمئن شوید که تصاویر شما تا حد امکان دلپذیر به نظر می رسند. اما آنها را غیر واقعی نکنید. شما نمی خواهید مشتریان را ناامید کنید زمانی که آنها غذایی ارائه می کنند که انتظارات غیر واقعی را برآورده نمی کند.

(3) تبلیغات گوگل Adwords

تبلیغات پولی در گوگل بخش بزرگی از استراتژی های بازاریابی بسیاری از شرکت ها است. اما بسیاری از رستوران ها از آن کم استفاده می کنند.بسیاری از رستوران نمی خواهند پول خود را صرف تبلیغات کنند یا ارزش آن را نمیدانند . اما افراد بیشتری از آنچه فکر می کنید برای جستجوهای مرتبط با رستوران به گوگل مراجعه می کنند. و از آنجایی که بسیاری از رستوران ها به استفاده از گوگل ادوردز اعتقادی ندارند، رقابت بسیار کمی در برخی از عبارات جستجو وجود دارد. وقتی رقابت کم است، می توانید برای هر کلیک هزینه بسیار کمتری بپردازید.

تبلیغات
تبلیغات

(4) تبلیغات Waze

شاید فکر نکنید، اما Waze، برنامه GPS یک پلت فرم تبلیغاتی واقعا خوب است. اگر قبلاً از این برنامه استفاده کرده اید، متوجه تبلیغات آن بر مکان شده اید و از همه بهتر، آنها یک راه نسبتا ارزان را برای دسترسی به افرادی که به معنای واقعی کلمه در شناسایی رستوران شما هستند، ارائه می دهند. اگر رستورانی معمولی دارید که در آن مشتریان نیازی به صرف بیش از یک ساعت صرف غذا نداشته باشند، اینها می توانند به خوبی کار کنند. با ایجاد و راه‌اندازی آگهی در پلتفرم آسان آن‌ها، می‌توانید به زودی مشتریان زیادی را جذب کنید .

(5) بیلبوردهای دیجیتال

با ظهور بیلبوردهای دیجیتال، آنها مقرون به صرفه تری در تبلیغات PPC ارائه می دهند. بیلبوردهای LED با دقیقه اجاره می شوند و هر آگهی به مدت 8 ثانیه نمایش داده می شود. Pay Per Blip به این معنی است که فقط زمانی که تبلیغ بیلبورد شما نمایش داده شود، هزینه از شما دریافت خواهد شد. شما تصمیم می گیرید که برای هر اثر چقدر حاضرید هزینه کنید.

بیلبوردهای دیجیتال جنبه های تبلیغات دیجیتال را با تبلیغات خارج از خانه ترکیب می کند تا بیلبوردها را با هر اندازه بودجه در دسترس قرار دهد.تاکنون همه گزینه‌هایی که مورد بحث قرار گرفته‌ایم شامل صرف هزینه‌های نقدی در رستوران‌ها برای تبلیغات بوده است. اما تبلیغات رایگان چطور؟ فکر نکنید وجود ندارد!

ایده های تبلیغات رایگان رستوران  

(6)  از مشتریان خود بخواهید برای شما تبلیغ کنند

مشتریان شما همه تبلیغات رایگانی هستند که همیشه به آن نیاز دارید. جایی که زمانی منبع بزرگی برای ارجاعات شفاهی بودند، ظهور شبکه های اجتماعی به این معنی است که آنها حتی ارزشمندتر هستند.از صاحبان رستوران‌ها می‌خواهیم تا با تشویق پست‌ها و هشتگ‌های اینستاگرام، از حساب‌های شبکه‌های اجتماعی مشتریان خود نهایت استفاده را ببرند. یکی از راه‌های موثر برای انجام این کار، ارائه تخفیف، دسر رایگان یا پیش غذای رایگان است، اگر مشتریان تصاویری از غذای خود را با هشتگ حاوی نام رستوران شما در اینستاگرام ارسال کنند. شما مجبور نیستید چیزهای زیادی بدهید و بسیاری از مشتریان، به ویژه این نسل ، در ازای خدمات رایگان حتی ناچیز ، از پست گذاشتن در اینستاگرام خوشحال خواهند شد.

(7) سئوی وب سایت و بهینه سازی برای موتورهای جستجو

بهبود نمایان بودن جستجوی رستوران شما، مشتریان گرسنه بیشتری را وارد رستوران شما می‌کند یا سفارش‌های آنلاین انجام می‌دهند.سرمایه گذاری در سئو امروزه برای رستوران ها بدون در نظر گرفتن جمعیت شناسی مشتری یک امر ضروری است. می‌توانید از محل، اطلاعات دسته بندی شده و موارد دیگر به نفع خود استفاده کنید و رتبه‌بندی را برای مکان مستقل یا زنجیره رستوران‌های چندمکانی خود افزایش دهید.

(8) فهرست های محلی حضور آنلاین خود را بهینه کنید

مشتریان بیشتری در فهرست‌های راهنمای محلی و موتورهای جستجوی مختلف مانند Google، Facebook و سایر فهرست‌های محبوب و پلت‌فرم‌های اجتماعی هنگامی که به دنبال مکان‌های رستوران جدید برای صرف غذا هستند، جستجو می‌کنند.با تکمیل نمایه خود در هر یک از این سایت ها، حضور آنلاین خود را در فهرست های آنلاین بهینه کنید.

(9) بازاریابی ایمیلی

ایجاد لیست ایمیل مشتری یکی از موثرترین و ارزان ترین راه ها برای رستوران ها برای ارتباط موثر با مشتریان و بازاریابی مجدد برای آنها است. کلید تعامل و تبدیل، ایجاد یک لیست ایمیل با کیفیت و به اشتراک گذاری محتوای مرتبط برای اطمینان از نرخ باز شدن بالا و نرخ کلیک است.

(10) حضور در رسانه های اجتماعی

مشتری مداری
مشتری مداری

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و پینترست راه بسیار خوبی برای تعامل با مشتریان و حفظ ذهنیت هستند. همه مشتریان شما از پلتفرم های اجتماعی مختلفی استفاده می کنند، بنابراین مهم است که در بیش از یک پلت فرم باشید. برای حفظ ذهنیت، علاوه بر ارسال منظم غذاهای ویژه و معاملاتی که مشتریان می بینند، به گفتگوی مداوم در مورد موضوعات مرتبط نیاز دارد. نکته کلیدی ایجاد یک فالوور وفادار در این پلتفرم‌ها است و اطمینان حاصل کنید که هر بار که چیزی را به اشتراک می‌گذارید به افراد دسترسی پیدا می‌کنید.

(11) در رویدادهای محلی و جمع آوری کمک مالی شرکت کنید

شرکت در جشنواره‌های غذا و رویدادهای محلی راه بسیار خوبی برای ایجاد دید برای رستوران شما و دسترسی به مخاطبان جدید است.به دنبال فرصت هایی برای حمایت مالی یا شرکت در برنامه های جمع آوری کمک مالی در مدرسه، دانشگاه ، سازمان های خدماتی و تیم های ورزشی محلی خود باشید. بسیاری از آنها برنامه های جمع آوری کمک های مالی دارند، اینها فرصت‌های خوبی برای دیده شدن و ایجاد سروصدا هستند. غذای خود را در چنین رویدادهایی به صورت رایگان اهدا کنید تا مردم از غذای شما نمونه بگیرند.

(12) بازاریابی شهرت

ایجاد یک شهرت آنلاین مثبت برای رستوران خود به کسب و کار شما کمک می کند تا در بین رقبای محلی برجسته شود و می تواند تفاوت بین یک خانه شلوغ یا یک شب آرام را ایجاد کند. مشتریان قبل از اینکه تصمیم به بازدید از یک رستوران بگیرند، به اعتبار آنلاین و نظرات یک رستوران نگاه می کنند. با مدیریت و پاسخگویی فعال به بررسی‌های آنلاین، منابع را سرمایه‌گذاری کنید تا مدیریت شهرت را به یک فعالیت روزانه تبدیل کنید.

(13) پاداش وفاداری

بازاریابی وفاداری به ایجاد اعتماد در بین مشتریان مکرر، پاداش دادن به آنها برای انجام مداوم تجارت با رستوران شما اشاره دارد. برای بسیاری از رستوران ها، 80 درصد از کل کسب و کار آنها از 20 درصد از مشتریان وفادار آنها ناشی می شود.

(14) پیشنهادات و تبلیغات

پیشنهادات کوپن یک راه اثبات شده برای افزایش ترافیک مشتریان به رستوران شما بوده است. اگر مشوقی را در یک مجله محلی، روزنامه یا کمپین پست مستقیم قرار دهید، باعث می شود مشتریان بیشتری نسبت به تبلیغات معمولی بدون کوپن به محل کسب و کار شما مراجعه کنند.

(15) بازاریابی چهار دیواری

بازاریابی چهار دیواری، که به عنوان بازاریابی محله ای نیز شناخته می شود، روشی است برای متمرکز کردن تلاش های تبلیغاتی شما به سمت مشتریانی که بیشترین تأثیر را بر موفقیت رستوران شما دارند، در درجه اول با استفاده از کارمندان، مشتریان فعلی و منابعی که از قبل در دسترس دارید تا تلاش های خود را در یک رستوران متمرکز کنید. شعاع 10-15 مایلی رستوران شما.

شما می توانید رستوران خود را از طریق تبلیغات پولی یا تبلیغات ارگانیک تبلیغ کنید. تبلیغات ارگانیک ارزان یا رایگان است در حالی که تبلیغات پولی سریع است و کنترل بهتری بر دسترسی و اطلاعات فراهم می کند. رستوران ها می توانند از تبلیغات ارگانیک و پولی برای رسیدن به اهداف تجاری خود استفاده کنند.

نویسنده : تیم تولید محتوای الو کاتالوگ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *