وبسایت یا کاتالوگ دیجیتال،شما بگین؟

وبسایت یا کاتالوگ دیجیتال،شما بگین؟


وبسایت چیست؟

وب سایت مجموعه ای از صفحات وب و محتوای مرتبط است که با یک نام دامنه مشترک شناسایی شده و حداقل در یک وب سرور منتشر می شود. وب سایت ها معمولاً به موضوع یا هدف خاصی مانند اخبار، آموزش، تجارت، سرگرمی یا شبکه های اجتماعی اختصاص داده می شوند.وب‌سایت مجموعه‌ای از فایل‌هایی است که از طریق یک آدرس اینترنتی قابل دسترسی هستند، موضوع یا موضوع خاصی را پوشش می‌دهند و توسط شخص یا سازمانی خاص مدیریت می‌شوند. صفحه افتتاحیه آن صفحه اصلی نامیده می شود.

کاربرد وبسایت 

وب سایت مجموعه ای از بسیاری از صفحات وب است و صفحات وب فایل های دیجیتالی هستند که با استفاده از HTML (HyperText Markup Language) نوشته می شوند. برای اینکه وب سایت خود را در دسترس همه افراد جهان قرار دهید، باید آن را در یک رایانه متصل به اینترنت بصورت شبانه روزی ذخیره یا میزبانی کنید. چنین کامپیوترهایی به عنوان وب سرور شناخته می شوند.

3 نوع وب سایت

وب سایت ها را می توان به طور کلی به سه نوع اصلی طبقه بندی کرد: وب سایت های ثابت، وب سایت های پویا و وب سایت های تجارت الکترونیک. هر نوع دارای ویژگی ها، مزایا و موارد استفاده خاص خود است. بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک از آنها بیندازیم.

وب سایت ها چگونه کار می کنند؟

اگر وب سایت خود را روی یک سرور میزبانی کنید و یک دامنه ثبت کنید، آنگاه کاربر می تواند به وب سایت شما دسترسی پیدا کند! آنها دامنه شما را در مرورگر تایپ می کنند که درخواستی را به سرور شما ارسال می کند. سپس آنها می توانند به کد HTML روی سرور دسترسی داشته باشند و آن را به یک صفحه وب ترجمه کنند که بتوانند با آن تعامل داشته باشند. خب! حالا شما مالک آن هستید!

بدانید که:

وب سایت مجموعه ای از صفحات وب در دسترس عموم و مرتبط با یکدیگر است که یک نام دامنه واحد را به اشتراک می گذارند. وب سایت ها را می توان توسط یک فرد، گروه، کسب و کار یا سازمان برای اهداف مختلف ایجاد و نگهداری کرد.همه وب‌سایت‌های در دسترس عموم با هم، شبکه جهانی وب را تشکیل می‌دهند.اگرچه گاهی اوقات به آن “صفحه وب” می گویند، این تعریف اشتباه است، زیرا یک وب سایت از چندین صفحه وب تشکیل شده است. یک وب سایت همچنین به عنوان “حضور وب” یا به سادگی “سایت” شناخته می شود.

کاتالوگ دیجیتال چیست؟

کاتالوگ دیجیتال یک سند آنلاین است که محصولات یا خدمات شما را به نمایش می گذارد، می تواند به عنوان یک لینک مستقیم به آن دسترسی داشته باشد و به راحتی می توان در اطراف آن حرکت کرد. این کلید تبدیل مشتریان بالقوه به خریداران است.

چگونه یک کاتالوگ دیجیتال ایجاد کنم؟

مرحله 1: یک الگو را انتخاب کنید. برای ایجاد سریع طراحی کاتالوگ خود، از بین انواع قالب های کاتالوگ با طراحی حرفه ای انتخاب کنید

مرحله 2: اطلاعات محصول را وارد کنید

مرحله 3: سفارشی کنید تا با برند شما مطابقت داشته باشد

مرحله 4: با تیم خود کار کنید

مرحله 5: توزیع

مارکتینگ
مارکتینگ

مزایای کاتالوگ دیجیتال چیست؟

مشتریان باید بتوانند محصولات را تنها با چند کلیک کشف کنند. به لطف کاتالوگ های دیجیتال، مشتریان می توانند به راحتی داده های محصول خاص مانند توضیحات، قیمت و عکس ها را تنها در چند ثانیه پیدا کنند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا تجربه‌ای جذاب‌تر داشته باشند و احتمال بیشتری برای تکمیل سفر خریدار داشته باشند

مزیت استفاده از وب سایت؟

مزیت داشتن یک وب سایت این است که اطلاعات کسب و کار شما و جزئیات مربوط به محصولات و خدمات شما برای هر کسی قابل دسترسی است، بدون توجه به اینکه در کجای کره زمین هستند یا چه ساعتی از روز است. اینترنت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آنلاین است.

  • بهبود اعتبار کسب و کار 
  • کسب و کار خود را بسازید
  • حضور آنلاین خود را افزایش دهید
  • یک رابطه قوی با بازار خود ایجاد کنید
  • روشی کارآمد برای تبلیغ کسب و کار شما
  • شهرت خود را به عنوان یک مرجع تقویت کنید

تفاوت بین وبسایت و کاتالوگ دیجیتال

تفاوت بین کاتالوگ آنلاین و وبسایت ساده است: یک کاتالوگ آنلاین به مشتریان شما امکان می دهد در مورد محصولات شما جستجو کرده و اطلاعات کسب کنند در حالی که یک وب سایت به مشتریان شما اجازه می دهد محصولات شما را به صورت آنلاین خریداری کنند.

توصیه ما :

کاتالوگ دیجیتال و وبسایت هر دو از ابزارهای ارائه خدمات و بستر خوبی برای فروش و جذب مشتری می باشند . با توجه به دنیای امروزی که همه با اینترنت آشنا هستند و علاقمند به خرید آنلاین در وبسایت ها  و دیدن محصولات (نوع و قیمت) در کاتالوگ های دیجیتال می باشند توصیه ما به شما این است که همزمان از وبسایت و کاتالوگ دیجیتال برای کسب و کار خود جهت برگشت سرمایه و برندینگ شدن استفاده کنید بخاطر اینکه دیجیتال مارکتینگ برای هر بیزنسی موثر است.

جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب تماس حاصل نمایید.

 

نویسنده : تیم تولید محتوای الو کاتالوگ

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *