گام های اصلی تولید محتوا -انتشار پست

گام های اصلی تولید محتوا -انتشار پست


انتشار پست چیست؟

انتشارپست ها به معنای انتشارپست و ارسال در این سند همه به معنای هر چیزی است که در یک پلت فرم رسانه های اجتماعی نوشته، آپلود یا منتشر شده است.

 چگونه می توان یک پست منتشر کرد؟

  • وارد بلاگر شوید.
  • در زیر نام یک وبلاگ، روی پست ها کلیک کنید. عنوان پستی که می خواهید منتشر کنید.
  • در نوار کناری سمت راست، در کنار Published on، روی پیکان کشویی کلیک کنید.
  • تنظیم تاریخ و زمان را انتخاب کنید.
  • در تقویم، تاریخ و زمان را انتخاب کنید، سپس روی انتشار کلیک کنید.

چگونه یک پست وبلاگ منتشر کنم؟

  • ایده تولید کنید. ارائه ایده های برنده اغلب سخت ترین بخش وبلاگ نویسی است، بنابراین تعیین زمان برای تفکر خلاق بسیار مهم است.
  • یک طرح کلی ایجاد کنید.
  • پست خود را بنویسید.
  • محتوا را ویرایش کنید.
  •  تیتر خود را بسازید.
  • گرافیک اضافه کنید.
  • برای سئو بهینه سازی کنید.
  • انتشار را بزنید.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که کسب و کارها با محتوای خود مرتکب می شوند این است که آن را فقط در یک مکان مانند وب سایت خود منتشر می کنند.

اگر می‌خواهید در وهله اول محتوا ایجاد کنید، تا بیشترین سود را به دست آورید، باید از آن به عنوان بخشی از یک استراتژی بازاریابی محتوا موثر استفاده کنید، و بیشترین مخاطب را برای آن به ارمغان بیاورید.این بدان معناست که آن را در کانال‌های متعددی که برای کسب و کار شما مرتبط هستند، منتشر کنید و/یا در غیر این صورت تبلیغ کنید.کسانی که از کانال‌های زیادی استفاده می کنند، به نظر می‌توانند بیشترین ارزش را به دست آورند. آنها ثروتمندترین، موفق ترین، مرتبط ترین، تواناترین و تأثیرگذارترین در میان ما خواهند بود. همچنین بسیار ساده تر از ایجاد محتوای اولیه است. بخش اصلی کار قبلاً انجام شده است و شما فقط آن را برای یک محیط جدید تطبیق می دهید.

Blog
Blog

پلتفرم های برتر برای انتشار محتوا

   1-وبلاگ شما

اولین مکان برای انتشار محتوا برای اکثر مشاغل، وبلاگ آنهاست.یک وبلاگ به وبسایت شما اعتبار و اقتدار می بخشد، ترافیک را جذب می کند و محتوایی را در اختیار شما قرار می دهد که وقتی به درستی توزیع شود، ترافیک اضافی از منابع متعدد در سراسر وب ایجاد می کند.بزرگ‌ترین مشکلی که بیشتر کسب‌وکارها دارند این است که به اندازه کافی یا به طور مداوم منتشر نمی‌کنند.

علاوه بر این، من همیشه توصیه می کنم برای هر پست یک تصویر ویژه منتشر کنید، مانند تصویری که در بالای این پست می بینید.این نه تنها تعامل در وبلاگ شما را بهبود می‌بخشد و نرخ پرش شما را کاهش می‌دهد – به عبارت دیگر، بازدیدکنندگان برای مدت طولانی‌تری در اطراف هستند، که Google را تشویق می‌کند بیشتر بفرستد – بلکه می‌توان از تصویر در هنگام تبلیغ و/یا انتشار مجدد محتوای شما در جای دیگر استفاده مجدد کرد. اجتماعی.

   2-فیس بوک

هر زمان که مطلب جدیدی را در کانالی مانند وبلاگ خود منتشر می کنید، یک به روز رسانی به فیس بوک اضافه کنید تا در معرض دید کلی قرار بگیرید.برای یک پست وبلاگ، از چند متن تیزر مانند پاراگراف اول یا بیشتر استفاده کنید تا بازدیدکنندگان را تشویق کنید که به پست شما برگردند.از یک تصویر از محتوا – مانند تصویر ویژه پست وبلاگ – استفاده کنید تا تعامل را به حداکثر برسانید و تا جایی که می توانید چشمان چشم را جذب کنید.

ساده‌ترین راه این است که یک تصویر به‌طور خودکار از طریق متا تگ‌های اجتماعی خود گنجانده شود، بنابراین مطمئن شوید که آنها را به درستی تنظیم کرده‌اید.دسترسی ارگانیک در فیس بوک اکنون نسبتاً محدود است، بنابراین سعی کنید از تبلیغات پولی برای قرار گرفتن در معرض بیشتر استفاده کنید و نتایج خود را دنبال کنید.

   3-توییتر

همین امر در مورد توییتر نیز صدق می کند. حتی یک توییت که به محتوای جدیدتان اشاره می‌کند ارسال نکنید و آن را فراموش کنید. به هر حال، یک توییت تنها در هر لحظه توسط بخش کوچکی از مخاطبان شما دیده می شود.با این حال، این دقیقاً همان کاری است که اکثر مشاغل در توییتر انجام می دهند. اگر محتوای جدیدی داشته باشند، یک بار در مورد آن توییت می کنند و تمام.در عوض، محتوای خود را با ارسال چندین توییت در طول زمان، مانند یک بار در هفته به مدت دوازده هفته، تقویت کنید.

البته، لزومی ندارد که دقیقاً همان توییت باشد. هر توییت می‌تواند روی زاویه‌ای متفاوت تمرکز کند و هشتگ‌های مورد استفاده را در صورت نیاز تغییر دهد.مانند فیس بوک، نتایجی را که در غیر این صورت به دست می آورید، چندین برابر خواهید کرد.و هنگامی که این کار را به عنوان بخشی از یک فرآیند منسجم انجام دهید، تأثیرات در طول زمان حتی مهم‌تر می‌شوند.

   4-لینکدین

اگر شما B2B به جای B2C هستید، لینکدین به طور کلی کاربرد بیشتری دارد، مگر اینکه بخواهید به مشتریانی دست پیدا کنید که با جمعیت شناسی لینکدین مطابقت دارند.به این ترتیب، اگر لینکدین برای کسب و کار شما مناسب باشد، کیفیت ترافیکی که می توانید از پلتفرم جذب کنید بسیار بالا است.

بنابراین، به روشی مشابه فیس بوک، به روز رسانی را با پیوندی به محتوای جدید خود در کنار یک یا دو پاراگراف تیزر منتشر کنید.با این حال، اگر به جای هدایت کاربران به یک وب سایت خارجی، پیوندی را وارد کنید که آنها را در پلتفرم نگه می دارد، احتمالاً به دسترسی ارگانیک بالاتری در لینکدین خواهید رسید.برای انجام این کار، می توانید محتوای خود را مجدداً در پلتفرم انتشارات لینکدین قرار دهید – اطلاعات بیشتر در زیر – و سپس به آن مقاله پیوند دهید.

   5-مقالات لینکدین

افزودن مقالات به لینکدین بسیار آسان است، شما فقط باید روی دکمه نوشتن مقاله از فید لینکدین خود کلیک کنید.علاوه بر قابلیت مشاهده در خود لینکدین، مقالات در پلتفرم انتشارات لینکدین در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شوند.پست‌های ناشر لینکدین نیز توسط گوگل ایندکس می‌شوند و در نتایج جستجوی ارگانیک نشان داده می‌شوند. برای من، این یکی از بهترین ویژگی های آن است. وب سایت شما هرگز به اندازه سایتی مانند لینکدین برای رتبه بندی در بالای نتایج جستجو نخواهد داشت.

LinkedIn
LinkedIn

از نظر استفاده مجدد از یک پست وبلاگ موجود به عنوان مقاله لینکدین، دو رویکرد اصلی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

مقاله را بازنویسی کنید تا به اندازه کافی با پست فعلی شما متفاوت باشد تا نتیجه جداگانه ای در جستجوی گوگل داشته باشید. البته انجام این کار به زمان نیاز دارد، اما به راحتی می توان آن را برون سپاری کرد و در نهایت بهترین نتایج را از نظر افزایش دید در گوگل نیز به شما می دهد. مانند لینکدین بخشی از پست موجود خود را به عنوان یک مقاله در لینکدین منتشر کنید و به نسخه کامل پیوند دهید. این سریعتر و آسان تر است، اما مزایای طولانی مدت کمتری دارد.

برای اولی، البته هنوز هم می‌توانید از داخل مقاله به پست اصلی و همچنین به پست‌های دیگر پیوند دهید.علاوه بر این، با یکپارچه‌سازی فرصت‌های انتخاب، مانند پیشنهاد برای آهن‌ربای سرب مرتبط، سرنخ ایجاد کنید. این کار را فقط با افزودن یک پیوند به یک صفحه انتخاب مناسب انجام دهید.

   6-یوتیوب

یوتیوب که متعلق به گوگل است، به خودی خود دومین موتور جستجوی بزرگ جهان و دومین سایت محبوب جهان بر اساس الکسا است (گوگل در رتبه اول قرار دارد و فیس بوک پس از سایت های مختلف چینی زبان در رتبه بعدی قرار دارد).این بدان معناست که حضور در اینجا کاملاً ضروری است و از نظر استفاده مجدد از محتوای وبلاگ شما اولویت اصلی است.و البته هنگامی که ویدیوهایی در یوتیوب دارید، می‌توانید علاوه بر پست اصلی، در جستجوی Google نیز برای آن‌ها ظاهر شوید.

البته بسیاری از کسب‌وکارها از ویدیوها به‌عنوان رسانه محتوای اصلی خود به جای وبلاگ استفاده می‌کنند، و احتمالاً سپس ویدیوها را به پست‌های وبلاگ و سایر محتواها تغییر می‌دهند.در حالت ایده‌آل این از طریق کانال اختصاصی YouTube شما خواهد بود که از طریق آن می‌توانید تعداد مشترکین خود را افزایش دهید و در نتیجه به تدریج قدرت، رتبه و محبوبیت ویدیوهای خود را در طول زمان افزایش دهید.

فراموش نکنید که ویدیوهای خود را برای پلتفرم نیز به درستی بهینه کنید.استفاده از ویدیوهایی که پس از ایجاد آنها فقط به YouTube محدود نمی شود. به عنوان مثال، سعی کنید آنها را در فیس بوک، توییتر و لینکدین نیز آپلود کنید، جایی که به احتمال زیاد سطوح بسیار بالاتری از تعامل را نسبت به محتوای متنی دریافت می کنند.

   7-تصاویر گوگل

 شما نمی توانید تصویر خود را به Google Images ارسال کنید. اما آنها وبلاگ شما را برای مثال پیدا می کنند و تصاویر را به طور طبیعی فهرست می کنند. البته این امر باعث افزایش قرار گرفتن شما در مقابل کاربران جستجوی گوگل می شود، حتی با جستجوی تصویری که منجر به جریان بازگشت بازدیدکنندگان به وب سایت شما می شود.

   8-لیست ایمیل شما

خبر خوب این است که خبرنامه های ایمیلی دوباره در حال افزایش محبوبیت هستند. بنابراین یک خبرنامه ایمیلی معمولی ایجاد کنید که در آن آنها را از محتوای جدیدی که منتشر کرده اید و برای آنها ارزشمند است مطلع کنید و یک پیوند ارائه دهید.این به ایجاد رابطه شما با لیست شما کمک می کند و کسب و کار شما را در خط مقدم ذهن آنها نگه می دارد (حتی اگر آنها ایمیل را باز نکنند) در حالی که ترافیک منظمی را برای فروش، ارجاع، بک لینک و موارد دیگر به سایت شما باز می گرداند.

البته، هرچه فهرست شما بیشتر شود با استفاده از برخی از استراتژی‌های دیگر فهرست‌شده در اینجا برای رساندن محتوایتان به کانال‌های جدید تأثیر آن در طول زمان بیشتر می‌شود.یک روش این است که یک یادداشت مقدماتی در بالای ایمیل داشته باشید و سپس متنی از پست را همراه با یک لینک منتشر کنید.یا می توانید انتخاب کنید که کل مقاله را در خود ایمیل منتشر کنید، شاید پیوندهایی را به محتوای دیگر در مقاله ارائه دهید.

در حالی که هیچ شواهد قطعی وجود ندارد، به نظر نمی رسد باور کنیم که گوگل از اطلاعات جیمیل (مانند پیوندهای درون ایمیل) استفاده می کند تا به آنها کمک کند تا بفهمند صفحات وب درباره چه چیزی هستند و آنها را بر اساس آن رتبه بندی کند.همانطور که محتوای شما رشد می کند، محتوای قدیمی خود را نیز فراموش نکنید. خوانندگان ممکن است علاقه فوری به آخرین محتوای شما نداشته باشند، اما چیزی که سال گذشته در این زمان منتشر کردید ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که در حال حاضر به آن نیاز دارند.

social media
social media

   9-پست مهمان در وبلاگ های دیگر

بسیاری از وبلاگ ها به طور منظم مطالبی را از مشارکت کنندگان مهمان منتشر می کنند. اگر از گذاشتن مقدمات راضی هستید، می‌تواند منبع عالی برای ترافیک طولانی مدت باشد، مخاطبان کاملاً جدیدی را در معرض دید قرار دهد و به ایجاد اقتدار شما کمک کند.وبلاگ نویسی مهمان همچنین می تواند به سئوی شما کمک کند—در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.

برای شروع، زمانی را برای مطالعه چندین وبلاگ اختصاص دهید که مخاطبان آن افرادی هستند که علاقه بالقوه ای به آنچه می فروشید دارند. بررسی کنید که آیا آنها به طور مرتب محتوایی از مشارکت کنندگان مهمان منتشر می کنند یا خیر، و ببینید آیا آنها اطلاعاتی در مورد پست مهمان منتشر می کنند و خط مشی آنها چیست.

همچنین می‌توانید مستقیماً با آنها تماس بگیرید، اما به خاطر داشته باشید که اکثر صاحبان وبلاگ تمایل دارند با چنین سؤالاتی غرق شوند. با این حال، برجسته کردن آن نیز چندان دشوار نیست، زیرا اکثر آنها کیفیت نسبتاً پایینی دارند و از همان ابتدا آشکار است که شخص به طور انبوه ایمیل ارسال می کند.

   10-خبرنامه / مجلات چاپی

دنیای آفلاین را فراموش نکنید! در آنجا نیز فرصت های ارزشمندی وجود دارد، با تعداد بی شماری از خبرنامه ها و مجلات چاپ شده در طاقچه ها و زیر طاقچه ها، که بسیاری از آنها هرگز حتی در قفسه های خرده فروشی ظاهر نمی شوند.

به عنوان مثال، برای چندین سال، من یک ستون منظم در چند خبرنامه چاپی داشتم که برای صدها مشترک پولی منتشر می شد که توسط مشاغل کوچک بازاریابی اطلاعات منتشر می شد. هر دو فرصت از طریق ترکیبی از شبکه سازی و ایجاد اعتبار من در طول زمان از طریق انتشار منظم و مداوم محتوا به وجود آمدند.

بسیاری از این ناشران مرتباً به دنبال مشارکت‌کنندگان مناسب هستند، زیرا کار ایجاد محتوا برای یک خبرنامه چاپی را آسان‌تر می‌کند و در عین حال ارزش بیشتری را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. بنابراین از تماس با ناشران بالقوه، ایجاد رابطه و دیدن اینکه چه امکاناتی برای ارزش بخشیدن به انتشارات آنها وجود دارد، نترسید.

   11-آمازون

هنگامی که محتوایی را به طور منظم و مداوم منتشر می کنید، چنین محتوایی می تواند به صورت دوره ای به کتاب های الکترونیکی یا کتاب های چاپی تغییر کاربری داده شود که سپس می توانند در آمازون فروخته شوند (یا به صورت رایگان به آنها داده شود).آمازون البته یک وب سایت با ترافیک بالا و معتبر است و بازدیدکنندگان آن خریداران هستند. آمازون تا 90 میلیون Kindle فروخته است و این شامل افرادی نمی شود که محتوای Kindle را از طریق برنامه ها می خوانند.

بنابراین، با تغییر کاربری منظم محتوا برای پلتفرم آمازون به عنوان بخشی از یک فرآیند بازاریابی محتوای سیستماتیک، می‌توانید از پایگاه عظیم مشتریان آن‌ها استفاده کنید و از آن بهره ببرید تا برای کسب و کار خود در معرض دید قرار دهید.

Email
Email

   12-اینستاگرام

اینستاگرام پس از فیس بوک در استفاده روزانه در رتبه دوم قرار دارد و در ژوئن 2018 به 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه رسید.سطوح تعامل در این پلتفرم بسیار بالاتر از فیس بوک است، از این رو محبوبیت آن در بین بازاریابان است. حتی بهتر از آن، همانطور که این نمودار از Yotpo نشان می دهد، این تعامل با ورود بازدیدکنندگان به وب سایت شما ادامه می یابد، با تعامل بیشتر از بازدیدکنندگان از هر کانال اجتماعی دیگر.

   13-پادکست

محبوبیت پادکست ها همچنان در حال افزایش است، به طوری که 50٪ از تمام خانه های ایالات متحده اکنون طرفداران پادکست هستند و 24٪ به صورت هفتگی به پادکست گوش می دهند. به طور بالقوه ساده است که محتوا را از اشکال دیگر به یک پادکست تغییر دهید – مانند استفاده از صدای ویدیوی YouTube یا Facebook Live – و شروع به استفاده از رسانه کنید.

مانند ویدیوهای YouTube، برخی از کسب و کارها از پادکست خود به عنوان رسانه اصلی محتوای خود استفاده می کنند و قسمت های پادکست را به پست های وبلاگ و سایر محتواها تبدیل می کنند.

   14-جستجوی گوگل

هر چه بیشتر با انتشار محتوا در وب، مانند پلتفرم های فهرست شده در اینجا، اعتبار خود را افزایش دهید، به طور کلی محتوای شما رتبه بالاتری خواهد داشت .البته، سئو موضوع بسیار مهمی است، اما موارد اصلی که برای رتبه بندی خوب باید به خاطر بسپارید عبارتند از:

  • تا جایی که می توانید برای بازدید کننده ارزش قائل شوید.
  • اطمینان حاصل کنید که آنها یک تجربه مثبت و جذاب در وب سایت شما دارند.
  • از کلمات کلیدی و بک لینک ها به درستی استفاده کنید تا به گوگل کمک کنید تا بفهمد یک محتوا در مورد چیست.
  • به طور منظم و مداوم منتشر کنید.
  • به اشتراک گذاری محتوای خود در رسانه های اجتماعی را تشویق کنید، از جمله به اشتراک گذاری منظم آن از طریق کانال های خود.

   15-وب سایت های مدیریت اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ها روشی سریع و آسان برای افراد برای جذب اطلاعات اصلی در محتوای شما ارائه می دهند، به طوری که اکثر ما تصاویر را 60000 برابر سریعتر از متن (Hubspot) پردازش می کنیم.شخصی را پیدا کنید که یک اینفوگرافیک جذاب برای شما در سایت ها ایجاد کند.یا نحوه ایجاد اینفوگرافیک آنلاین را با استفاده از یکی از ابزارهای نرم افزاری شگفت انگیزی که اکنون برای انجام این کار وجود دارد، بیابید.

پس از ایجاد، و همچنین اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی و افزودن مجدد به پست وبلاگ خود، چندین وب سایت وجود دارد که می توانید آن اینفوگرافیک را برای آنها ارسال کنید و بک لینک های مفید و ترافیک اضافی را به دست آورید—در اینجا لیستی از چندین مورد آورده شده است.

website
website

 

نویسنده : تیم تولید محتوای الو کاتالوگ 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *